mélykék76 Elküldve December28, 2010 Megoszt Elküldve December28, 2010 A motor és a szabályzó miatt kerül 30e többe.Meg nagyobb teljesítményű aksit adtak hozzá :D :) :) itt mi jelent a szabályozó ? távirányító ? tényleg csak 10 percet bírja, mint Csabi írta ? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Pehi Csabi Elküldve December28, 2010 Megoszt Elküldve December28, 2010 itt mi jelent a szabályozó ? távirányító ? tényleg csak 10 percet bírja, mint Csabi írta ? a csak elektromos rc-nél van, annyi, hogy ez vezérli a motor teljesítményét. Ez az ami cuopejéban is egy hűtővel van ellátva, úgy fel tud forrósodni, hogy égési sérülést okoz ha hozzáérsz használat után. Az enyimében ilyen nincs. Nekem simán a vevőben benne van a kristály a távirányítóhoz, van csati a kanyarodásért felelős szervónak meg egy a fék/gáz szervónak és ennyi. Na majd csüt kiviszem a könyvét az enyimének és megmutatom, az sokkal egyszerűbb. Képek vannak benne nyugi :D Akármit csinálsz, ha normálisan használod az autót nem csak tötymörögsz akkor 10 perc a menetidejük. Nem percben hanem körben adják meg egyébként a menetidőt. Minnél több kört tud egy motor annál lasabb az autó hisz kevesebbet forog ezáltal kevesebbet eszik. Egy átlag motor olyan 25-27 körös asszem. Ebből naggyából ki lehet következtetni mennyi ideig megy. Mondjuk ha egy kört megtesz az átlag motorral 30mp alatt akkor 27x30/60= 13,5 perc és ugye lassul az autó az aksi merülésével. Persze ha tuti aksid van szinte ingyen akkor az folyamatosan ugyanazt a teljesítményt adja le, de ezt lehet a szabályzó vezérli akkor is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zsoltee Elküldve December28, 2010 Megoszt Elküldve December28, 2010 Arról a vezérlőről szerintem volt kép azon az oldalon amit coupe linkelt. azon volt a Black Magic felirat. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
mélykék76 Elküldve December28, 2010 Megoszt Elküldve December28, 2010 a csak elektromos rc-nél van, annyi, hogy ez vezérli a motor teljesítményét. Ez az ami cuopejéban is egy hűtővel van ellátva, úgy fel tud forrósodni, hogy égési sérülést okoz ha hozzáérsz használat után. Az enyimében ilyen nincs. Nekem simán a vevőben benne van a kristály a távirányítóhoz, van csati a kanyarodásért felelős szervónak meg egy a fék/gáz szervónak és ennyi. Na majd csüt kiviszem a könyvét az enyimének és megmutatom, az sokkal egyszerűbb. Képek vannak benne nyugi :D Akármit csinálsz, ha normálisan használod az autót nem csak tötymörögsz akkor 10 perc a menetidejük. Nem percben hanem körben adják meg egyébként a menetidőt. Minnél több kört tud egy motor annál lasabb az autó hisz kevesebbet forog ezáltal kevesebbet eszik. Egy átlag motor olyan 25-27 körös asszem. Ebből naggyából ki lehet következtetni mennyi ideig megy. Mondjuk ha egy kört megtesz az átlag motorral 30mp alatt akkor 27x30/60= 13,5 perc és ugye lassul az autó az aksi merülésével. Persze ha tuti aksid van szinte ingyen akkor az folyamatosan ugyanazt a teljesítményt adja le, de ezt lehet a szabályzó vezérli akkor is. tehát akkor mindkettőnek megvan az előnye és a hátránya : )))))) Link to comment Megosztás: More sharing options...
mélykék76 Elküldve December28, 2010 Megoszt Elküldve December28, 2010 Csabi, ilyen van nálatok ? http://szamitastechnika.vatera.hu/szamitog...1434335878.html Link to comment Megosztás: More sharing options...
Pehi Csabi Elküldve December28, 2010 Megoszt Elküldve December28, 2010 tehát akkor mindkettőnek megvan az előnye és a hátránya : )))))) van biza, azt kell eldönteni, hogy ki melyikkel akar szopni Link to comment Megosztás: More sharing options...
Pehi Csabi Elküldve December28, 2010 Megoszt Elküldve December28, 2010 Csabi, ilyen van nálatok ? http://szamitastechnika.vatera.hu/szamitog...1434335878.html hát asszem van valami hasonló, de mivel betegben itthon vagyok így nem tudom megnézni :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
mélykék76 Elküldve December28, 2010 Megoszt Elküldve December28, 2010 van biza, azt kell eldönteni, hogy ki melyikkel akar szopni ez nagyon jól hangzik :D :) :) :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
mélykék76 Elküldve December28, 2010 Megoszt Elküldve December28, 2010 van biza, azt kell eldönteni, hogy ki melyikkel akar szopni megnézem én, csak hol keressem, lusstaaaa vagyooookkk és másnapos :D :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Pehi Csabi Elküldve December28, 2010 Megoszt Elküldve December28, 2010 ez nagyon jól hangzik :D :) :) :D hát, nekem a leghosszabb játékom 1 óra volt vele, amikor nem kellet hozzányúlnom, de úgy, hogy még le se állítottam. Megálltam a pályán a depoba, tankolás és go tovább. Szerencsére a hőmérséklet is állandó volt, mert ugye különben 1/4-et kell állítani a karbin ide-oda ha érzi az ember, hogy na most nem megy úgy mert befullad, vagy túlmelegszik. De utána már elkopott a gumim, a fékbetét és kezdett merülni az aksi is a vevőben. Mondjuk ha komolyan nyomja az ember akkor 20 perc után már el kezd fáradni, tök fura. Link to comment Megosztás: More sharing options...
coupe Elküldve December28, 2010 Megoszt Elküldve December28, 2010 itt mi jelent a szabályozó ? távirányító ? tényleg csak 10 percet bírja, mint Csabi írta ? Mióta megvan 1 aksival mentem 3x1 órát.....(Persze mind 3x fel kellett tölteni)Kb fél óra után érzem hogy nem úgy megy mint eddig,de az is elenyésző :D :P Sokkal kevesebb szopás van az elektromossal mint a nitróssal....Aksi töltőt 1x kell megvenni,sose lesz baja,használtan 10ért már lehet venni olyat is amiben van 220V tápegység is.Ez a motor szinte tönkretehetetten,sose kell szerelni,csak aksi kell hozzá.Most NIMH aksi van hozzá,de lehet kapni 10e körül lítiumosat,amivel kb 1.5x komolyabb lesz a teljesítménye.Ha van 3 aksid,és olyan helyen játszol ahol van áram,akkor szinte addig tudsz játszani,amíg össze nem töröd,mert kb 1 óra alatt feltölt 1 aksit a töltő :) Elég sok terembe nem lehet csak elektromossal menni,nem leszel olajos,nem kell állandóan karburátort állítani,gyertyát pucolni :) Szerintem messze ez a legjobb választás. Tapasztalt modellezők is ezt ajánlották kezdőknek :D meg haladóknak is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Pehi Csabi Elküldve December28, 2010 Megoszt Elküldve December28, 2010 megnézem én, csak hol keressem, lusstaaaa vagyooookkk és másnapos :) :) www.jtc.hu :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
coupe Elküldve December28, 2010 Megoszt Elküldve December28, 2010 arra te meg én mondom, hogy jó kb :D Szerintem nem olyan rossz,és a fórumokon is elég jókat írtak róla...hobbyra tökéletes Link to comment Megosztás: More sharing options...
Pehi Csabi Elküldve December28, 2010 Megoszt Elküldve December28, 2010 Mióta megvan 1 aksival mentem 3x1 órát.....(Persze mind 3x fel kellett tölteni)Kb fél óra után érzem hogy nem úgy megy mint eddig,de az is elenyésző :D :P Sokkal kevesebb szopás van az elektromossal mint a nitróssal....Aksi töltőt 1x kell megvenni,sose lesz baja,használtan 10ért már lehet venni olyat is amiben van 220V tápegység is.Ez a motor szinte tönkretehetetten,sose kell szerelni,csak aksi kell hozzá.Most NIMH aksi van hozzá,de lehet kapni 10e körül lítiumosat,amivel kb 1.5x komolyabb lesz a teljesítménye.Ha van 3 aksid,és olyan helyen játszol ahol van áram,akkor szinte addig tudsz játszani,amíg össze nem töröd,mert kb 1 óra alatt feltölt 1 aksit a töltő :) Elég sok terembe nem lehet csak elektromossal menni,nem leszel olajos,nem kell állandóan karburátort állítani,gyertyát pucolni :) Szerintem messze ez a legjobb választás. Tapasztalt modellezők is ezt ajánlották kezdőknek :D meg haladóknak is. 1 órát????? Hát én ilyet még nem láttam. Elhiszem de akkor a tempojára tényleg kiváncsi lennék így. Tény hogy nem olyan szopás mint a benyás, pláne nem mint a nitrós, de el lehet tökölni ha baszakodnak a cuccok azzal is. Nekem az döntött a nitrós mellet, hogy van hangja és élethűbb. Egyszer végignéztem 2 versenyt elektromos on-roadok között de engem csak altatott. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Pehi Csabi Elküldve December28, 2010 Megoszt Elküldve December28, 2010 Szerintem nem olyan rossz,és a fórumokon is elég jókat írtak róla...hobbyra tökéletes jól néz ki és tényleg nem drága csak kár, hogy kell egy vevő is :D, javítva: ügyesen ott van alatta a vevő meg az aksi, hát ez is benne van 30ba így. egy ilyenem van itthon Link to comment Megosztás: More sharing options...
mélykék76 Elküldve December28, 2010 Megoszt Elküldve December28, 2010 www.jtc.hu :D kösz akkor majd holnap :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zsoltee Elküldve December28, 2010 Megoszt Elküldve December28, 2010 kösz akkor majd holnap :) Szerk.: Elolvastam a termék nevét és rájöttem hogy hülyeséget kérdeztem, sorry. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
sárgaGSI Elküldve December28, 2010 Megoszt Elküldve December28, 2010 Rc-k keresgélése közben találtatok vmi normális boltot/weboldalt ahol monjuk nem 5-5 autó van és pont. Nem igazán találok semmi olyan helyet ahol lehetne szemezgetni mindenhol szegényes a választék..... 1x bizti veszek egy ilyen szerkezetet, csak még fel kell nőni hozzá :D :) :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
coupe Elküldve December28, 2010 Megoszt Elküldve December28, 2010 jól néz ki és tényleg nem drága csak kár, hogy kell egy vevő is :D, javítva: ügyesen ott van alatta a vevő meg az aksi, hát ez is benne van 30ba így. egy ilyenem van itthon 17900 mindennel együtt,aksi kell a sima távba is.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
coupe Elküldve December28, 2010 Megoszt Elküldve December28, 2010 1 órát????? Hát én ilyet még nem láttam. Elhiszem de akkor a tempojára tényleg kiváncsi lennék így. Tény hogy nem olyan szopás mint a benyás, pláne nem mint a nitrós, de el lehet tökölni ha baszakodnak a cuccok azzal is. Nekem az döntött a nitrós mellet, hogy van hangja és élethűbb. Egyszer végignéztem 2 versenyt elektromos on-roadok között de engem csak altatott. A kefe nélküli motor sokkal kevesebbet eszik,mint a kefés.és 3300as aksi van hozzá gyárilag.Pályán biztos hogy fél óránál többet nem menne el,de szerintem nitróval se tud 10percnél többet menni. Lanti szerint komolyat indul :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve December28, 2010 Megoszt Elküldve December28, 2010 Rc-k keresgélése közben találtatok vmi normális boltot/weboldalt ahol monjuk nem 5-5 autó van és pont. Nem igazán találok semmi olyan helyet ahol lehetne szemezgetni mindenhol szegényes a választék..... 1x bizti veszek egy ilyen szerkezetet, csak még fel kell nőni hozzá :D :) :) Egyik munkatársam foglalkozik RC-repcsikkel, talált egy oldalt ahonnan hihetetlen olcsón lehet rendelni dolgokat, motort, kristályt, vevőt, akkut, légcsavart, szervót....stb. Ugyanazt meg tudja venni mint Győrben a boltban, csak sokkal olcsóbban, még postaköltséggel együtt is. Igaz általában többen összeállnak és egyszerre rendelnek alkatrészeket. Ha érdekel megkérdezem mi ez pontosan. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lanti Elküldve December28, 2010 Megoszt Elküldve December28, 2010 én is rendeltem anno Hongkongból...nem volt semmi gond vele.. még az ára se volt vészes.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lanti Elküldve December28, 2010 Megoszt Elküldve December28, 2010 17900 mindennel együtt,aksi kell a sima távba is.... de ez most biztosan kell ahhoz h havi 1x jacc vele? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Pehi Csabi Elküldve December28, 2010 Megoszt Elküldve December28, 2010 17900 mindennel együtt,aksi kell a sima távba is.... hát ez nagyon kemény ennyiért, az tuti ha vennék ilyet előtte kimennék a pályára és megkérdezném az okosoktól, hogy jó e vagy miért ilyen olcsó. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Pehi Csabi Elküldve December28, 2010 Megoszt Elküldve December28, 2010 A kefe nélküli motor sokkal kevesebbet eszik,mint a kefés.és 3300as aksi van hozzá gyárilag.Pályán biztos hogy fél óránál többet nem menne el,de szerintem nitróval se tud 10percnél többet menni. Lanti szerint komolyat indul :D meg ráadásul a kefe nélküli tovább is bírja nem? hát egy tank pályán olyan 8 perc volt kb, ami 1 deci üzemanyag, de a legkisebb kiszerelés 1 lityi :) , és le se kell állítani tankoláskor, kicsit megugrik az alapjárat mikor felnyitja az ember a tank tetejét mert ugye nyomás alatt van az egész de ennyi. Komoly ahogy a nyitott tankajtón jön ki a gőz ezerrel. Alig látni hova tölti az ember, persze vigyázni kell, hogy ne menjen nagyon a mocira meg sehova mert belobbanhat. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts