Goofy Elküldve Április10, 2005 Elküldve Április10, 2005 Hi! Tudja valaki hogy a TC mikor van bekapcsolva,mert nálam amikor világit akkor van ki kapcsolva és mikor nem világit akkor mükődik. Ez igy van gyárilag? :roll:
Atommanó Elküldve Április10, 2005 Elküldve Április10, 2005 Igen ha ki van kapcsolva akkor világít, és hagyja elpörögni a kerekeket... Ez így van jól... Üdv.. Atommanó
Goofy Elküldve Április10, 2005 Elküldve Április10, 2005 Akkor kösszi már azt hittem forditva jelez visssza :( Ja és azt akartam kérdezni,hogy a vezető oldalon az ülés mellet lent mi van be boritva müanyagal valmi szerkezet van ott,de nem jöttem rá mi az. azt hittem Nitro 8)
Goofy Elküldve Április10, 2005 Elküldve Április10, 2005 Talán az övfeszítőt találtad meg :( Nem nem azt egy ilyen mintha valmi rendszer lenne ott ,egy hosszú teleszkop alaku vlmi,de nem jöttem rá mi az..
Atommanó Elküldve Április10, 2005 Elküldve Április10, 2005 Az az övfeszítőnek a patronja lesz... :wink:
Goofy Elküldve Április10, 2005 Elküldve Április10, 2005 Az az övfeszítőnek a patronja lesz... :wink: De az előzö gsim-ben nem volt ilyen? ezt nem értem :roll:
PetiGSI Elküldve Április10, 2005 Elküldve Április10, 2005 Ez egy olyan patron,hogy amikor ütközik az ember eldurran és megfeszíti az övet. Ugy lehet ellenőrizni,hogy működött-e már vagy sem ,hogy ahogy becsatolod az övet ott kell lennie a zárban a piros gomb alatt egy sárga bilétának ami nincs kicsúszva. Ha hiányzik vagy kint van akkor már müködött a patron :wink: Remélem jól írtam :roll:
Goofy Elküldve Április10, 2005 Elküldve Április10, 2005 Ez egy olyan patron,hogy amikor ütközik az ember eldurran és megfeszíti az övet. Ugy lehet ellenőrizni,hogy működött-e már vagy sem ,hogy ahogy becsatolod az övet ott kell lennie a zárban a piros gomb alatt egy sárga bilétának ami nincs kicsúszva. Ha hiányzik vagy kint van akkor már müködött a patron :wink: Remélem jól írtam :roll: OK Kösszi,majd ha világvége hangulatom lesz akkor csinálok egy törés tesztett :(
iqbéla Elküldve Április10, 2005 Elküldve Április10, 2005 C20NE - C20XE megbízhatóságáról: Szerintem a C20NE-k megbízhatóságához hozzá kell tenni, hogy 99%-uk nem sportos jelleg? autóban megbízható! Amiben c20xe van, az már általában sportosabb modell - olyat azok vesznek, akik hajtják. Magyarul a c20ne-nek könnyebb megbízhatónak lennie, hiszen nagy százalékukat nem sportosan használják. Szerintem egy C20NE gsi kábé annyira bízható, mint a C20XE. Ha C20NE-t tunyingolják és hajtják, valószín?leg ugyanoda jutnak, mint a c20xe-vel: kihegyezett motor lévén sokkal igényesebb és sérülékenyebb És a nyomatékban is igenis van különbség, nem is kicsi. Szerintem keressetek normális állapotú C20XE-t. Jó az. Árához képest igen jól megy, ha pedig a feltételek betartásával hajtod, bajod sem lesz vele 8). (nekem nincs legalábbis, pedig szoktam hajkurászni. De azért kopkopkop)
hemi Elküldve Április10, 2005 Szerző Elküldve Április10, 2005 iqbéla: Ez nem így van, de ez nem az én bajom:))
adobodo Elküldve Április11, 2005 Elküldve Április11, 2005 Sziasztok! Még new vagyok, de lenne egy kérdésem. Van egy gsi 16v-m 92-es. Hétvégén kicsit színeztem a középkonzolt, (képet majd küldök), és ehhez szét kellett szedni a középkonzolt. Kivettem a fed. comp.-ot, kábelek le, majd 5-6 óra múlva vissza. Azóta nem megy. :?: :twisted: Mi lehet a baja??. Minden más megy. Nincs valami ötlet, vagy valami spec. kombo, ami kell az újraindításkor?? Előre is köszi!
Atommanó Elküldve Április11, 2005 Elküldve Április11, 2005 Nem kell hozzá semmi... Csak összedugod, és mennie kell... Két csati van ám...mindkettőt visszaraktad jól??? Esetleg még azt nézd meg, hogy az izzók nem pukkantak e el véletlen... Amúgy meg üdv itten a fórumon... :wink: Üdv.: Atommanó
PetiGSI Elküldve Április11, 2005 Elküldve Április11, 2005 B.C.-nél nincs semmi különös. 2 csatit kell rádugni és már megy is. Mondjuk a csatlakozók leszedése ,viszarakása nemárt ha "kikapcsolt" állapotban történik :(
Atommanó Elküldve Április11, 2005 Elküldve Április11, 2005 Ha nem kapcsolod ki akkor meg tud szépeket füstölni meg szikrázni, de azt úgyis észrevetted volna ha ilyen történik... :roll: ÜDv.. Atommanó
mélykék76 Elküldve Április11, 2005 Elküldve Április11, 2005 Ha nem kapcsolod ki akkor meg tud szépeket füstölni meg szikrázni, de azt úgyis észrevetted volna ha ilyen történik... :roll: ÜDv.. Atommanó Tapasztalatból beszélsz ? :( :( :lol: :D
adobodo Elküldve Április11, 2005 Elküldve Április11, 2005 Köszi a tippeket. Igen kikapcsolt állapotban volt. És nem, nem füstölt. :smt017 Ha végleg meghótt, hol lehet ilyet beszerezni?? És mennyibe fáj??
Atommanó Elküldve Április11, 2005 Elküldve Április11, 2005 Hát a bontók jól fel vannak szerelve ilyemivel! pl: www.opelbonto.hu Az ára azt hiszem olyan 20-25 ezer körül lehet, de lehet, hogy ez most nagy hülyeség de így emléxem.... Ha felhívod őket megmondják... :wink: Üdv.: Atommanó
adobodo Elküldve Április11, 2005 Elküldve Április11, 2005 Köszi Atommanó. Remélem, hogy csak az izzók mentek ki.
BeNZiN Elküldve Április11, 2005 Elküldve Április11, 2005 OFF Peti : tudsz nekem kicsit bővebben írni arról a két literes celicáról amit próbáltál és írtad, hogy nem ment ? Magas ford.számon is gyengének tűnt ? 94 utáni tipus volt ? minden kis részlet, benyomás érdekelne. Köszi
Recommended Posts