Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

GSI Rulez...Chat...Jáccótér....:)


hemi

Recommended Posts

akkori áron, de majd rákérdezek valamelyik nap nála ha érdekel

Meg minden paramétere érdekel, alaposan infózd le :D

Tényleg kíváncsi vagyok mit kapott ennyi pénzért :devlish:

Mert látok mobile24-en 337 lovas, BBS felnis cuccot is, de az nyilván nem az az árkategória.....mondjuk ahhoz kell is f@szvastagság, hogy nyomj neki egy kövéret és ne pusztulj el fél perc múlva :lol:

Link to comment
Megosztás:

Tényleg nem értem, hogy miért nem foglalkozik ilyemivel üzemi szinten senki itthon. Vagy amikor azt hallom, hogy egy sz@ros kartert nem tudtok szerezni, és amikor egy-egy kósza példány fölkerül ebay-re ölik érte egymást az emberek. Én nem értek a fémmegmunkáláshoz, de gondolom nem kell hozzá rakéta hajtóanyag és szuperszámítógép a röppálya kiszámításhoz. Gyanítom az eszközök megvannak, nyersanyag rendelhető, gondolom ráérő munkásember is akad :lol:

Annyira tetszik az édes naívságod... :D

Link to comment
Megosztás:

Tényleg nem értem, hogy miért nem foglalkozik ilyemivel üzemi szinten senki itthon. Vagy amikor azt hallom, hogy egy sz@ros kartert nem tudtok szerezni, és amikor egy-egy kósza példány fölkerül ebay-re ölik érte egymást az emberek.

karternál maradva, mert nincs rá akkora kereslet h vki sz@rakodjon vele, vagy pl a ritka váltó amit Lantitól elhoztam az is hatalmas kincs, azóta tudok még1-et és mégsem kell senkinek stb...

Látod, ez az a két pont amihez abszolute nem értek. De ha Nagy-Britanniában forgalomba lehet helyezni akkor gondolom az EU-ban máshol is meg lehet oldani. Pl. kivinni Németországba? Nyilván növelné a költségeket, de ezt is lehet opcióként adni. Olcsóbban kapsz egy csak pályán használható verziót, de ha te országúton akarod, hogy átmenjen rajtad a kamion akkor fizess kicsit többet :devlish:

Sajna a kpm.-nél még mindig azok a 40-50 éve munkába lépett(már nyugdíjas) emberek vannak akik zsigulikon tanultak, és ha vmelyik szgk. nincs a rendszerükben akkor az már illegális, azt nem értem h nincs itthon egy szerevezet, autós klub, aki mondjuk ezen akarna változtatni....

Tök egyszerű példa h Németországban hogy lehet egy 76-os céében, ami nem éppen 5 csillagos ncap törésteszttel rendelkezik, egy 250Le-s let, vagy amerikában 1000Le-s corvette az utcán stbstb....

Te Redi, meg vagyok lepve, egész jót tett Neked Tíssá, milyen kis optimista világmegváltó hangulatban vagy - ilyet rég láttam. Remélem legalább még egy pár órát kitart :icon13:

Vagy lehet asszony van a gépnél :lol: :D :devlish: (ez most egy vicc volt)

Link to comment
Megosztás:

Itt egy magyar építés, ez mondjuk BMW belsős lesz.

pedig egy magyar Caterham teszt. 3:38nál mondja el a csávó, hogy meg lehet venni építőkészletben, összerakod, beviszed a Caterham szervízbe, ott átnézik és ha minden rendben, akkor mehet vizsgára. A tesztpéldányon sem P-s rendszám van. :lol:
Link to comment
Megosztás:

Annyira tetszik az édes naívságod... :lol:

Ha nem mondasz semmi értelmeset akkor kár postolni. Mégis mi volt ebben a naivitás? Számokat és tényeket íjál ne odavetett félmondatokat. Vagy nem olastad el, vagy nem értelmezted amit leírtam.

Senki nem mondta, hogy forgalomba kell helyezni. Felteszed egy trélerre és viszed, sőt mondok jobbat te nyújtod a tréleres szolgáltatást.

