Gelko Elküldve Február14, 2013 Megoszt Elküldve Február14, 2013 pár napja fix 95 fokon van a vízhőfok fűtéssel városban és pályán egyaránt. ma araszolva majdnem 100 lett...kapcsolt a ventillátor...sztem nem volt idáig ilyen sok... :huh: víz van, nem is fogy.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zsoltee Elküldve Február14, 2013 Megoszt Elküldve Február14, 2013 Jön a tavasz! :D :D :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gelko Elküldve Február15, 2013 Megoszt Elküldve Február15, 2013 Elkezdtem kultúráltabban közlekedni.autópályán max 140 stb...7.8 a fogyasztás és még lehetne jobb is ha akarná az ember. Úgylátszik azért nincs ki a bele :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lanti Elküldve Február15, 2013 Megoszt Elküldve Február15, 2013 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Pehi Csabi Elküldve Február15, 2013 Megoszt Elküldve Február15, 2013 és milyen szép magassága lett az enyimének is :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Pehi Csabi Elküldve Február15, 2013 Megoszt Elküldve Február15, 2013 ja és a sorrend 75/150/280Le :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Február15, 2013 Megoszt Elküldve Február15, 2013 ja és a sorrend 75/150/280Le :D Melyik irányból??? :D :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lanti Elküldve Február15, 2013 Megoszt Elküldve Február15, 2013 Melyik irányból??? :D :D Csabi szemszögéből tökmind1 :D :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Elfix Elküldve Február16, 2013 Megoszt Elküldve Február16, 2013 Villogtattam!!! az új légtömegmérővel 73as kódott adtott a régivel pedig 73-74-est Kimértem a kábeleimet is és a neten olvastam hogy 3-20 ohm v Kohm között kell legyenek, mind az 5 kábelem jól teljesített, a gyertyákat is egyenként lehúzgálltam és mind jó, majd később kiszedtem őket és mind a 4 ( GM 2pólusú) full kormos volt, takarítás után vissza és kb 4-5 perc járatás, vagy amig lement újra a teszt... megint kormosak voltak... nem tudom mi lehet most már a baj, de az egyik gyertyám töve ahol kezdődik a fehér rész... olyan sárgás szinezetű lett. nem tudom hogy ez mit jelent... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zsoltee Elküldve Február16, 2013 Megoszt Elküldve Február16, 2013 Szerintem alapjáraton nem is fognak kiégni a gyertyák rendesen, ahhoz kell kerülni egyet és utána nézd meg. Sárgás színe meg szerintem azért van, mert megmelegedett és elszíneződött. Ha gondolod cserélj gyertyákat, de ha veszel, Én az NGK-t javaslom és szerintem a két pólusú pont felesleges, jó a sima egy pólusú is. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Február16, 2013 Megoszt Elküldve Február16, 2013 Villogtattam!!! az új légtömegmérővel 73as kódott adtott a régivel pedig 73-74-est Kimértem a kábeleimet is és a neten olvastam hogy 3-20 ohm v Kohm között kell legyenek, mind az 5 kábelem jól teljesített, a gyertyákat is egyenként lehúzgálltam és mind jó, majd később kiszedtem őket és mind a 4 ( GM 2pólusú) full kormos volt, takarítás után vissza és kb 4-5 perc járatás, vagy amig lement újra a teszt... megint kormosak voltak... nem tudom mi lehet most már a baj, de az egyik gyertyám töve ahol kezdődik a fehér rész... olyan sárgás szinezetű lett. nem tudom hogy ez mit jelent... Kontakt hibát keress szerintem! Jó lenne "élő" adatokat látni az ECU-ból, a gyertyakábeleket üzem közben is érdemes ellenőrizni, hány évesek? Gyertyából csakis gyárit. Elszíneződést pedig csakis hosszabb, folyamatos terhelés után nézz. Ha nem mész vele semmire, gyere át kecsóra, van itt egy nagyon ügyes és normális autóvillamoságis klubtag, megnézi neked OPcommal, mi is a bajod! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Elfix Elküldve Február16, 2013 Megoszt Elküldve Február16, 2013 Kontakt hibát keress szerintem! Jó lenne "élő" adatokat látni az ECU-ból, a gyertyakábeleket üzem közben is érdemes ellenőrizni, hány évesek? Gyertyából csakis gyárit. Elszíneződést pedig csakis hosszabb, folyamatos terhelés után nézz. Ha nem mész vele semmire, gyere át kecsóra, van itt egy nagyon ügyes és normális autóvillamoságis klubtag, megnézi neked OPcommal, mi is a bajod! Op-com-om van nekem is, csak stickem nincs hozzá hogy nézegessem. Ecu, kábel és gyertyát is cseréltem és ma néztem őket hogy jók. egyedül a légtömegmérőt adja hibának, ami ugye 4 vezeték. ott gondolkodom még méregetni csak nem sok a kedv hogy szétbombázzam a köteget. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Elfix Elküldve Február16, 2013 Megoszt Elküldve Február16, 2013 Szerintem alapjáraton nem is fognak kiégni a gyertyák rendesen, ahhoz kell kerülni egyet és utána nézd meg. Sárgás színe meg szerintem azért van, mert megmelegedett és elszíneződött. Ha gondolod cserélj gyertyákat, de ha veszel, Én az NGK-t javaslom és szerintem a két pólusú pont felesleges, jó a sima egy pólusú is. :) Boltban ezt mondták hogy jó, addig nem is volt baj amig normálisan ment a vas, de ahogy írtam néztem őket és jók mind csak a kormolódást nem vágtam, de így már okés a dolog. NGK-ból mit javasolsz mert nem néztem még és lusta vagyok :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laci4 Elküldve Február16, 2013 Megoszt Elküldve Február16, 2013 Lanti következő hsz-re lép....lehet hosszú lesz :icon10: Lassan cserés lesz az első féktárcsám, megint elfilóztam a "nagy fék projecten". Ha jól sejtem itt már-már szinte mindenkinek "nagy" fék van. (Pista fehér caraván, Coupe ex. sárga, Dini, Pehi, Redi? stb...) Első kérdés, kinek miről, milyen megoldás. Ami viszont konkrét, a fenti, és amiatt, hogy lenne Vectra B2 1,6 sedan-ról 288/286 komplett fékszett kerékagyakkal elfilóztam, hogy nagyfékre álljak át. Kérdések: ezek jók lennének nekem? Mi kellene a cseréhez? Ha jól emlékszem "csak" a fentiek.(Kerékagy, nyereg, tárcsa, betét elöl-hátul ) Hátránya, hogy ugrik a 4x100-as osztás.(új felni) Ha a fentit venném, raknám fel: - Kézifékkel nem lenne semmi macera, nem kell új kötél stb.? - Hátsó ABS jeladóval nem lenne gond? vagy az nem az "agyon-agyban" van? - Első tengelynél az agy csere: az agyban van a féltengely vége? Az kompatibilis? A lényeg, semmi gányolás, furkálás, vágás, faragás, csak leszerel, kiszerel felrak, és mehet a menet? Csapágyak, fékcső ilyesmivel nincs teendő? (bár ezt a projectet valszeg Patyira bíznám, gyári féket cseréltem panel elött, de ez azt hiszem kicsit neccesebb..) A másik, akinek ilyen kombinációja van, fék kiegyensúlyozottsággal nem lett gond? erősebb lett és ennyi? Köszi. (árakat néztem, tudom, hogy drágábbak a tárcsák, majdnem dupla ár, de ha azt nézem, hogy a sok fékezgetéssel, dinamikus közlekedéssel a 256-os mart brembo tárcsám is elment 4,5 évet, 60 ezer km-ert, leosztva nem vészes.. (csak egyszerre kiadni :D) Előre is köszi a fáradtságát annak aki válaszol... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lanti Elküldve Február16, 2013 Megoszt Elküldve Február16, 2013 Lanti következő hsz-re lép....lehet hosszú lesz :icon10: Lassan cserés lesz az első féktárcsám, megint elfilóztam a "nagy fék projecten". Ha jól sejtem itt már-már szinte mindenkinek "nagy" fék van. (Pista fehér caraván, Coupe ex. sárga, Dini, Pehi, Redi? stb...) Első kérdés, kinek miről, milyen megoldás. Ami viszont konkrét, a fenti, és amiatt, hogy lenne Vectra B2 1,6 sedan-ról 288/286 komplett fékszett kerékagyakkal elfilóztam, hogy nagyfékre álljak át. Kérdések: ezek jók lennének nekem? Mi kellene a cseréhez? Ha jól emlékszem "csak" a fentiek.(Kerékagy, nyereg, tárcsa, betét elöl-hátul ) Hátránya, hogy ugrik a 4x100-as osztás.(új felni) Ha a fentit venném, raknám fel: - Kézifékkel nem lenne semmi macera, nem kell új kötél stb.? - Hátsó ABS jeladóval nem lenne gond? vagy az nem az "agyon-agyban" van? - Első tengelynél az agy csere: az agyban van a féltengely vége? Az kompatibilis? A lényeg, semmi gányolás, furkálás, vágás, faragás, csak leszerel, kiszerel felrak, és mehet a menet? Csapágyak, fékcső ilyesmivel nincs teendő? (bár ezt a projectet valszeg Patyira bíznám, gyári féket cseréltem panel elött, de ez azt hiszem kicsit neccesebb..) A másik, akinek ilyen kombinációja van, fék kiegyensúlyozottsággal nem lett gond? erősebb lett és ennyi? Köszi. (árakat néztem, tudom, hogy drágábbak a tárcsák, majdnem dupla ár, de ha azt nézem, hogy a sok fékezgetéssel, dinamikus közlekedéssel a 256-os mart brembo tárcsám is elment 4,5 évet, 60 ezer km-ert, leosztva nem vészes.. (csak egyszerre kiadni :D) Előre is köszi a fáradtságát annak aki válaszol... beleolvastam..., b veki egyáltalán nem jó... se előre se hátra.... a nyereg elől ugyanaz 288, de a golyaláb az csak csonkállvány.... hátra megint nem jó mert a vekin lent van a kézifék bowden része, neked meg fent kell.... ha ilyet akarsz akkor vagy A veki v6, vagy saaab 93 ... felnit kell cserélni és a 14" téli szett is felejtős... amugy minden pasz, semmit nem kelll alakítani még a fékcső is maradhat... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lanti Elküldve Február16, 2013 Megoszt Elküldve Február16, 2013 ha már semmi ellenfél nem volt az utakon... 1 bubu szembe.. 1 lekanyarodott előtte... pujányok.. igy kimentem a német autópályára egy gyosrításra... Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Február16, 2013 Megoszt Elküldve Február16, 2013 Ha eddig jó volt a 256 és nem racsingolsz naponta, minek kidobni a pénzt? :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laci4 Elküldve Február16, 2013 Megoszt Elküldve Február16, 2013 Ha eddig jó volt a 256 és nem racsingolsz naponta, minek kidobni a pénzt? :huh: Lanti: köszi a választ! Videó.. egész jó.. szegény németek ;) Tegnap este mellettem is elsuhant egy Subaru a vácin.. (ezüst-szürke színű) Csak azt láttam, hogy valami érkezik mögém, elengedtem.. egy VTI.. menekült a bubu elől.. konkrétan rá volt akadva a hátsó lökösére.. de csak míg nem lett hely a másik sávban.. Duna plázánál kanyarodott le ex. Danobius ház felé.. J0hnny: Neee.. ez ami az én fejemben is ott toporog, hogy csak néha napján racsingol az ember, illetve, hogy csak ritkán kell extra nagyot fékezni. Mondjuk olyankor lehet jól jönne.. :blush: De mint Lanti írta, nem jó az adott konfig, így annyira már nem cseszteti a fantáziámat... Azért filóztam csak el, mert cserés az első fék, és a fenti kombót 30-ért hirdetik. Ha még használható tárcsa-betét, akkor nem sok ráfizetés lenne.. (jó,+felni, de azon is filóztam, hogy kellene venni valamit külön a nyárinak...) No meg érzem azért, hogy más újabb kocsik hogy harapnak.. Bár lehet csak kicsit rendbe kellene tenni a hátsókat. Valahogy nem kopik egyenletes simára a tárcsa felülete... fura.. 14 es felni meg nem lenne probléma, jelenleg csak egy felnizek, gyári 15-ös. :blush: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Pehi Csabi Elküldve Február16, 2013 Megoszt Elküldve Február16, 2013 Csabi szemszögéből tökmind1 :D :D :D :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Pehi Csabi Elküldve Február16, 2013 Megoszt Elküldve Február16, 2013 veki fékem nekem is van ha nagyon kell de az egyedi dolog se a kisebb nem jó rá se a nagyobb később csak is az a bu.i méret sima használatra meg felesleges 5x110re váltani nekem is csak a kadira ment fel Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gelko Elküldve Február16, 2013 Megoszt Elküldve Február16, 2013 sztem semmi értelme az 5x110nek csak divatos mostanság Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zsoltee Elküldve Február16, 2013 Megoszt Elküldve Február16, 2013 Én is gondolkoztam annó, hogy kéne nagy fék. A pályán jó lenne, viszont az extra súly miatt, ami a futóműre kerül, meg nem lenne egészséges. Én ha féket fogok upgradelni, akkor EBC cuccokat veszek. 90eFt a sporttárcsa + utcai/racing betét, de ez tuti nem melegszik el és fog is rendesen. Ha majd egyszer kuka lesz az első fékem, vagy megégetem vagy valami más miatt, akkor EBC cuccok lesznek. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Február16, 2013 Megoszt Elküldve Február16, 2013 én élvezem a nagyféket :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Pehi Csabi Elküldve Február17, 2013 Megoszt Elküldve Február17, 2013 sztem semmi értelme az 5x110nek csak divatos mostanság azért a divatnál kicsit több, menj egyet Lantival, az úristen kb. nekem is lassan bekötődik az abs, még kicsit kábelezni kell aztán kiváncsi leszek mennyivel jobb mint a 256. Egyszer úgy elmelegedett a 256 hogy továbbmentem egy piroson és csak a lurdytól jöttem haza Muháékkal :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Pehi Csabi Elküldve Február17, 2013 Megoszt Elküldve Február17, 2013 Szerintem egyébként hiába vesz az ember ugyanakkora "sport" fékeket, jobban fog fogni de attól még az is elmelegszik hamar. A nagy tárcsa később melegszik át mivel nagyobb, ezáltal vissza hűlni könnyebben tud mivel nem melegszik úgy fel nem? Vagy rosszul gondolom? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts