iqbéla Elküldve Június7, 2005 Megoszt Elküldve Június7, 2005 Nem hinném, mert nem fulladozik vagy hasonló, semmi ingadozás, egyszerűen csak leáll, mintha leállítotam volna. Utána sem indul újra és lefullad, hanem nem röffen be a motor. Kis várakozás után pedig röff. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Június7, 2005 Megoszt Elküldve Június7, 2005 Peti blokk elvileg ugyanaz, ha jól tudom... De miben töröd már megint a kis buksidat...álmodozol... :lol: :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
PetiGSI Elküldve Június7, 2005 Megoszt Elküldve Június7, 2005 Azon gombolkodtam,hogy ha a blokk ua. a hengerfej szerintem tutit ua. akkor csak a főtengely meg a hajtókarok,dugók lehetnek mások és azt lehet egyszerűbb beszerezni mint egy komplett motort amiről franc sem tudja,hogy milyen állapotu. Ha meg elkezded felujjítani akko meg ugyanott vagy mint ha a jó és ismert C20XE-d alakítanád át............ :roll: Attól félek ha kiemelem a C20XE-motort a kocsiból és eladom a franc sem tudja,hogy milyen C20LET-et kapnék.(hidrótőkés, 200e Km-t futott,csörgő-zörgő.....stb) elég lutri.Hacsak nem lenne elfogadható áron Z20LET moci.......de szerintem az meg bazi ritka........ :roll: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Kess Elküldve Június7, 2005 Megoszt Elküldve Június7, 2005 Tessék: http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewIt...7978851457&rd=1 http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewIt...7978749087&rd=1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
PetiGSI Elküldve Június7, 2005 Megoszt Elküldve Június7, 2005 Ez jól hangzik de ha jól látom ez nem sofortkaufen. (annyira nem tudok németül :oops: ) Van egy hibátlan KKK/K24 -es turbóm lehet azt kellene a kisebb KKK16-ra cserélni :lol: Ezt sem értem miért csak KKK16-van a 2literes motoron. :roll: (C20LET) ha végül is müxik akkor tökmindegy :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
aztec Elküldve Június7, 2005 Megoszt Elküldve Június7, 2005 jah csak Petya arra figyelj h ez a kis 24es csigácska nehogy elsőre akkorát fújjon h olvadjanak a dugók a gyönyörtől :wink: :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
PetiGSI Elküldve Június7, 2005 Megoszt Elküldve Június7, 2005 tudom :lol: azé kéne elcserélni egy "kisebbre" Azt nem értem,hogy a turbós motornak 8.5 a kompressziója a szívónak meg sacc ~12-13 hol a különbség? Lökettérfogat? ÁÁÁÁÁ megőrülök,hogy semmi "tudományos" leírás nincs a C20XE meg C20LET-ről csak sok rizsa ,mellébeszélés :lol: :smt076 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Június7, 2005 Megoszt Elküldve Június7, 2005 Igen nekem annó 9.5 volt a kompresszióm, és azon gondokoztunk, hogy rádobunk egy turbót... :roll: Link to comment Megosztás: More sharing options...
redline Elküldve Június7, 2005 Megoszt Elküldve Június7, 2005 Mi baja? nem fogyaszt sokat? tech1-el nézettedf már? Link to comment Megosztás: More sharing options...
PetiGSI Elküldve Június7, 2005 Megoszt Elküldve Június7, 2005 Egyébként tuti ott a hézag a 2 motor között. (hajtókar(biztos vastagabb) ,dugók(erősebb anyag lehet) ,főtengely(több olajozó furat) :roll: ) azé lenne jó keresni a 2 motorról "robbantott" rajzot. KS hengerfej is tuti szerintem (nekem még zsír jó is az egész) blokk is jó nincs válla semminek sem. Lehet írok az opelnek vagy mittom én kinek..........kell infó és tuti ócsóbban kijönne az átalkítás...vagy nem. :roll: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Június7, 2005 Megoszt Elküldve Június7, 2005 Szerintem nem... :roll: Link to comment Megosztás: More sharing options...
