Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

GSI Rulez...Chat...Jáccótér....:)


hemi

Recommended Posts

Hát ez nem gyenge. egy 3dés repülő aksisba alsò hangon egy kiló benzonesben meg... ami törik az elején a lapátok, farokrúd. azt mondták nekem a nagyok amit elsőre meg kell tanulni az a felszállás és egyhelyben tartás. Ja ha meggyógyultam megyek megvenni az alkatrészeket a kisautòhoz :lol:

Ideje lenne,mert kiváncsi lennék,mennyivel gyengébb az elektromosom :lol: :)

Link to comment
Megosztás:

Ideje lenne,mert kiváncsi lennék,mennyivel gyengébb az elektromosom :lol: :lol:

hát meglepően jól tudnak menni az elektromosok. Persze ez is motor függő de eleve könnyebek és amelyik sport moci 30000 rmp-s az már igen komoly. Állítólag csak végsebességre gyorsabb a benzines/nitrós gyorsulásra az elektromos. Megveszem a cuccot, bejáratom aztán ha már 15 fok körül van már ki tudjuk próbálni. Megpróbálok végre üvegszálas féket venni hozzá, mert a gyári 5-6 kör után el kezd rojtosodni és megolvad. Látod ha nem költöztél volna el közelebb laknál a versenypályához mint én. Itt épített egyet a kyosho csapat. 6500 huf egy hónapra a használati díj. Bármikor lehet menni míg világos van és tényleg tutkó.

ez az

Link to comment
Megosztás:

hát meglepően jól tudnak menni az elektromosok. Persze ez is motor függő de eleve könnyebek és amelyik sport moci 30000 rmp-s az már igen komoly. Állítólag csak végsebességre gyorsabb a benzines/nitrós gyorsulásra az elektromos. Megveszem a cuccot, bejáratom aztán ha már 15 fok körül van már ki tudjuk próbálni. Megpróbálok végre üvegszálas féket venni hozzá, mert a gyári 5-6 kör után el kezd rojtosodni és megolvad. Látod ha nem költöztél volna el közelebb laknál a versenypályához mint én. Itt épített egyet a kyosho csapat. 6500 huf egy hónapra a használati díj. Bármikor lehet menni míg világos van és tényleg tutkó.

ez az

szerintem amúgy is lehet bármikor menni...

Link to comment
Megosztás:

hát meglepően jól tudnak menni az elektromosok. Persze ez is motor függő de eleve könnyebek és amelyik sport moci 30000 rmp-s az már igen komoly. Állítólag csak végsebességre gyorsabb a benzines/nitrós gyorsulásra az elektromos. Megveszem a cuccot, bejáratom aztán ha már 15 fok körül van már ki tudjuk próbálni. Megpróbálok végre üvegszálas féket venni hozzá, mert a gyári 5-6 kör után el kezd rojtosodni és megolvad. Látod ha nem költöztél volna el közelebb laknál a versenypályához mint én. Itt épített egyet a kyosho csapat. 6500 huf egy hónapra a használati díj. Bármikor lehet menni míg világos van és tényleg tutkó.

ez az

Gyorsulásra szerintem elég komolyat lép az enyém....Azért vettem offroad buggyt,mert itt Gödön építettek pályát és jelképes 1000ft havonta a használat........

6500ft tényleg nagyon sok szerintem is :lol:

Link to comment
Megosztás:

Nem rossz ez, off-road-ra szerintem én is ilyet vennék. Viszont ez tök másra van mint az én on-roadosom, és mivel az enyim 2 sebességes így gyorsabb is. Felépítésre ilyesmi volt Lantinak is csak neki robbanó motoros. Egyébként az off-road olcsóbb mint az on-road, a beton pályát pl olyan egyenesre kell csinálni, hogy ahhoz bármit lehetne viszonyítani. Ha egy repedés van a pályába akkor ki kell javítani mert egy nagyon kicsi repedésen is el tud repülni az autó. Nekem pl 2mm-re lehet max lerakni az autót a talajtól, volt már rá példa hogy egy homokgolyó került a pályára és sikerült pont a spúr keréknél bedarálnia, vagy akadtam már fel egy murva kavicson úgy, hogy nem tudtam kormányozni az autót. Gondolom ezért is drágább az on-road, sokkal nagyobb odafigyelés és pepecselés van a pályával. Ezért is van kevés belőle itthon.

