Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

GSI Rulez...Chat...Jáccótér....:)


hemi

Recommended Posts

itt mi jelent a szabályozó ? távirányító ?

tényleg csak 10 percet bírja, mint Csabi írta ?

a csak elektromos rc-nél van, annyi, hogy ez vezérli a motor teljesítményét. Ez az ami cuopejéban is egy hűtővel van ellátva, úgy fel tud forrósodni, hogy égési sérülést okoz ha hozzáérsz használat után. Az enyimében ilyen nincs. Nekem simán a vevőben benne van a kristály a távirányítóhoz, van csati a kanyarodásért felelős szervónak meg egy a fék/gáz szervónak és ennyi. Na majd csüt kiviszem a könyvét az enyimének és megmutatom, az sokkal egyszerűbb. Képek vannak benne nyugi :D

Akármit csinálsz, ha normálisan használod az autót nem csak tötymörögsz akkor 10 perc a menetidejük. Nem percben hanem körben adják meg egyébként a menetidőt. Minnél több kört tud egy motor annál lasabb az autó hisz kevesebbet forog ezáltal kevesebbet eszik. Egy átlag motor olyan 25-27 körös asszem. Ebből naggyából ki lehet következtetni mennyi ideig megy. Mondjuk ha egy kört megtesz az átlag motorral 30mp alatt akkor 27x30/60= 13,5 perc és ugye lassul az autó az aksi merülésével. Persze ha tuti aksid van szinte ingyen akkor az folyamatosan ugyanazt a teljesítményt adja le, de ezt lehet a szabályzó vezérli akkor is.

Link to comment
Megosztás:

a csak elektromos rc-nél van, annyi, hogy ez vezérli a motor teljesítményét. Ez az ami cuopejéban is egy hűtővel van ellátva, úgy fel tud forrósodni, hogy égési sérülést okoz ha hozzáérsz használat után. Az enyimében ilyen nincs. Nekem simán a vevőben benne van a kristály a távirányítóhoz, van csati a kanyarodásért felelős szervónak meg egy a fék/gáz szervónak és ennyi. Na majd csüt kiviszem a könyvét az enyimének és megmutatom, az sokkal egyszerűbb. Képek vannak benne nyugi :D

Akármit csinálsz, ha normálisan használod az autót nem csak tötymörögsz akkor 10 perc a menetidejük. Nem percben hanem körben adják meg egyébként a menetidőt. Minnél több kört tud egy motor annál lasabb az autó hisz kevesebbet forog ezáltal kevesebbet eszik. Egy átlag motor olyan 25-27 körös asszem. Ebből naggyából ki lehet következtetni mennyi ideig megy. Mondjuk ha egy kört megtesz az átlag motorral 30mp alatt akkor 27x30/60= 13,5 perc és ugye lassul az autó az aksi merülésével. Persze ha tuti aksid van szinte ingyen akkor az folyamatosan ugyanazt a teljesítményt adja le, de ezt lehet a szabályzó vezérli akkor is.

tehát akkor mindkettőnek megvan az előnye és a hátránya : ))))))

Link to comment
Megosztás:

ez nagyon jól hangzik :D :) :) :D

hát, nekem a leghosszabb játékom 1 óra volt vele, amikor nem kellet hozzányúlnom, de úgy, hogy még le se állítottam. Megálltam a pályán a depoba, tankolás és go tovább. Szerencsére a hőmérséklet is állandó volt, mert ugye különben 1/4-et kell állítani a karbin ide-oda ha érzi az ember, hogy na most nem megy úgy mert befullad, vagy túlmelegszik. De utána már elkopott a gumim, a fékbetét és kezdett merülni az aksi is a vevőben. Mondjuk ha komolyan nyomja az ember akkor 20 perc után már el kezd fáradni, tök fura.

Link to comment
Megosztás:

itt mi jelent a szabályozó ? távirányító ?

tényleg csak 10 percet bírja, mint Csabi írta ?

Mióta megvan 1 aksival mentem 3x1 órát.....(Persze mind 3x fel kellett tölteni)Kb fél óra után érzem hogy nem úgy megy mint eddig,de az is elenyésző :D :P Sokkal kevesebb szopás van az elektromossal mint a nitróssal....Aksi töltőt 1x kell megvenni,sose lesz baja,használtan 10ért már lehet venni olyat is amiben van 220V tápegység is.Ez a motor szinte tönkretehetetten,sose kell szerelni,csak aksi kell hozzá.Most NIMH aksi van hozzá,de lehet kapni 10e körül lítiumosat,amivel kb 1.5x komolyabb lesz a teljesítménye.Ha van 3 aksid,és olyan helyen játszol ahol van áram,akkor szinte addig tudsz játszani,amíg össze nem töröd,mert kb 1 óra alatt feltölt 1 aksit a töltő :)

Elég sok terembe nem lehet csak elektromossal menni,nem leszel olajos,nem kell állandóan karburátort állítani,gyertyát pucolni :) Szerintem messze ez a legjobb választás. Tapasztalt modellezők is ezt ajánlották kezdőknek :D meg haladóknak is.

