Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

GSI Rulez...Chat...Jáccótér....:)


hemi

Recommended Posts

Villogtattam!!! az új légtömegmérővel 73as kódott adtott a régivel pedig 73-74-est

Kimértem a kábeleimet is és a neten olvastam hogy 3-20 ohm v Kohm között kell legyenek, mind az 5 kábelem jól teljesített, a gyertyákat is egyenként lehúzgálltam és mind jó, majd később kiszedtem őket és mind a 4 ( GM 2pólusú) full kormos volt, takarítás után vissza és kb 4-5 perc járatás, vagy amig lement újra a teszt... megint kormosak voltak... nem tudom mi lehet most már a baj, de az egyik gyertyám töve ahol kezdődik a fehér rész... olyan sárgás szinezetű lett. nem tudom hogy ez mit jelent...

Link to comment
Megosztás:

Szerintem alapjáraton nem is fognak kiégni a gyertyák rendesen, ahhoz kell kerülni egyet és utána nézd meg. Sárgás színe meg szerintem azért van, mert megmelegedett és elszíneződött. Ha gondolod cserélj gyertyákat, de ha veszel, Én az NGK-t javaslom és szerintem a két pólusú pont felesleges, jó a sima egy pólusú is. :)

Link to comment
Megosztás:

Villogtattam!!! az új légtömegmérővel 73as kódott adtott a régivel pedig 73-74-est

Kimértem a kábeleimet is és a neten olvastam hogy 3-20 ohm v Kohm között kell legyenek, mind az 5 kábelem jól teljesített, a gyertyákat is egyenként lehúzgálltam és mind jó, majd később kiszedtem őket és mind a 4 ( GM 2pólusú) full kormos volt, takarítás után vissza és kb 4-5 perc járatás, vagy amig lement újra a teszt... megint kormosak voltak... nem tudom mi lehet most már a baj, de az egyik gyertyám töve ahol kezdődik a fehér rész... olyan sárgás szinezetű lett. nem tudom hogy ez mit jelent...

Kontakt hibát keress szerintem!

Jó lenne "élő" adatokat látni az ECU-ból, a gyertyakábeleket üzem közben is érdemes ellenőrizni, hány évesek?

Gyertyából csakis gyárit.

Elszíneződést pedig csakis hosszabb, folyamatos terhelés után nézz.

Ha nem mész vele semmire, gyere át kecsóra, van itt egy nagyon ügyes és normális autóvillamoságis klubtag, megnézi neked OPcommal, mi is a bajod!

Link to comment
Megosztás:

Kontakt hibát keress szerintem!

Jó lenne "élő" adatokat látni az ECU-ból, a gyertyakábeleket üzem közben is érdemes ellenőrizni, hány évesek?

Gyertyából csakis gyárit.

Elszíneződést pedig csakis hosszabb, folyamatos terhelés után nézz.

Ha nem mész vele semmire, gyere át kecsóra, van itt egy nagyon ügyes és normális autóvillamoságis klubtag, megnézi neked OPcommal, mi is a bajod!

Op-com-om van nekem is, csak stickem nincs hozzá hogy nézegessem. Ecu, kábel és gyertyát is cseréltem és ma néztem őket hogy jók. egyedül a légtömegmérőt adja hibának, ami ugye 4 vezeték. ott gondolkodom még méregetni csak nem sok a kedv hogy szétbombázzam a köteget.

Link to comment
Megosztás:

Szerintem alapjáraton nem is fognak kiégni a gyertyák rendesen, ahhoz kell kerülni egyet és utána nézd meg. Sárgás színe meg szerintem azért van, mert megmelegedett és elszíneződött. Ha gondolod cserélj gyertyákat, de ha veszel, Én az NGK-t javaslom és szerintem a két pólusú pont felesleges, jó a sima egy pólusú is. :)

Boltban ezt mondták hogy jó, addig nem is volt baj amig normálisan ment a vas, de ahogy írtam néztem őket és jók mind csak a kormolódást nem vágtam, de így már okés a dolog. NGK-ból mit javasolsz mert nem néztem még és lusta vagyok :D

Link to comment
Megosztás:

Lanti következő hsz-re lép....lehet hosszú lesz :icon10:

Lassan cserés lesz az első féktárcsám, megint elfilóztam a "nagy fék projecten".

Ha jól sejtem itt már-már szinte mindenkinek "nagy" fék van. (Pista fehér caraván, Coupe ex. sárga, Dini, Pehi, Redi? stb...)

Első kérdés, kinek miről, milyen megoldás.

Ami viszont konkrét, a fenti, és amiatt, hogy lenne Vectra B2 1,6 sedan-ról 288/286 komplett fékszett kerékagyakkal elfilóztam, hogy nagyfékre álljak át.

Kérdések: ezek jók lennének nekem?

Mi kellene a cseréhez? Ha jól emlékszem "csak" a fentiek.(Kerékagy, nyereg, tárcsa, betét elöl-hátul )

Hátránya, hogy ugrik a 4x100-as osztás.(új felni)

Ha a fentit venném, raknám fel:

- Kézifékkel nem lenne semmi macera, nem kell új kötél stb.?

- Hátsó ABS jeladóval nem lenne gond? vagy az nem az "agyon-agyban" van?

- Első tengelynél az agy csere: az agyban van a féltengely vége? Az kompatibilis?

A lényeg, semmi gányolás, furkálás, vágás, faragás, csak leszerel, kiszerel felrak, és mehet a menet?

Csapágyak, fékcső ilyesmivel nincs teendő? (bár ezt a projectet valszeg Patyira bíznám, gyári féket cseréltem panel elött, de ez azt hiszem kicsit neccesebb..)

A másik, akinek ilyen kombinációja van, fék kiegyensúlyozottsággal nem lett gond?

erősebb lett és ennyi?

Köszi.

(árakat néztem, tudom, hogy drágábbak a tárcsák, majdnem dupla ár, de ha azt nézem, hogy a sok fékezgetéssel, dinamikus közlekedéssel a 256-os mart brembo tárcsám is elment 4,5 évet, 60 ezer km-ert, leosztva nem vészes.. (csak egyszerre kiadni :D)

Előre is köszi a fáradtságát annak aki válaszol...

Link to comment
Megosztás:

Lanti következő hsz-re lép....lehet hosszú lesz :icon10:

Lassan cserés lesz az első féktárcsám, megint elfilóztam a "nagy fék projecten".

Ha jól sejtem itt már-már szinte mindenkinek "nagy" fék van. (Pista fehér caraván, Coupe ex. sárga, Dini, Pehi, Redi? stb...)

Első kérdés, kinek miről, milyen megoldás.

Ami viszont konkrét, a fenti, és amiatt, hogy lenne Vectra B2 1,6 sedan-ról 288/286 komplett fékszett kerékagyakkal elfilóztam, hogy nagyfékre álljak át.

Kérdések: ezek jók lennének nekem?

Mi kellene a cseréhez? Ha jól emlékszem "csak" a fentiek.(Kerékagy, nyereg, tárcsa, betét elöl-hátul )

Hátránya, hogy ugrik a 4x100-as osztás.(új felni)

Ha a fentit venném, raknám fel:

- Kézifékkel nem lenne semmi macera, nem kell új kötél stb.?

- Hátsó ABS jeladóval nem lenne gond? vagy az nem az "agyon-agyban" van?

- Első tengelynél az agy csere: az agyban van a féltengely vége? Az kompatibilis?

A lényeg, semmi gányolás, furkálás, vágás, faragás, csak leszerel, kiszerel felrak, és mehet a menet?

Csapágyak, fékcső ilyesmivel nincs teendő? (bár ezt a projectet valszeg Patyira bíznám, gyári féket cseréltem panel elött, de ez azt hiszem kicsit neccesebb..)

A másik, akinek ilyen kombinációja van, fék kiegyensúlyozottsággal nem lett gond?

erősebb lett és ennyi?

Köszi.

(árakat néztem, tudom, hogy drágábbak a tárcsák, majdnem dupla ár, de ha azt nézem, hogy a sok fékezgetéssel, dinamikus közlekedéssel a 256-os mart brembo tárcsám is elment 4,5 évet, 60 ezer km-ert, leosztva nem vészes.. (csak egyszerre kiadni :D)

Előre is köszi a fáradtságát annak aki válaszol...

beleolvastam...,

b veki egyáltalán nem jó... se előre se hátra.... a nyereg elől ugyanaz 288, de a golyaláb az csak csonkállvány.... hátra megint nem jó mert a vekin lent van a kézifék bowden része, neked meg fent kell....

ha ilyet akarsz akkor vagy A veki v6, vagy saaab 93 ...

felnit kell cserélni és a 14" téli szett is felejtős...

amugy minden pasz, semmit nem kelll alakítani még a fékcső is maradhat...

Link to comment
Megosztás:

Ha eddig jó volt a 256 és nem racsingolsz naponta, minek kidobni a pénzt? :huh:

Lanti: köszi a választ!

Videó.. egész jó.. szegény németek ;)

Tegnap este mellettem is elsuhant egy Subaru a vácin.. (ezüst-szürke színű) Csak azt láttam, hogy valami érkezik mögém, elengedtem.. egy VTI.. menekült a bubu elől.. konkrétan rá volt akadva a hátsó lökösére.. de csak míg nem lett hely a másik sávban.. Duna plázánál kanyarodott le ex. Danobius ház felé..

J0hnny: Neee.. ez ami az én fejemben is ott toporog, hogy csak néha napján racsingol az ember, illetve, hogy csak ritkán kell extra nagyot fékezni. Mondjuk olyankor lehet jól jönne.. :blush:

De mint Lanti írta, nem jó az adott konfig, így annyira már nem cseszteti a fantáziámat...

Azért filóztam csak el, mert cserés az első fék, és a fenti kombót 30-ért hirdetik. Ha még használható tárcsa-betét, akkor nem sok ráfizetés lenne.. (jó,+felni, de azon is filóztam, hogy kellene venni valamit külön a nyárinak...)

No meg érzem azért, hogy más újabb kocsik hogy harapnak..

Bár lehet csak kicsit rendbe kellene tenni a hátsókat. Valahogy nem kopik egyenletes simára a tárcsa felülete... fura..

14 es felni meg nem lenne probléma, jelenleg csak egy felnizek, gyári 15-ös. :blush:

Link to comment
Megosztás:

Én is gondolkoztam annó, hogy kéne nagy fék. A pályán jó lenne, viszont az extra súly miatt, ami a futóműre kerül, meg nem lenne egészséges. Én ha féket fogok upgradelni, akkor EBC cuccokat veszek. 90eFt a sporttárcsa + utcai/racing betét, de ez tuti nem melegszik el és fog is rendesen. Ha majd egyszer kuka lesz az első fékem, vagy megégetem vagy valami más miatt, akkor EBC cuccok lesznek. :)

Link to comment
Megosztás:

sztem semmi értelme az 5x110nek csak divatos mostanság

azért a divatnál kicsit több, menj egyet Lantival, az úristen kb. nekem is lassan bekötődik az abs, még kicsit kábelezni kell aztán kiváncsi leszek mennyivel jobb mint a 256. Egyszer úgy elmelegedett a 256 hogy továbbmentem egy piroson és csak a lurdytól jöttem haza Muháékkal :D

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.