Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

GSI Rulez...Chat...Jáccótér....:)


hemi

Recommended Posts

Egy idő után? Faterom robogójával mentem a múltkor Lábatlanra (kb 20km-es út oda vissza ), 2perc után unatkoztam rajta. Se váltani nem kell, se kuplungolni, csak fékezni meg nyelezni. Ennyi erővel egy billenőkapcsoló is lehetne rajta 0-1 állással, ahol 0 az alapjárat 1 pedig a csőgáz. Idegesítő az, hogy nem akkor indul el amikor én akarom, nem úgy gyorsul ahogy én akarom ( mint ahogy pl a 20éves 50ccm-es simsonom tette ) és nem féltem még annyira egy smkp-n sem mint ezen. Bár neki nem márkás van, csak Rieju, de egy kalap sz@r. Nem mentem még márkás robogóval, ( Yamaha, Malaguti és társai ) de valahogy ez után nem is vágyom rá. Inkább egy Simson kosárban, mint ez reditúránban. ^_^

Városi forgalomra lettek ezek kitalálva...Ott kimondottan jó,hogy nem kell váltogatni,kuplungolni,és elférsz az autók között...de amint ki kell menni a városból uncsi lesz :D

Link to comment
Megosztás:

Városi forgalomra lettek ezek kitalálva...Ott kimondottan jó,hogy nem kell váltogatni,kuplungolni,és elférsz az autók között...de amint ki kell menni a városból uncsi lesz :D

Városon belül mentem. Városon kívül el sem merem gondolni milyen lehet. Mondjuk kipróbálni sem fogom az tuti. Nem bízok ebben a riejuban annyira. Tologatni viszont már volt szerencsém és azt elmondhatom hogy 3x nehezebb tolni mint egy simson-t. és nem csak az ehhez nem épp jó test kialakítása miatt. ^_^

Link to comment
Megosztás:

Városon belül mentem. Városon kívül el sem merem gondolni milyen lehet. Mondjuk kipróbálni sem fogom az tuti. Nem bízok ebben a riejuban annyira. Tologatni viszont már volt szerencsém és azt elmondhatom hogy 3x nehezebb tolni mint egy simson-t. és nem csak az ehhez nem épp jó test kialakítása miatt. ^_^

Gyúrjál vazze! :D :D

Link to comment
Megosztás:

AZ a konkrét motor sem üzemórás. ^_^

Azé erre ne vegyél mérget :D

Itt a tesója : http://totalbike.hu/tesztek/2009/11/07/asz...tcara/2/#szoveg

"Mindennapi közlekedésre nem való: ha nem huszonöt óránként kellene kicserélni a kevéske, 1,3 liter olajat, akkor az utcai harcra isteni lenne. Ha azt vesszük, hogy mondjuk 60 km/h-s átlaggal motorozunk, a huszonöt óra durván 1500 km-re elég. Nem nagy érvágás a csere, de az közúti motoroknál megszokott 6000-10000-12000-es olajcsere-intervallumok mellett ez erősen sportcélú használhatóságnak minősül."

De én mintha arról olvastam volna, amit mutattáll az AM-ben.

Link to comment
Megosztás:

Azé erre ne vegyél mérget ^_^

Mivel nem kifejezetten túra és cruiser, hanem kihegyezett verseny, így talán a 25üzemóránkénti olajcsere érthető és ahogy írja is a csóka az 1,6liter olaj nem drága. Viszont az üzemórás kérdésedet én úgy értelmeztem, mint a cross motorokon szokás, hogy 30üzemóra és dugócsere. Na ez itt nem játszik. :D Pontosan egyébként én sem tudom milyen szervízintervallumai vannak, de hidd el, hogy nem lehet vele sokat menni egyhuzamban. Mint a srác is írta, marha fárasztó és ahhoz a benzintankja is lényegesen kicsi. :D

Link to comment
Megosztás:

Mivel nem kifejezetten túra és cruiser, hanem kihegyezett verseny, így talán a 25üzemóránkénti olajcsere érthető és ahogy írja is a csóka az 1,6liter olaj nem drága. Viszont az üzemórás kérdésedet én úgy értelmeztem, mint a cross motorokon szokás, hogy 30üzemóra és dugócsere. Na ez itt nem játszik. :D Pontosan egyébként én sem tudom milyen szervízintervallumai vannak, de hidd el, hogy nem lehet vele sokat menni egyhuzamban. Mint a srác is írta, marha fárasztó és ahhoz a benzintankja is lényegesen kicsi. :D

Ha nem cserél olajat, x üzemóránként, akkor itt is qurvára dugót kell cseréni ^_^ :D

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.