J0hnny Elküldve Június10, 2012 Megoszt Elküldve Június10, 2012 Fordpumalámpáskadettkabrio. rohattronda Link to comment Megosztás: More sharing options...
kiskecso Elküldve Június10, 2012 Megoszt Elküldve Június10, 2012 láttad volna előtte Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zsoltee Elküldve Június10, 2012 Megoszt Elküldve Június10, 2012 Hát... Patyi Laci lenyomott egy Corsával. :( :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Pehi Csabi Elküldve Június10, 2012 Megoszt Elküldve Június10, 2012 https://fbcdn-sphoto...074488494_n.jpg szeretnék elnézést kérni és én szégyellem magam <_< :omg: :sick: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laci4 Elküldve Június10, 2012 Megoszt Elküldve Június10, 2012 rohattronda Szerintem is.... Hát... Patyi Laci lenyomott egy Corsával. :( :lol: Majdnem megkérdeztem, hogy hol gyorsulgattok ti, amikor beugrott,hogy neveztél valami versenyre....videjóó? :D am: Nem tudja valaki, lehet kapni szerelhető motorhőfok jeladó csatlakozót? Vagy valahogy ki lehet szedni a tüskéket a csatiból, hogy új vezetéket rakjon bele az ember,majd visszarakni? Vagy lehet szívni, és arra a 2-3 mm csonkra kell rászenvednem egy vezetéket. (esetleg keresni egy bontott, hosszabb vezetékkel rendelkező darabot :D) Illetve porladnak a "gégecsövek" a motortérben. Oda vajon valami spéci hőálló kell, vagy sima villanyszerelési, az is hőálló lenne? Asszem Unix honlapon láttam gégecsöveket, lehet érdemes lenne olyat venni..mert az hőálló? :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Rattesid Dénes Elküldve Június10, 2012 Megoszt Elküldve Június10, 2012 De Lantos Úr, jobbos küszöb borítást még nem találtatok nálam??? :D :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Június10, 2012 Megoszt Elküldve Június10, 2012 Szerintem is.... Majdnem megkérdeztem, hogy hol gyorsulgattok ti, amikor beugrott,hogy neveztél valami versenyre....videjóó? :D am: Nem tudja valaki, lehet kapni szerelhető motorhőfok jeladó csatlakozót? Vagy valahogy ki lehet szedni a tüskéket a csatiból, hogy új vezetéket rakjon bele az ember,majd visszarakni? Vagy lehet szívni, és arra a 2-3 mm csonkra kell rászenvednem egy vezetéket. (esetleg keresni egy bontott, hosszabb vezetékkel rendelkező darabot :D) Illetve porladnak a "gégecsövek" a motortérben. Oda vajon valami spéci hőálló kell, vagy sima villanyszerelési, az is hőálló lenne? Asszem Unix honlapon láttam gégecsöveket, lehet érdemes lenne olyat venni..mert az hőálló? :rolleyes: Ki lehet tüskézni, a csati két kivezetéséből fordítsd ki a gumidugókat, amin a vezetékek átmennek, aztán előről próbáld beszúrással kiakasztani az érintkezőket. Vékony drót, hústű, sok minden megteszi, a legjobb a fűtéskonzol rossz bowdenje erre a célra. :) Gégecső: sima villanyszerelési boltban kapsz több méretben, hasítottat vegyél, és ne a leggagyibbat, mert az kurv@ kemény és nehéz szétnyitni a befűzésnél. Ha szerencséd van, a boltban még behúzó műanyagot is kapsz, ez egy kis háromszög alakú műanyag, sokat segít a fűzésnél. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Pehi Csabi Elküldve Június10, 2012 Megoszt Elküldve Június10, 2012 De Lantos Úr, jobbos küszöb borítást még nem találtatok nálam??? :D :D de oda még meg a kopjúter Link to comment Megosztás: More sharing options...
