Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

GSI Rulez...Chat...Jáccótér....:)


hemi

Recommended Posts

60as dobok, 50es csövezés. és igen coupejé volt, csak neki 60as csövezéssel volt fent....

ühü. Azt a rendszert amit tőled vettem, még mindig nem sikerült felraknom. Egyszerűen nem találok olyan kipufogóst itt nálunk, aki savállót nekiállna hegeszteni a kedvemért. A középdob előtti hosszabbítás, az én leömlőmig nem ér el. :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

érdekes, pedig XE leömlőhöz volt csinála :rolleyes:

ühü. Azt a rendszert amit tőled vettem, még mindig nem sikerült felraknom. Egyszerűen nem találok olyan kipufogóst itt nálunk, aki savállót nekiállna hegeszteni a kedvemért. A középdob előtti hosszabbítás, az én leömlőmig nem ér el. <_<
Link to comment
Megosztás:

250? Sztem max 1 100ast lehet rákölteni, de már az is hülyeségnek hangzik.

Az a baj,hogy az egyikből következik a másik...Ha abból indulunk ki hogy a keeway nem túl jó motor,akkor kell egy 70es hengerszett,egy sportkipu,egy másik főtengely(ez nem biztos),nagyobb karbi,mert ez a japán ami rajta van nem jó a 70es hengerhez,kell egy másik olajpumpa,meg egy jobb szíj...ha nincs szerencsém akkor kell egy másik váltó,bár azt nem nagyon szoktak cserélni....Ha már azt el lehet érni,hogy kényelmesen lehessen vele előzni akkor megérte.....Azért ne felejtsd el napi 2x26 km megyek vele...Ma pl 110mentem oda vissza,mert haza körbe jöttem,volt dolgom Szentendrén...Ha nem lenne komp,akkor nem hiszem hogy körbe motorral járnék....Persze jól el is áztam :rolleyes:

Komppal viszont az a 26 km pont a vállalható kategória.....

Neked mennyit eszik a kymco?

Link to comment
Megosztás:

Az a baj,hogy az egyikből következik a másik...Ha abból indulunk ki hogy a keeway nem túl jó motor,akkor kell egy 70es hengerszett,egy sportkipu,egy másik főtengely(ez nem biztos),nagyobb karbi,mert ez a japán ami rajta van nem jó a 70es hengerhez,kell egy másik olajpumpa,meg egy jobb szíj...ha nincs szerencsém akkor kell egy másik váltó,bár azt nem nagyon szoktak cserélni....Ha már azt el lehet érni,hogy kényelmesen lehessen vele előzni akkor megérte....

Apa, kezdőőőődííík :rolleyes: <_< -_-

Link to comment
Megosztás:

Az a baj,hogy az egyikből következik a másik...Ha abból indulunk ki hogy a keeway nem túl jó motor,akkor kell egy 70es hengerszett,egy sportkipu,egy másik főtengely(ez nem biztos),nagyobb karbi,mert ez a japán ami rajta van nem jó a 70es hengerhez,kell egy másik olajpumpa,meg egy jobb szíj...ha nincs szerencsém akkor kell egy másik váltó,bár azt nem nagyon szoktak cserélni....Ha már azt el lehet érni,hogy kényelmesen lehessen vele előzni akkor megérte.....Azért ne felejtsd el napi 2x26 km megyek vele...Ma pl 110mentem oda vissza,mert haza körbe jöttem,volt dolgom Szentendrén...Ha nem lenne komp,akkor nem hiszem hogy körbe motorral járnék....Persze jól el is áztam :rolleyes:

Komppal viszont az a 26 km pont a vállalható kategória.....

Neked mennyit eszik a kymco?

3-4 Körül, de nem is annyira nézem, merhogy üveg ugye folyamatosan. Pizzás srác nálunk keeway-el tolja és csak egy 70 es henger ment rá, még karbi se, megy mint állat, és nem esik szét, pedig megy nem keveset.

Link to comment
Megosztás:

Ebben az évben biztos nem,mert 1 év garit kivárok....de lehet folytás kivétel után úgy megtáltosodik,hogy hozzá se akarok nyúlni :rolleyes: <_< -_- :D

Nekem is gyári minden, csak folytás van kivéve, 5.7 LE így elvileg. Vége 65-70 de nem is kell több városban.

Link to comment
Megosztás:

3-4 Körül, de nem is annyira nézem, merhogy üveg ugye folyamatosan. Pizzás srác nálunk keeway-el tolja és csak egy 70 es henger ment rá, még karbi se, megy mint állat, és nem esik szét, pedig megy nem keveset.

Megkérdezhetnéd tőle,milyen hengerszett,és milyen kipuff(ha cserélt egyáltalán)Köszi :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.