Link to comment
Megosztás:

Nem rossz ez, off-road-ra szerintem én is ilyet vennék. Viszont ez tök másra van mint az én on-roadosom, és mivel az enyim 2 sebességes így gyorsabb is. Felépítésre ilyesmi volt Lantinak is csak neki robbanó motoros. Egyébként az off-road olcsóbb mint az on-road, a beton pályát pl olyan egyenesre kell csinálni, hogy ahhoz bármit lehetne viszonyítani. Ha egy repedés van a pályába akkor ki kell javítani mert egy nagyon kicsi repedésen is el tud repülni az autó. Nekem pl 2mm-re lehet max lerakni az autót a talajtól, volt már rá példa hogy egy homokgolyó került a pályára és sikerült pont a spúr keréknél bedarálnia, vagy akadtam már fel egy murva kavicson úgy, hogy nem tudtam kormányozni az autót. Gondolom ezért is drágább az on-road, sokkal nagyobb odafigyelés és pepecselés van a pályával. Ezért is van kevés belőle itthon.

Végre biztos jobb,de gyorsulásra nem biztos...Egyébként pont az általad felsorolt dolgok miatt vettem offroad-ot....Itt nálunk nincs aszfalt,csak homok,így ide ez a legjobb.Talán még a monster lett volna jó,de azt nehezebb irányítani.Benzines szoba se jöhetett volna,mert hangos...ezzel nem zavarok senkit :lol:

Link to comment
Megosztás:

hi-hi milyen nagyon közösségi lény lettél :D :D

30án elhozod ? kipróbálhatom ? :lol:

Nem igazán szereti még a havat :lol: Ha lesz egy kis időm rá,akkor megcsinálom hogy vízálló legyen.Akkor már lehet menni vele hóban is :) Itt nem tehetem meg,hogy utáljanak :lol: :D :D

Link to comment
Megosztás:

Végre biztos jobb,de gyorsulásra nem biztos...Egyébként pont az általad felsorolt dolgok miatt vettem offroad-ot....Itt nálunk nincs aszfalt,csak homok,így ide ez a legjobb.Talán még a monster lett volna jó,de azt nehezebb irányítani.Benzines szoba se jöhetett volna,mert hangos...ezzel nem zavarok senkit :D

wááá az a Monster milyen jól néz ki :lol: :)

De miért nehezebb irányítani? :lol: Billeg?

Link to comment
Megosztás:

Drágább hozzá az alkatrész,nehezebb,magasan van és könnyen borul....Indulásnál meg kerékre áll :lol:

ja vicces ahogy az öszkerekes kis méregzsák 2 keréken indul el. Mikor annó én vettem a nitrósat akkor nem gondoltam bele, hogy milyen nehéz is lesz találni helyet neki, és amint mentem vele a pályán többet nem vágytam vissza bohóckodni a parkolóba. Ráadásul a nitrós a legkényesebb állatfaj ezek közül mint kiderült. Bár a legjobban is megy de minden egyes fok számít és más beállítás kell 30fokos külső hőmérsékletnél és más kell 28nál. Érezhető tényleg a különbség. Gyárilag nekem sima 2 rudazatú gáz-fék karom volt, de ott azt mondták, hogy itt van egy rugós fék-gáz állító amit fel is szereltek, ezzel a 2500 ft-os átalakítással kb fele akkora lett a fékút, sokkal finomabban állítható be és jobban adagolható a fék-gáz. Apró dolgok ezek és persze rengeteget rá lehet locsolni erre is, de sokkal több hozható ki belőle mint egy elektromosból. Nekem a hangja miatt is ez kellet, kb 10 éves korom óta vágytam ilyenre. Mondjuk némelyik itt lakó sem örül neki, de ez nagy panelrengeteg nem tudják melyikben lakom és hol :lol: . Mikor levittem bejáratni a focipályára kb 5 perc után üvöltött egy pöcsfej, hogy haggyam már abba. 3 panel között úgy vízhangzott mintha egy f1-es autó ment volna, pedig bejáratáskor nem is lehet elnyomni neki. Mondjuk ez is csak tolerancia kérdése, mert a játszótéren kurv.anyázó fa.zkalapok akik 3m-re az 5 évesektől ordibálnak nem túl illően, hogy nekik passzolják a labdát mennyiben jobb. Na mind1 majd kíváncsi leszek rája azért hogy megy a tied.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.