Sárgazoli legalább mondott konkrétumot, miszerint a karterre nincs kereslet akkora, hogy megérje nagyüzemben csinálni. Ez ok. Viszont még mindig dolgozik bennem a kisördög és nehezen tudom elhinni, hogy nincs annyi szabadideje a mesternek amit tv nézéssel vagy egyéb baromsággal b@szik el a nagy válságban, hogy ne érje meg neki összetákolni és várni azt a pár eurót érte. Csak itt a nagy f@szlengetés közben senki nem akar semmit csinálni csak várja a jót, akinek meg van valami ötlete az le van naívozva konkrétumok nélkül.

Link to comment
Megosztás:

Vagy lehet asszony van a gépnél :lol: :D :devlish: (ez most egy vicc volt)

persze hiszen akkor épp lovagolt. Redi majdnem lett egy macskád azt vágod :icon13:

kb ez volt mutatom

"de kár hogy nem vihetem haza mert allergiás vagyok rá"

tumblr_l4ikylUbKy1qzwjw1o1_500.jpg

tudom nem szép dolog árulkodni :devlish:

Link to comment
Megosztás:

Mindent tudok, hallottam, hogy megint a napot loptad Patyinál...egyébként a jelzett macska kisebb volt, pontosan meg lett mutatva az Aldiban egy kenyéren, hogy mekkora :lol: :D

bárcsak loptam volna. soha ne vegyetek se géasztrát se ecotecet. Stefán Vekijét azt igen, de újabbat neverever..

Link to comment
Megosztás:

Sárgazoli legalább mondott konkrétumot, miszerint a karterre nincs kereslet akkora, hogy megérje nagyüzemben csinálni. Ez ok. Viszont még mindig dolgozik bennem a kisördög és nehezen tudom elhinni, hogy nincs annyi szabadideje a mesternek amit tv nézéssel vagy egyéb baromsággal b@szik el a nagy válságban, hogy ne érje meg neki összetákolni és várni azt a pár eurót érte. Csak itt a nagy f@szlengetés közben senki nem akar semmit csinálni csak várja a jót, akinek meg van valami ötlete az le van naívozva konkrétumok nélkül.

Tisztában vagy vele egyáltalán, hogy egy öntött alukarter hogyan készül?

Link to comment
Megosztás:

hozok popcornt

Tényleg nem vitázni akarok vele, értem is mire gondol, amikor azt írja, hogy lóbálás helyett maszekolni kellene, csak ezzel az alukartert DYS témával eléggé melléfogott.

Másrészt vannak itthon nagyon jó szakik, akik tudnak segíteni ilyen témában, ha tényleg keresed a problémára a megoldást.

Link to comment
Megosztás:

Hááá emegyünk egy párkolóba, viszünk sokféle kulcsot (valamelyik csák jó lész...) aláfekszünk... kicsavaroz... mélylevegő... dőőőőlázoláááááj...aztán futás... :lol: :D

Most nem trabant karburátort lopunk vazee, amihez egy 13-as és egy 10-es kulcs kell! :devlish:

Link to comment
Megosztás:

Tisztában vagy vele egyáltalán, hogy egy öntött alukarter hogyan készül?

Nem. De nem is ez a lényeg. Ezek szinte "csak" a melósnak fontos kérdések, mert ő fog görnyegdni a munkapad mellett, de ezért kapja a fizetését. Ha nem tetszik neki akkor lehet VV összefoglalót nézni, vagy átnevezni magát Kolompár Alejandro-ra, csinálni 6 gyereket és várni a segílyt ami ha megjön két napig áll a bál meg aranyeső meg kékaszemed utánna meg marad a dögkút fosztogatás meg a krumplilopás a kisnyugdítastól aki nem lusta gazdálkodni.

Le lehet gyártani, vagy sem? [Y/N]

Ha le lehet gyártani akkor jön a következő kérdés, hogy mennyibe kerül és mennyiért lehet eladni. És én ezzel kezdtem! Ha e két szám között van egy szemmel jól látható a különbség akkor az olyan kifogások mint nehéz, nincskedvem, bonyolult, stb, dolgoknak nincs súlya.

De te a caterhamklónra naívoztál amit továbbra sem értem miért.

Link to comment
Megosztás:

De te a caterhamklónra naívoztál amit továbbra sem értem miért.

Szerintem ehhez egy csomó ember kell.