aztec Elküldve Június7, 2005 Megoszt Elküldve Június7, 2005 Akkor Antal komám ezexerint 1ségben lesz a powa 8) :?: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Június7, 2005 Megoszt Elküldve Június7, 2005 Ja Peti és azt azért ne felejtsd el, hogy akik utólag rakták be többségük jóval többet konyít a témához mint mi, és ők is hetente hekkelik a verdát mert valami mindig megadja magát... :roll: Link to comment Megosztás: More sharing options...
kavics Elküldve Június7, 2005 Megoszt Elküldve Június7, 2005 az utólagos turbósításban az a szar, hogy mindig elcsesződik vmi (nem két filléres) cucc.... az a jó, ha megy akkor viszont megy mint állat... de nem a megbízhatóságáról lesz híres.... eddig off VW on nál láttam olyan céget, aki megbízhatóra meg tudta csinálni (potom 1 milláért) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Június7, 2005 Megoszt Elküldve Június7, 2005 Azért, ha sikerül feleszkábálni valaha a dbilast, akkor azért majd összemérem egy turbóssal... :wink: ..Na jó nem Muha Csabival... :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
kavics Elküldve Június7, 2005 Megoszt Elküldve Június7, 2005 :twisted: :twisted: :twisted: bár a kocsi off itt :oops: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Június7, 2005 Megoszt Elküldve Június7, 2005 Ez úgy néz ki mint nálunk a panelben a kazánház... :roll: Link to comment Megosztás: More sharing options...
PetiGSI Elküldve Június7, 2005 Megoszt Elküldve Június7, 2005 Mindíg elkedvtelenedek. Lehet inkább eladom a turbót meg minden szart amit összegyűjtöggettem hozzá :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
kavics Elküldve Június7, 2005 Megoszt Elküldve Június7, 2005 egy turbónál már csak egy jobb van :lol: a biturbó :wink: http://www.carstyling.hu/car_shower.php?id=2957 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Június7, 2005 Megoszt Elküldve Június7, 2005 És szerinted ezzel mennyi gond van/volt???? Volt hogy turbó nélkül jobbat ment mint trbóval... :wink: Link to comment Megosztás: More sharing options...
kavics Elküldve Június7, 2005 Megoszt Elküldve Június7, 2005 Mindíg elkedvtelenedek. Lehet inkább eladom a turbót meg minden szart amit összegyűjtöggettem hozzá :lol: a srác szerint a kék csövek árából már összejött volna egy golf 1gtd Link to comment Megosztás: More sharing options...
PetiGSI Elküldve Június7, 2005 Megoszt Elküldve Június7, 2005 Jah ezt a "usert" láttam már :lol: Nekem a sima turbó is jó lenne......... Link to comment Megosztás: More sharing options...
kavics Elküldve Június7, 2005 Megoszt Elküldve Június7, 2005 Volt hogy turbó nélkül jobbat ment mint trbóval... :wink: ez teljesen igaz.. nemegy szaktól hallottam már, hogy utólagos turbósítás után az is lehet, hogy - pacik lesznek az elvár + helyett (mondjuk akkkor nagyon kokány módon kell összerakni, vagy pedig a vezérlés nem volt jól megírva) no átszerkesztettem magam véletlenül... de a fogyi nagyon elmászik turbós üzemmódban... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Június7, 2005 Megoszt Elküldve Június7, 2005 Peti akkor csináld... :wink: Link to comment Megosztás: More sharing options...
PetiGSI Elküldve Június7, 2005 Megoszt Elküldve Június7, 2005 még csak a gyüjtögetés "fázisnál" tartok. Ha megvannak a "külső sallangok minden" akkor komolyabban ráugrom a kérdésre. Ha bukta lenne akkor meg eladok mindent. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts