Zsoltee Elküldve Május1, 2010 Elküldve Május1, 2010 Aztán ha bejutottatok a TV-be mint művészek, jogdíjat kérünk :lol: :devlish: Induljatok az X Faktorban, valaki énekel, spzoli a telefonjával rajzol, te meg fényképezel. :lol:
Colin Elküldve Május2, 2010 Elküldve Május2, 2010 Ha lett valami Opel-es képed, szivesen látnánk :devlish:
Lanti Elküldve Május2, 2010 Elküldve Május2, 2010 kapott a veki friss olajat... most nagyon boldog :devlish:
Stefan Elküldve Május2, 2010 Elküldve Május2, 2010 kapott a veki friss olajat... most nagyon boldog :devlish: :lol: Az enyém kevésbé boldog. A hűtőt sikerült kicserélnem, végre nem folyik a víz sehol, de a próbautat nem bírta ki, valahol elkezdett folyni -a változatosság kedvéért- az olaj (igen, megint elfolyattam egy XE-ből az olajat :lol: ). Már sötétedett, meg az egész napos mókolás után kicsit tele volt a tököm, de mindjárt kimegyek és aláfekszek, hogy mégis honnan folyik. Sanszos, hogy az olajhűtő csöve vagy csatlakozása adta meg magát. Remélem "csak" ez lesz a gond! Szerintem ki lesz iktatva az olajhűtő, mint a Corsában (abba is jó volt anélkül is), mert nagyon hülye helyen -a szervószivattyú meghajtása alatt -jön el a cső, meg eleve egy gyenge láncszem a dolog.
J0hnny Elküldve Május2, 2010 Elküldve Május2, 2010 :devlish: Az enyém kevésbé boldog. A hűtőt sikerült kicserélnem, végre nem folyik a víz sehol, de a próbautat nem bírta ki, valahol elkezdett folyni -a változatosság kedvéért- az olaj (igen, megint elfolyattam egy XE-ből az olajat :lol: ). Már sötétedett, meg az egész napos mókolás után kicsit tele volt a tököm, de mindjárt kimegyek és aláfekszek, hogy mégis honnan folyik. Sanszos, hogy az olajhűtő csöve vagy csatlakozása adta meg magát. Remélem "csak" ez lesz a gond! Szerintem ki lesz iktatva az olajhűtő, mint a Corsában (abba is jó volt anélkül is), mert nagyon hülye helyen -a szervószivattyú meghajtása alatt -jön el a cső, meg eleve egy gyenge láncszem a dolog. Ha leveszed a szűrő alatti betétet én szivesen átveszem okosba,ne a kukába dobd! :lol:
Laci4 Elküldve Május2, 2010 Elküldve Május2, 2010 Azért irtam, úgy hogy M-mód, mert ha kiválasztasz egy ilyen témát, akkor nagy valószínűséggel csak az időt állítod, az F érték meg beáll mondjuk 3,2-re, és akkor nem lesz szép csillag alaku a fényforrás 1. pontja. A másik dolog, ami az automaták ellen szól, hogy az F érték, kb 2,8-5,6....ha sikerülne is beállítani 5,6-ra, mondjuk ilyen sötétbe akkor is kb lenne 2-5 mp-d, alkotni vagy belevakuzna és lenne 1 mp-d :devlish: Aztán ha bejutottatok a TV-be mint művészek, jogdíjat kérünk ;) :lol: Jogos.. bár ha van mondjuk egy csillagos égbolt opció, és belevakuzik, hát grat az alkotóknak ;) Asszem csináltam régen én is ilyen hosszú záridős képeket a tz1 el, majd megnézem milyen F-et használt :lol: És természetesen az M mod az igazi.. én ezt a téma módot arra irtam, ha nincs manuál módja a gépnek.. akkor talááááán..... Szerintem ki lesz iktatva az olajhűtő, mint a Corsában (abba is jó volt anélkül is), mert nagyon hülye helyen -a szervószivattyú meghajtása alatt -jön el a cső, meg eleve egy gyenge láncszem a dolog. Mennie kell.. a mi verdáinkban már gyárilag nincs... (én, coupe.. meg nem tom még hirtelen kinek van ilyen évjárat.. a motor meg sztem ugyanaz többé kevésbbé.. Ha leveszed a szűrő alatti betétet én szivesen átveszem okosba,ne a kukába dobd! :P Hiééééénaaa :lol: :lol: ;)
Stefan Elküldve Május2, 2010 Elküldve Május2, 2010 Ha leveszed a szűrő alatti betétet én szivesen átveszem okosba,ne a kukába dobd! :lol: Átrakom a dugós adaptert ami a Corsa alatt volt, vagyis átalakítom a Vekit olajhűtő nélkülire, mert rohadt sérülékeny helyen tudnak csak előre menni a csövek, pl. a szervószivattyú miatt is. :devlish: Kukába semmiképp nem fog kerülni, de ha meg akarok majd szabadulni tőle mindenképp gondolok rád :lol: Amúgy, amiről beszéltünk olajhőfok mérő, az lehet, hogy ezután még aktuálisabb lenne. Ha tudsz valamit megbeszélhetnénk róla...
Stefan Elküldve Május2, 2010 Elküldve Május2, 2010 ... Mennie kell.. a mi verdáinkban már gyárilag nincs... (én, coupe.. meg nem tom még hirtelen kinek van ilyen évjárat.. a motor meg sztem ugyanaz többé kevésbbé.. ... Tudom. A Corsában sem volt, pedig az kapta az ívet rendesen és bírta. Emlékszem, amikor az M5-ösön vagy 50Km-en keresztül volt a hajsza a Hondával... :devlish: :lol: :lol:
Zsoltee Elküldve Május2, 2010 Elküldve Május2, 2010 Én is le akartam szedni egy időben, de mindenki lebeszélt róla, hogy "elfér az ott nem?" :devlish:
Atommanó Elküldve Május2, 2010 Elküldve Május2, 2010 kapott a veki friss olajat... most nagyon boldog :lol: És a forgalmi számát, meg alvázszámot is meglested nekem? :devlish:
Lanti Elküldve Május2, 2010 Elküldve Május2, 2010 És a forgalmi számát, meg alvázszámot is meglested nekem? :devlish: megmeg
J0hnny Elküldve Május2, 2010 Elküldve Május2, 2010 Amúgy, amiről beszéltünk olajhőfok mérő, az lehet, hogy ezután még aktuálisabb lenne. Ha tudsz valamit megbeszélhetnénk róla... Agyalok rajta mi lenne a legjobb megoldás. Nekem olajhőfok,olajnyomás és töltés kellene,ha összejön,akkor a hamuzó helyére megcsinálom a helyet neki. Tényleg...valaki nem tud erre megoldást?
mackosajt Elküldve Május2, 2010 Elküldve Május2, 2010 Agyalok rajta mi lenne a legjobb megoldás. Nekem olajhőfok,olajnyomás és töltés kellene,ha összejön,akkor a hamuzó helyére megcsinálom a helyet neki. Tényleg...valaki nem tud erre megoldást? hamuzó? X-ray hová is csinálta? Ő vol az aki papírgurikból csinált valami ilyesmit, nem? Vagy rosszul emléxem? Ilyen műszertartó konzolt.
J0hnny Elküldve Május2, 2010 Elküldve Május2, 2010 hamuzó? X-ray hová is csinálta? Ő vol az aki papírgurikból csinált valami ilyesmit, nem? Vagy rosszul emléxem? Ilyen műszertartó konzolt. Az elhelyezés a legkisebb gond,inkább a szondák elehelyezése érdekelne.
mackosajt Elküldve Május2, 2010 Elküldve Május2, 2010 Az elhelyezés a legkisebb gond,inkább a szondák elehelyezése érdekelne. jah, azt nem tudtam, de talán azt a részt is megaszondja. Már ha jól emléxem.
Lanti Elküldve Május3, 2010 Elküldve Május3, 2010 ez történt itt nálunk a felüljáró után egy-két hónapja.... http://racing-bazar.hu/utcai/szemelyauto/torott_honda_vti
Albert Elküldve Május3, 2010 Elküldve Május3, 2010 Szerintem ki lesz iktatva az olajhűtő, mint a Corsában (abba is jó volt anélkül is) Nekem is anélkül van és nem volt gond vele az elmúlt másfél évben
Laci4 Elküldve Május3, 2010 Elküldve Május3, 2010 ez történt itt nálunk a felüljáró után egy-két hónapja.... http://racing-bazar.hu/utcai/szemelyauto/torott_honda_vti Ejha... ezzel meg mi törpént? Kinött mellette gyors egy oszlop? :lol: :devlish:
Atommanó Elküldve Május4, 2010 Elküldve Május4, 2010 megmeg Köszi! Megkaptam, tovább is küldtem! Tegnap egész nap falat bontottam... király vóóót... péntekig meló, aztán folyt köv... :devlish:
Atommanó Elküldve Május4, 2010 Elküldve Május4, 2010 ez történt itt nálunk a felüljáró után egy-két hónapja.... http://racing-bazar.hu/utcai/szemelyauto/torott_honda_vti :devlish: De ad hozzá komplett jobb oldalt... :lol:
hening Elküldve Május4, 2010 Elküldve Május4, 2010 :lol: De ad hozzá komplett jobb oldalt... :lol: Azt kenje a hajára. Ebből az életben nem lesz autó. :devlish:
Stefan Elküldve Május4, 2010 Elküldve Május4, 2010 Azt kenje a hajára. Ebből az életben nem lesz autó. :devlish: Hacsak nem egy másik kasztniban :lol:
hening Elküldve Május4, 2010 Elküldve Május4, 2010 Hacsak nem egy másik kasztniban :lol: Az már nem ez az autó. Hivatalosan. Nem hivatalosan más a leányzó fekvése. :devlish: :lol:
Recommended Posts