- akinek ez az egész eszébe jut

- aki megcsinálja rá az üzleti tervet

- aki finanszírozza a mókát

- aki kitalálja mit és hogy kell legyártani (pl Johnny :lol: )

- aki legyártja

- aki eladja

- aki megveszi

Ráadásul a célközönség csak pár ember, ha meg legyárt 10000db kapupántot, kapugörgőt, meg konyhapulttartót, akkor már 1000x annyit keresett és nem kellett feltalálnia a spanyolviaszt

Link to comment
Megosztás:

Szerintem ehhez egy csomó ember kell.

- akinek ez az egész eszébe jut

- aki megcsinálja rá az üzleti tervet

- aki finanszírozza a mókát

- aki kitalálja mit és hogy kell legyártani (pl Johnny :D )

- aki legyártja

- aki eladja

- aki megveszi

Ráadásul a célközönség csak pár ember, ha meg legyárt 10000db kapupántot, kapugörgőt, meg konyhapulttartót, akkor már 1000x annyit keresett és nem kellett feltalálnia a spanyolviaszt

Áll az építőipar. Nem csak olvasom, hanem az egyik barátom aki ilyen cégben dolgozik (ők építették az egyik plázát) is azt mondta, hogy állnak át a létesítmény üzemeltetésre mert az még megy, de szinte semmit sem építenek. Pláne most, hogy megint itt van ez az átgondolt rendelet a bizonyos m2 fölött építés tiltása. Ebben a környezetben mikor lesz szükség ennyi kapupántra meg hasonlóra?

Egyébként a listából kimaradt az aki megtervezi az eszköz működésté, kiszámolja hol és mennyi erő dolgozik, mennyi és milyen cucc kell bele.

Nyilván nem fogok elindítani egy ilyen üzletet, de valahogy nekem ezek a 4 milliós összegek nagyon soknak tűnnek, nem is beszélve a 10-15-17 milliós cuccokról. Nyilván nem lesz benne nulla km-es motor, meg kerámia fék, meg BBS felni de sokkal olcsóbb lenne és az élmény ebben is adott :lol:

Link to comment
Megosztás:

Ha nem mondasz semmi értelmeset akkor kár postolni. Mégis mi volt ebben a naivitás? Számokat és tényeket íjál ne odavetett félmondatokat. Vagy nem olastad el, vagy nem értelmezted amit leírtam.

ne magyartalankodj lécci ez nem a fészbúk :devlish: :icon13:

Senki nem mondta, hogy forgalomba kell helyezni. Felteszed egy trélerre és viszed, sőt mondok jobbat te nyújtod a tréleres szolgáltatást.

Sárgazoli legalább mondott konkrétumot, miszerint a karterre nincs kereslet akkora, hogy megérje nagyüzemben csinálni. Ez ok. Viszont még mindig dolgozik bennem a kisördög és nehezen tudom elhinni, hogy nincs annyi szabadideje a mesternek amit tv nézéssel vagy egyéb baromsággal b@szik el a nagy válságban, hogy ne érje meg neki összetákolni és várni azt a pár eurót érte. Csak itt a nagy f@szlengetés közben senki nem akar semmit csinálni csak várja a jót, akinek meg van valami ötlete az le van naívozva konkrétumok nélkül.

erre van(remélem lesz) a céé kadett xe-vel, és nem 4-15 vagy hány millióért sztem

Áll az építőipar. Nem csak olvasom, hanem az egyik barátom aki ilyen cégben dolgozik (ők építették az egyik plázát) is azt mondta, hogy állnak át a létesítmény üzemeltetésre mert az még megy, de szinte semmit sem építenek. Pláne most, hogy megint itt van ez az átgondolt rendelet a bizonyos m2 fölött építés tiltása. Ebben a környezetben mikor lesz szükség ennyi kapupántra meg hasonlóra?

Egyébként a listából kimaradt az aki megtervezi az eszköz működésté, kiszámolja hol és mennyi erő dolgozik, mennyi és milyen cucc kell bele.

Nyilván nem fogok elindítani egy ilyen üzletet, de valahogy nekem ezek a 4 milliós összegek nagyon soknak tűnnek, nem is beszélve a 10-15-17 milliós cuccokról. Nyilván nem lesz benne nulla km-es motor, meg kerámia fék, meg BBS felni de sokkal olcsóbb lenne és az élmény ebben is adott :icon13:

Lehet Zsoltee linkelte(pár napja) azt a tesztet amikor vki omega híd-váltó köré épített egy hasonlót itt kis hazánkban, pocsék a memóriám :lol: :D :devlish:

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.