Rattesid Dénes Elküldve Június10, 2012 Megoszt Elküldve Június10, 2012 de oda még meg a kopjúter Bocs elfelejtettem,hogy milyen moci lesz benne. Az nem is fog kelleni. :icon1: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Június10, 2012 Megoszt Elküldve Június10, 2012 Hát... Patyi Laci lenyomott egy Corsával. :( :lol: Pár versenykm azért már benne van a lábában... :goofy: Na mi volt... mesélj? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Június10, 2012 Megoszt Elküldve Június10, 2012 Bocs elfelejtettem,hogy milyen moci lesz benne. Az nem is fog kelleni. :icon1: :D :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Pehi Csabi Elküldve Június10, 2012 Megoszt Elküldve Június10, 2012 Bocs elfelejtettem,hogy milyen moci lesz benne. Az nem is fog kelleni. :icon1: ez jó :D :D :D :D majd tapasztalod te is :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laci4 Elküldve Június10, 2012 Megoszt Elküldve Június10, 2012 Ki lehet tüskézni, a csati két kivezetéséből fordítsd ki a gumidugókat, amin a vezetékek átmennek, aztán előről próbáld beszúrással kiakasztani az érintkezőket. Vékony drót, hústű, sok minden megteszi, a legjobb a fűtéskonzol rossz bowdenje erre a célra. :) Gégecső: sima villanyszerelési boltban kapsz több méretben, hasítottat vegyél, és ne a leggagyibbat, mert az kurv@ kemény és nehéz szétnyitni a befűzésnél. Ha szerencséd van, a boltban még behúzó műanyagot is kapsz, ez egy kis háromszög alakú műanyag, sokat segít a fűzésnél. Köszi! Látom, el fogok ezzel szórakozni egy darabig (csatlakozó) :D Össze kellene szednem pár drót, tüske, tű darabot, aztán bent melóban eljátszani vele :D Kíváncsi leszek, hányszor szúrom majd kézen magam :D de meg kell csinálni, ha használni akarom a kocsit :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Június10, 2012 Megoszt Elküldve Június10, 2012 Köszi! Látom, el fogok ezzel szórakozni egy darabig (csatlakozó) :D Össze kellene szednem pár drót, tüske, tű darabot, aztán bent melóban eljátszani vele :D Kíváncsi leszek, hányszor szúrom majd kézen magam :D de meg kell csinálni, ha használni akarom a kocsit :D Sajna nem tudom elmagyarázni itt, hogy hogyan kell, de ha ügyes kezű vagy, rájössz hamar. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zsoltee Elküldve Június11, 2012 Megoszt Elküldve Június11, 2012 Akit érdekelnek videók, Zsoltee87 user youtube-on, vagy aláírásom :) Szerk.: Egyébként nem sok mesélni valóm van, Én marhára élveztem, a fékeim kevésbé :D Jó tempós volt a pálya ( bár most állítólag az olasz autó tali miatt, lassabb volt mint szokott lenni ) és mivel vannak olyan csapatok akik igazából ebből élnek, esélyem sem volt labdába rúgni mellettük. Főleg azokkal a kemény pályaslickekkel amik nekem vannak. Megfogdostam egy Corsa gumiait, azokkat akár radírozni is lehetett volna, olyan puhák. A két hátsó nálam be sem melegedett sajnos. Lehet hogy lejjebb kellett volna ereszteni belőlük, gondoltam rá, de nem mertem meglépni, mert ilyen szinten sajnos nem értek hozzá. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lanti Elküldve Június11, 2012 Megoszt Elküldve Június11, 2012 Bocs elfelejtettem,hogy milyen moci lesz benne. Az nem is fog kelleni. :icon1: jaj de humorosak vagyunk megint! :D aki röhögött rajta, szégyellje magát! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lanti Elküldve Június11, 2012 Megoszt Elküldve Június11, 2012 szerintetek mekkora kipuf legyen gsi-re... fontos h aránylag halk legyenm, meg ugye a trubohoz kén passzolnia... janodob szerinte elég a 60as külső... aránylag normális áron... vagy 63,5 rozsdamentes, már sokkal többért.... ? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lanti Elküldve Június11, 2012 Megoszt Elküldve Június11, 2012 most találtam 65 aluminiumizált csövet is... elég lehet egy 60as rendszer vajk? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Pehi Csabi Elküldve Június11, 2012 Megoszt Elküldve Június11, 2012 szerintem akkora legyen, hogy elérjen a hátuljáig :D :D :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
kiskecso Elküldve Június11, 2012 Megoszt Elküldve Június11, 2012 szerintetek mekkora kipuf legyen gsi-re... fontos h aránylag halk legyenm, meg ugye a trubohoz kén passzolnia... janodob szerinte elég a 60as külső... aránylag normális áron... vagy 63,5 rozsdamentes, már sokkal többért.... ? nem gyári turbos lesz ? :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Június11, 2012 Megoszt Elküldve Június11, 2012 300 lóig szerintem elég a 63.5-es Fontos azért, hogy legyen jó öblítés is... habár nem mosógép... Link to comment Megosztás: More sharing options...
redline Elküldve Június12, 2012 Megoszt Elküldve Június12, 2012 Fontos azért, hogy legyen jó öblítés is... habár nem mosógép... Hiába....a saját bőrön szerzett tapasztalat megfizethetetlen :D :D :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laci4 Elküldve Június12, 2012 Megoszt Elküldve Június12, 2012 Hiába....a saját bőrön szerzett tapasztalat megfizethetetlen :D :D :D :D Na... nem jött ki a tüske a csatiból, úgy, hogy megússza a műanyag is. :omg: De most már tudom, hogy lehet kiszedni esetleg :evilgrin: Szóval kinek van egy csati elfekvőben? Diny? :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lanti Elküldve Június12, 2012 Megoszt Elküldve Június12, 2012 még büszke, de majd hétvégén, már jó magasságba lesz :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
sárgaGSI Elküldve Június12, 2012 Megoszt Elküldve Június12, 2012 egyébként aki még nem tudná.. a ford Focus RS színe, 3 rétegű gyöngyház.. Vagy Honda Logo, Nissan micra, mazda 2,;)))))))))))))) megvakít ez a szín...... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts