Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

GSI Rulez...Chat...Jáccótér....:)


Recommended Posts

Elküldve
Ne-vel ment gázzal kollégám, neki nem volt gondja...xe-ről nem tudok senki esetében...

Tudom, hogy Te nagy gázmágus vagy...én viszont nem tartom szerencsésnek, egy XE-esetében...de ki tudja...pórba cserkó... :D

miért nem szerencsés?

az ne-t tudom,hogy bírja.

nem kergetni akarom a szegény motort,nem is szokásom csak jó lenne valami előrelépés a c24ne után teljesítménybe és nem 6 hengerben gondolkozom.viszont gyárit keresek ami kipróbált dolog.

eszembe jutott ez az 5let valahogy és tegnap megnéztem a Kss Lali mantájába lévő xe-t.arra jutottunk,hogy minimális(csak a gyújtást kell kitalálni valahogy,mert nekem is útban lenne a tűzfal)faragással belemenne.váltóm meg mindenem van hozzá,kipuffot igy is ugy is kell csináltatnom.

és pont a gáz miatt örülnék a +25 pacinak.ahogy néztem a nyomaték megegyezik a c24ne-ével.

Elküldve
érdeklődnék az uraktól:tervezek szerezni egy c20xe motort.mik a gyengéi?a hf dologról már olvastam........pl. az autógázt valaki próbálta vele valaki hosszabb távon?

Ismerek egy srácot, neki 5-6 éve van elgázosítva az XE, működik a dolog.

Elküldve
te a 20E-t nézted,nem? a c24ne 125 paci és 196 nm.viszont a pincéből húz,jobb mint egy TD. ^_^

soha nem volt 125LE az a C20NE gyárilag. 85KW 115LE, az XE meg 110KW 150LE. Nagyából azonosat megy 1-2-ben mint az XE de 3ban már elmarad.

Elküldve
soha nem volt 125LE az a C20NE gyárilag. 85KW 115LE, az XE meg 110KW 150LE. Nagyából azonosat megy 1-2-ben mint az XE de 3ban már elmarad.

C24NE-t írt, okos ^_^

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.