Pehi Csabi Elküldve Szeptember26, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember26, 2011 V6 semmi értelme :D mindenki ezt mondja de egy értelmes körmondatban senki nem tudja kifejteni, inkább turbós hogy legyen mivel szívni állandóan? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Pehi Csabi Elküldve Szeptember26, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember26, 2011 Jaja és szerintem neked csúszik a kuplungod. mi van a kuplungommal? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Pehi Csabi Elküldve Szeptember26, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember26, 2011 én a tiédre gondoltam gyagya... :D .tudom milyen motor elég sokat beszéltem mostanába muhával ja hát jó állapot, női tulajtól, megkímélt, és 1000km-t mutat az óra mert a motor besz@rt benne, műszakin is röhögtek rajta :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
coupe Elküldve Szeptember26, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember26, 2011 mindenki ezt mondja de egy értelmes körmondatban senki nem tudja kifejteni, inkább turbós hogy legyen mivel szívni állandóan? Nehéz,ez egy kadettnál szerintem sokkal nagyobb hátrány...azért a plussz 50LE ért felesleges :D Ha berakod a turbót és beéred 250LE akkor sose lesz vele bajod....persze kell egy jó motor.Phase2 bőven elég. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Pehi Csabi Elküldve Szeptember27, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember27, 2011 Nehéz,ez egy kadettnál szerintem sokkal nagyobb hátrány...azért a plussz 50LE ért felesleges :D Ha berakod a turbót és beéred 250LE akkor sose lesz vele bajod....persze kell egy jó motor.Phase2 bőven elég. az a baj, hogy ezt a mocit megkapnám 150ért, míg egy turbós alapból 250 minimum és nincs még csövezve meg semmi mondjuk ezt el is felejtettem, hogy orrnehéz lehet az meg ugye szlalomra nem jó :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
Albert Elküldve Szeptember27, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember27, 2011 sokáig válogatott, megkímélt, öreg emberé volt vidéken, ismerik az előéletét mert Csabi haverja szervizelte, 3000km van a vezérlésben és 100km az olajban, csak pár gumicsövet kell cserélni mert azokat nem talált a csávó és toldozgatta, de lehet azt is ad a Csabi, megvan hozzá minden csak egy bak és rakható is be, meg persze nem árt egy f20 is mert az f16 állítólag necces tud lenni, 211le az írt chippel padon szopni fox de ha azt akarsz akkor hajrá :D Ha nem csap rá lantos az egészet átvenném lurdyban csüt este. :P kitől? na este megnézem megvan-e még (mert az is lehet hogy már vki elvitte) aztán if yes then holnap küldök püt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stefan Elküldve Szeptember27, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember27, 2011 Mer' mennek mint az állat!!! :P :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Pehi Csabi Elküldve Szeptember27, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember27, 2011 szopni fox de ha azt akarsz akkor hajrá :D ez egy feleslegesen leírt általános mondat Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lanti Elküldve Szeptember27, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember27, 2011 ez egy feleslegesen leírt általános mondat jóleszaz Link to comment Megosztás: More sharing options...
Albert Elküldve Szeptember27, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember27, 2011 ez egy feleslegesen leírt általános mondat Akkor úgy mondom hogy a C20XE a legjobb motor az egész univerzumban :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lanti Elküldve Szeptember27, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember27, 2011 Akkor úgy mondom hogy a C20XE a legjobb motor az egész univerzumban :D igyigaz Link to comment Megosztás: More sharing options...
Pehi Csabi Elküldve Szeptember27, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember27, 2011 Na akkor ami a V6 mellet szól: - 211 Le a háromezres tengelyekkel meg a chippel - friss vezérlés - tuti jó előélet - 30 pénzbe kerülne a motor kell egy f20 váltó, egy 1,7 diesel hűtő és egy motortartó bak azt go Ami az XE ellen szól: - ami a V6ra kellene kb 70 pénz abból nem hozok ki az XE-nél 60LE-t - turbósítani vagy eleve turbos mocit venne sem jönne ki 70 pénzből csak kb 3-4szer annyiból Ami a V6 ellen szól: - a rend éber őre helyben fejez :D - talán orr nehéz lenne bár ezt nem tudom (pályanapon hátrány :P) - megint melózni kéne :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lanti Elküldve Szeptember27, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember27, 2011 én beleraknám... most már meggondoltam magam :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Pehi Csabi Elküldve Szeptember27, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember27, 2011 én beleraknám... most már meggondoltam magam :D hát hazudol :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
Pehi Csabi Elküldve Szeptember27, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember27, 2011 nehéz döntés mert ugye arra nincs lém hogy ki be rakosgassak csak úgy motorokat bár a v6ból veszek xe-t bármikor Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lanti Elküldve Szeptember27, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember27, 2011 hát hazudol :D nemén.. Link to comment Megosztás: More sharing options...
coupe Elküldve Szeptember27, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember27, 2011 nehéz döntés mert ugye arra nincs lém hogy ki be rakosgassak csak úgy motorokat bár a v6ból veszek xe-t bármikor Tudom hogy nem vagyok opeles,és mindenbe belepofázok...Ha bele akarsz vágni a kadett projektbe,szerintem a motor legyen az utolsó....persze nem tudom mennyi pénzed van,de biztos nem lesz olcsó a lakatolás meg a fényezés,meg felni,meg tető stb.Ha ezek készen vannak,szerintem ráérsz a motorcserére :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lanti Elküldve Szeptember27, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember27, 2011 de előbb be kell rakni a mocit, hogy tudja minden rendben van e Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lanti Elküldve Szeptember27, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember27, 2011 de előbb be kell rakni a mocit, hogy tudja minden rendben van e és legalább 2 xki kell jönnie vele illegálra, h basszuk neki :D :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Szeptember27, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember27, 2011 Tudom hogy nem vagyok opeles,és mindenbe belepofázok...Ha bele akarsz vágni a kadett projektbe,szerintem a motor legyen az utolsó....persze nem tudom mennyi pénzed van,de biztos nem lesz olcsó a lakatolás meg a fényezés,meg felni,meg tető stb.Ha ezek készen vannak,szerintem ráérsz a motorcserére :D tényleg...milyen a Pug??? Már volt időd tesztelni... :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
coupe Elküldve Szeptember27, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember27, 2011 de előbb be kell rakni a mocit, hogy tudja minden rendben van e Mi van rendben?Ezt nem értem :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lanti Elküldve Szeptember27, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember27, 2011 Mi van rendben?Ezt nem értem :D ne utlólag bassza szét a fényezést.. mert újra lesz festékbe mártva a kadett, mint a gyárba... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Szeptember27, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember27, 2011 Tényleg István! Ezt nem nézted?? Link to comment Megosztás: More sharing options...
coupe Elküldve Szeptember27, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember27, 2011 ne utlólag bassza szét a fényezést.. mert újra lesz festékbe mártva a kadett, mint a gyárba... Ez hülyeség :D :P :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
coupe Elküldve Szeptember27, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember27, 2011 Tényleg István! Ezt nem nézted?? Robi hívta fel....azt mondta felejtős.Már a telefonba szabadkozott,hogy öreg autó,állapota ennek megfelelő.Vannak hibái :P Így el se mentem megnézni...Nekem sokat számított az a +3év :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts