Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

GSI Rulez...Chat...Jáccótér....:)


hemi

Recommended Posts

Én egy motornélküli változatnak is örülnék DIY kiszerelésben. Belefaragnám az Astrából az 1.4et is. :D

Tényleg nem értem, hogy miért nem foglalkozik ilyemivel üzemi szinten senki itthon. Vagy amikor azt hallom, hogy egy sz@ros kartert nem tudtok szerezni, és amikor egy-egy kósza példány fölkerül ebay-re ölik érte egymást az emberek. Én nem értek a fémmegmunkáláshoz, de gondolom nem kell hozzá rakéta hajtóanyag és szuperszámítógép a röppálya kiszámításhoz. Gyanítom az eszközök megvannak, nyersanyag rendelhető, gondolom ráérő munkásember is akad :lol:

Megnéztem a Caterham oldalán a használt autókat. A legolcsóbb 1.6 8v £10,495 ami kb. 4 millió Ft. És biztos vagyok benne, hogy el fog kelni. Nem hiszem el, hogy nem érné meg a magyar bérekkel és magyar műhelyárakkal beszállni ebbe a versenybe. Az oké, hogy itt nincs olyan ismert márka amihez ezt lehetne kötni, de ha odaadják feléért, harmadáért akkor meg fogják venni. Meg kell nézni a kínai rendelős oldalakt ahonnan ingyen szállítanak. Az ismertségen meg lehet dolgozni, pontos precíz munkával, megbízható szakembergárdával, jó reklámmal és erős marketinggel.

Link to comment
Megosztás:

redi a fő baj,m h megépíted az autót és pont... használni max p rendszámmal...

kartert ha olyan 1x lenne csinálni akkor már vmelyik jürgen csinálná és nyomná ebayre....

Látod, ez az a két pont amihez abszolute nem értek. De ha Nagy-Britanniában forgalomba lehet helyezni akkor gondolom az EU-ban máshol is meg lehet oldani. Pl. kivinni Németországba? Nyilván növelné a költségeket, de ezt is lehet opcióként adni. Olcsóbban kapsz egy csak pályán használható verziót, de ha te országúton akarod, hogy átmenjen rajtad a kamion akkor fizess kicsit többet :lol: De ehhez kell olyan akinek van ebben az autó kivitelben, behozásban, üzembe helyezésben tapasztalata. Arról nem is beszélek, hogy mennyi extra szolgáltatást lehetne ráépíteni, pl. házibajnokság, racing series, olcsó és megbízható szállítás a versenypályákra (akár nyílt napra is), stbstb....

Kartert meg lehet csinálni, nem? Jürgen lehet, hogy nem csinálja meg, mert NEKI nem éri meg, de randomjózsinak lehet, hogy megérné pár órát elszöszölni vele. Tanultál közgázt, nem? :D Nembaj, józan ésszel is be lehet ezt látni :devlish: Ezért hordasz te is kínai zoknit és nem olasz eredetit. És ezért kerül a Breitling egy kicsivel többe mint a 7 dallamot játszó kvarcóra :devlish:

Illetve beszéljenek a számok! Mennyi idő és vesződség elkészíteni egyet és mennyiért megy el? Az excel tábla dobja az eredményt :icon13:

Link to comment
Megosztás:

Te Redi, meg vagyok lepve, egész jót tett Neked Tíssá, milyen kis optimista világmegváltó hangulatban vagy - ilyet rég láttam. Remélem legalább még egy pár órát kitart :devlish:

A lóf@szt....nincs ebben semmi pozitívság, csak logikusan végiggondolva erre jutottam, és a fönt vázolt kérdések maradtak lógva :lol:

Nincs ebben semmiféle pozitív vagy negatív dolog, csak némi agyhasználat :D

Link to comment
Megosztás:

A lóf@szt....nincs ebben semmi pozitívság, csak logikusan végiggondolva erre jutottam, és a fönt vázolt kérdések maradtak lógva :lol:

Nincs ebben semmiféle pozitív vagy negatív dolog, csak némi agyhasználat :D

biztos a 37%-os ewa miatt jött ez így ki belőled :devlish:

Link to comment
Megosztás:

Egyik tulajunknak volt egy ilyen replikája, tavaly adta el, zöld színü és asszem 4-5 éve csináltatta, és 4 misibe fákt neki, azt nem kérdeztem hogy magyar építés volt e.

Akkori áron volt 4 millió? Vagy annyiért adta el? Kíváncsi vagyok miből állt össze a 4 milliós ár :lol:

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.