Lanti Elküldve Február26, 2010 Megoszt Elküldve Február26, 2010 Mérföldben... :lol: :lol: :( :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve Február26, 2010 Megoszt Elküldve Február26, 2010 opelből elég macerás lenne ilyet építeni.... :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve Február26, 2010 Megoszt Elküldve Február26, 2010 miért miért :lol: támogatod a fórum működését, a találkozók szervezését, hogy fentmaradhasson a Club meg ilyenek... ezen felül te is jól jársz :lol: most komolyan. létezik a gsi club még 1általán? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tom Elküldve Február26, 2010 Megoszt Elküldve Február26, 2010 opelből elég macerás lenne ilyet építeni.... :lol: Hát asszem anyagilag jobban jöttem ki. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Vktr Elküldve Február26, 2010 Megoszt Elküldve Február26, 2010 Elvileg ezt tudja: 0-60: 2.97sec 0-100: 6.8sec 0-1/4: 10.68 Mérföldben... Végrendeletedből ne hagyj ki :lol: :lol: :( :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve Február26, 2010 Megoszt Elküldve Február26, 2010 és az utódait se! :lol: :lol: páff valamit elárultam most főnök? ........ :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gelko Elküldve Február26, 2010 Megoszt Elküldve Február26, 2010 most komolyan. létezik a gsi club még 1általán? igen létezik Link to comment Megosztás: More sharing options...
kiskecso Elküldve Február26, 2010 Megoszt Elküldve Február26, 2010 miért miért :lol: támogatod a fórum működését, a találkozók szervezését, hogy fentmaradhasson a Club meg ilyenek... ezen felül te is jól jársz :lol: de mivel? Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve Február26, 2010 Megoszt Elküldve Február26, 2010 igen létezik ok, ezt nem tudtam. és kik a tagok most? meg mit csinálnak? ki a góré? anti? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Február27, 2010 Megoszt Elküldve Február27, 2010 . .. ... .... ..... :lol: Mi ez 125-ös??? ;) Ásztáqrvadejóóónézki... ;) Tom tényleg nagyon vigyázz magadra... :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Február27, 2010 Megoszt Elküldve Február27, 2010 az asztrába az elmúl 1,5 évben én is kb. pont ennyit raktam! mivel pont kocsikázós idő volt végig...... ;) ;) És jól megy amikor felrántod az elejét??? :lol: :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Február27, 2010 Megoszt Elküldve Február27, 2010 Elvileg ezt tudja: 0-60: 2.97sec 0-100: 6.8sec 0-1/4: 10.68 Mérföldben... Ezt 4 sör után én is megfutom... :lol: :) ;) csomóban... ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Február27, 2010 Megoszt Elküldve Február27, 2010 most komolyan. létezik a gsi club még 1általán? persze! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Február27, 2010 Megoszt Elküldve Február27, 2010 de mivel? ... na erre most tudnék idézni az üvegtiggerből... :lol: :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Február27, 2010 Megoszt Elküldve Február27, 2010 ok, ezt nem tudtam. és kik a tagok most? meg mit csinálnak? ki a góré? anti? Hát alapjaiban ez ugyanúgy műxik mint eddig... sehogy... :lol: Nem... viccet félretéve a MOTE egyik szekciója a GSI Club Hungary mint olyan... Bárki tagja lehet aki tagja a MOTE-nek... Most március 27-én KKL-án a II. Opel kupát is a GSI Club része szervezi a MOTE-nek... kb... de nincs egyébként ilyen éles elhatárolás... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Február27, 2010 Megoszt Elküldve Február27, 2010 Na egy kis szösszenet a Subaru klub fórumról adóügyben... Re: gépjárműadó HozzászólásSzerző: bosozoku » pén. feb. 26, 2010 2:24 pm Na szopacs van. Megkerestem az ominózus AB határozatot, mely a vagyonadó ingatlanokra vonatkozó rendelkezéseit semmisíti meg. Ugye ebben a határozatban kitér a személygépjárművek teljesítmény alapú adóztatására is, ugyanis több beadvány ennek alkotmányellenességének megállapítására irányult. Részletesen átolvastam az egészet, és kiderült, hogy a beadványok szerint a törvény ide vonatkozó rendelkezései az alkotmány ugyanazon paragrafusaiba, illetve pontjaiba ütközik, ami nekem is szemet szúrt, és amelyekre én is hivatkozni akartam. Csakhogy "az Alkotmánybíróság ideiglenes ügyrendjéről és annak közzétételéről szóló, módosított és egységes szerkezetbe foglalt 3/2001. (XII. 3.) Tü határozat (ABH 2003, 2065.) 31. § c) pontja értelmében ítélt dolog címén az eljárás megszüntetésének van helye, ha az indítvány az Alkotmánybíróság által érdemben már elbírált jogszabállyal azonos jogszabály (jogszabályi rendelkezés) felülvizsgálatára irányul és az indítványozó az Alkotmánynak ugyanarra a §-ára, illetőleg alkotmányos elvére (értékére) – ezen belül – azonos alkotmányos összefüggésre hivatkozva kéri az alkotmánysértés megállapítását. Az Alkotmánybíróság gyakorlata szerint az indítványban felvetett kérdés akkor res iudicata, ( ítélt dolog ) ha az újabb indítványt ugyanazon jogszabályi rendelkezésre vonatkozóan azonos okból vagy összefüggésben terjesztik elő". Viszont álláspontom ( és még sok ezer másik emberé ) szerint az AB indoklása nem helytálló. 756/B/2009. AB határozat: "2.2. Az indítványozók a Nért.-nek a vízi és légi járm2vek, valamint a nagy teljesítmény2 személygépkocsik adóalapját meghatározó 20-21. §-át, valamint 27. §-át, 29. §-át és 32-33. §-át is sérelmezték. E rendelkezések szerint nem a járm2vek forgalmi értékéhez igazodik az adó, hanem más, a járm2vek értékét,l független tényez,höz (pl.: vitorlaméret, felszálló tömeg, teljesítmény). Ennek következtében el,fordulhat, hogy egy kisebb érték2 járm2 után ugyanolyan mérték2, vagy akár még nagyobb adófizetési kötelezettség terheli az adóalanyt, mint egy nagyobb érték2 járm2 után. Erre figyelemmel a támadott rendelkezéseket az Alkotmány 70/A. §-a szerinti hátrányos megkülönböztetés tilalmába és az Alkotmány 70/I. §-ában rögzített arányos közteherviselés elvébe ütköz,nek tartották. 2.3. Az indítványozók a Nért. 29. §-át és 34. §-át is támadták, mert e rendelkezések alapján az „old timer” autók adómentességben, az elektromos, illetve a hybrid meghajtású személygépkocsik 50%-os adókedvezményben részesülnek, valamint adókedvezmény illeti meg az adóalanyt a személygépkocsija után, ha szül,ként, nevel,szül,ként, örökbefogadó szül,ként háztartásában három vagy annál több gyermeket nevel. Az adókedvezményt megállapító szabály így éppen a nagyobb érték2 személygépkocsival rendelkez,, tehát vagyonosabb adóalanyoknak kedvez, lévén az „old timer”, az elektromos, illetve a hybrid meghajtású személygépkocsik jellemz,en jóval drágábbak. Másrészr,l mivel az adókedvezmény csak három gyermek után jár, két gyermek, vagy például egy mozgáskorlátozott