Link to comment
Megosztás:

Mióta megvan 1 aksival mentem 3x1 órát.....(Persze mind 3x fel kellett tölteni)Kb fél óra után érzem hogy nem úgy megy mint eddig,de az is elenyésző :D :P Sokkal kevesebb szopás van az elektromossal mint a nitróssal....Aksi töltőt 1x kell megvenni,sose lesz baja,használtan 10ért már lehet venni olyat is amiben van 220V tápegység is.Ez a motor szinte tönkretehetetten,sose kell szerelni,csak aksi kell hozzá.Most NIMH aksi van hozzá,de lehet kapni 10e körül lítiumosat,amivel kb 1.5x komolyabb lesz a teljesítménye.Ha van 3 aksid,és olyan helyen játszol ahol van áram,akkor szinte addig tudsz játszani,amíg össze nem töröd,mert kb 1 óra alatt feltölt 1 aksit a töltő :)

Elég sok terembe nem lehet csak elektromossal menni,nem leszel olajos,nem kell állandóan karburátort állítani,gyertyát pucolni :) Szerintem messze ez a legjobb választás. Tapasztalt modellezők is ezt ajánlották kezdőknek :D meg haladóknak is.

1 órát????? Hát én ilyet még nem láttam. Elhiszem de akkor a tempojára tényleg kiváncsi lennék így. Tény hogy nem olyan szopás mint a benyás, pláne nem mint a nitrós, de el lehet tökölni ha baszakodnak a cuccok azzal is. Nekem az döntött a nitrós mellet, hogy van hangja és élethűbb. Egyszer végignéztem 2 versenyt elektromos on-roadok között de engem csak altatott.

Link to comment
Megosztás:

Rc-k keresgélése közben találtatok vmi normális boltot/weboldalt ahol monjuk nem 5-5 autó van és pont.

Nem igazán találok semmi olyan helyet ahol lehetne szemezgetni mindenhol szegényes a választék.....

1x bizti veszek egy ilyen szerkezetet, csak még fel kell nőni hozzá :D :) :)

Link to comment
Megosztás:

1 órát????? Hát én ilyet még nem láttam. Elhiszem de akkor a tempojára tényleg kiváncsi lennék így. Tény hogy nem olyan szopás mint a benyás, pláne nem mint a nitrós, de el lehet tökölni ha baszakodnak a cuccok azzal is. Nekem az döntött a nitrós mellet, hogy van hangja és élethűbb. Egyszer végignéztem 2 versenyt elektromos on-roadok között de engem csak altatott.

A kefe nélküli motor sokkal kevesebbet eszik,mint a kefés.és 3300as aksi van hozzá gyárilag.Pályán biztos hogy fél óránál többet nem menne el,de szerintem nitróval se tud 10percnél többet menni.

Lanti szerint komolyat indul :D

Link to comment
Megosztás:

Rc-k keresgélése közben találtatok vmi normális boltot/weboldalt ahol monjuk nem 5-5 autó van és pont.

Nem igazán találok semmi olyan helyet ahol lehetne szemezgetni mindenhol szegényes a választék.....

1x bizti veszek egy ilyen szerkezetet, csak még fel kell nőni hozzá :D :) :)

Egyik munkatársam foglalkozik RC-repcsikkel, talált egy oldalt ahonnan hihetetlen olcsón lehet rendelni dolgokat, motort, kristályt, vevőt, akkut, légcsavart, szervót....stb. Ugyanazt meg tudja venni mint Győrben a boltban, csak sokkal olcsóbban, még postaköltséggel együtt is. Igaz általában többen összeállnak és egyszerre rendelnek alkatrészeket. Ha érdekel megkérdezem mi ez pontosan.

Link to comment
Megosztás:

A kefe nélküli motor sokkal kevesebbet eszik,mint a kefés.és 3300as aksi van hozzá gyárilag.Pályán biztos hogy fél óránál többet nem menne el,de szerintem nitróval se tud 10percnél többet menni.

Lanti szerint komolyat indul :D

meg ráadásul a kefe nélküli tovább is bírja nem? hát egy tank pályán olyan 8 perc volt kb, ami 1 deci üzemanyag, de a legkisebb kiszerelés 1 lityi :) , és le se kell állítani tankoláskor, kicsit megugrik az alapjárat mikor felnyitja az ember a tank tetejét mert ugye nyomás alatt van az egész de ennyi. Komoly ahogy a nyitott tankajtón jön ki a gőz ezerrel. Alig látni hova tölti az ember, persze vigyázni kell, hogy ne menjen nagyon a mocira meg sehova mert belobbanhat.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.