gyermek szállításához semmilyen kedvezményt nem biztosít a törvényhozó. Mindennek kapcsán az indítványozók szerint az adókedvezmény biztosításánál a törvényhozó figyelmen kívül hagyta az adóalanyok tényleges vagyoni helyzetét, s ezért sérül a hátrányos megkülönböztetés tilalma és az arányos közteherviselés elve." Tehát az indítványozók jól látták, hogy a törvény az alkotmány mely részét sérti, és ki is fejtették, hogy miért. Ugye a lényeg minden józan paraszti ésszel gondolkodó, nyolc általánost elvégzett embernek nyilvánvaló. Vagyis, mindenki átlátja, hogy mi a gáz abban, ha egy 27 milliós autó nem tartozik a törvény hatálya alá, ellenben egy 500 000 ft-os, 250 le-s után pedig évente be kell csengetni az értéke 10 %-át. Vagy, hogy az egyik 5 milliós auóra nem kell fizetni, egy másik 5 milliósra meg évi 100 000-et. De úgy látszik, az AB számára ennél mi sem természetesebb: " 4. Több indítványozó kifogásolta a Nért. 20-21. §-át, 27. §-át, 29. §-át és 32-33. §-át azért, mert e rendelkezések szerint a vízi és légi járm2vek, valamint a nagy teljesítmény2 személygépkocsik adójának alapja nem a járm2vek értékéhez igazodik, hanem más, a járm2vek értékét,l független tényez,höz (pl.: vitorlaméret, felszálló tömeg, teljesítmény). Az indítványozók az Alkotmány 70/A. §-a és 70/I. §-a alapján kezdeményezték e rendelkezések alkotmányellenességének megállapítását és megsemmisítését. 4.1. Az Alkotmány 70/I. §-a szerint a Magyar Köztársaság minden állampolgára köteles jövedelmi és vagyoni viszonyainak megfelel,en a közterhekhez hozzájárulni. Az Alkotmánybíróság korábbi határozataiban az Alkotmány 70/I. §-a értelmezésével kapcsolatosan kifejtette, hogy e rendelkezés „állampolgári kötelezettségként fogalmazza meg a közteherviselés elvét. A közterhekhez való hozzájárulási kötelezettség megállapítása tekintetében egyedül azt az általános követelményt támasztja, hogy annak meg kell felelnie az állampolgárok jövedelmi és vagyoni viszonyainak. Azaz a közterhekhez való hozzájárulási kötelezettségnek közvetlen összefüggésben kell állnia, arányosnak kell lennie az állampolgár jövedelmi és vagyoni viszonyaival, helyzetével. Ebb,l az általános követelményb,l a jogalkotónak nem származik kötelezettsége arra, hogy minden egyes adó megállapítása során az adó mértékét, az adó tárgyaként megállapított jövedelem vagy vagyon nagyságától, illet,leg értékét,l függ,en, differenciáltan, azzal arányosan kell szabályoznia. Nem tekinthet, alkotmányellenesnek az a szabályozás, amely valamely adó mértékét tételesen meghatározott összegben állapítja meg.” [66/B/1992. AB határozat, ABH 1992, 735, 737.; 544/B/1998. AB határozat, ABH 2000, 893, 898-899.; 956/B/1998. AB határozat, ABH 2000, 937, 939.; 55/2008. (IV. 24.) AB határozat, ABH 2008, 525, 532.] Nem alkotmányellenes tehát, ha a jogalkotó az adókötelezettség megállapítása kapcsán olyan adótechnikát választ, amely szerint nem az adóköteles vagyontárgy értéke képezi az adó alapját. Ez különösen a gépjárm2vek adóztatása esetében t2nik indokoltnak. Az Alkotmánybíróság a gépjárm2adó alkotmányossági vizsgálata kapcsán már rámutatott arra, hogy: „A gépjárm2adó évente visszatér, fizetési kötelezettséget jelent, a gépjárm2 értéke azonban évr,l-évre jelent,sen változhat, a tényleges (forgalmi) érték a gépjárm2 meghatározott id,pontban fennálló állapotát adja, amelyet a használati mód befolyásol. Mindezekre tekintettel célszer2tlen és az adóigazgatási eljárásban gyakorlatilag kivitelezhetetlen helyzetet teremtene, ha az adóalap a nehezen követhet, és jogvitát gerjeszt, — meghatározott id,pontban fennálló, vagy évente folyamatosan változó — érték alapján kerülne meghatározásra. A katalógus ár alkalmazása sem tükrözné a tényleges értéket. Mind az adófizet, gépjárm2-tulajdonos, mind az adóhatóság számára kiszámíthatóbb, egyszer2bb adózástechnikai megoldás a Gjt. [a gépjárm2adóról szóló 1991. évi LXXXII. törvény] által alkalmazott adómegállapítási módszer.” (126/B/1999. AB határozat, ABH 2001, 1048, 1051.) A törvényalkotó tehát figyelemmel lehet a gépjárm2, mint adótárgy sajátos jellegére, s ennek megfelel,en a gépjárm2vek adóztatása esetén nem feltétlenül a gépjárm2 értéke kell, hogy az adó alapja legyen. A Nért. 20-21. §-a, 27. §-a, 29. §-a és 32-33. §-a szerint a vízi és légi járm2vek, valamint a nagy teljesítmény2 személygépkocsik adójának alapja valóban nem a járm2vek értékéhez igazodik. Ez a fentiekben hivatkozott alkotmánybírósági gyakorlat alapján nem alkotmányellenes akkor, ha az adókötelezettség alá vont járm2 után fizetend, adó közvetlen összefüggésben áll és arányos az állampolgár jövedelmi és vagyoni viszonyaival, helyzetével. Az Alkotmánybíróság korábbi határozatában rámutatott arra, hogy „a gépjárm2 jellemz,en értékes vagyontárgy, amelynek mind a megszerzése, mind pedig a fenntartása feltételez egy megfelel, vagyoni, jövedelmi helyzetet, azaz tehervisel, képességet”. (125/B/1999. AB határozat, ABH 2006, 1213, 1216.) A Nért. 20-21. §-a, 27. §-a, 29. §-a és 32-33. §-a szerint az adó mértéke az adott járm2 valamely lényeges sajátosságához (pl.: vitorlaméret, felszálló tömeg, teljesítmény) igazodik úgy, hogy az adó mértéke a járm2 életkorával, vagyis értékvesztésével csökken. Ez az adótechnika garantálni képes azt, hogy a járm2vek után fizetend, adó mértéke a tényleges vagyoni viszonyokhoz közelítsen, s ilyen módon közvetlen összefüggésben álljon az állampolgár jövedelmi és vagyoni viszonyaival. Erre figyelemmel nem állapítható meg, hogy a Nért. 20. §-a, 27. §-a és 32-33. §-a az Alkotmány 70/I. §-ában foglalt arányos közteherviselés elvét sértené." Tehát az AB szerint a kw alapú adóztatás következtében, habár nem a jármű értékéhez igazodik, de közvetlenül összefüggésben áll, és arányos az állampolgár jövedelmi, és vagyoni helyzetével. :shock: :shock: :shock: Aztaqurva, BRAVÓ! BRAVÓ! :fuckyou: Folytatva: " 4.2. A fentiekben kifejtettek szerint az egyes nagy érték2 vagyontárgyakat terhel, adókötelezettség megállapítása szempontjából az érintett vagyontárgyak tulajdonosai azonos csoportba tartozóknak — homogén csoportnak — tekinthet,k. Az egyes nagy érték2 vagyontárgyak adója, mint vagyoni típusú adó esetében az adókötelezettségnek minden érintett vonatkozásában ugyanaz az alapja. Az adókötelezettség tehát az érintettek — mint adóalanyok — esetében azonos törvényi okból keletkezik. A Nért. 20-21. §-a, 27. §-a, 29. §-a és 32-33. §-a minden érintett adózóra vonatkozóan azonosan állapítja meg a vízi és légi járm2vek, valamint a nagy teljesítmény2 személygépkocsik adójának alapját. A különbségtétel hiányában nem állapítható meg, hogy a Nért. 20. §-a, 27. §-a és 32-33. §-a a diszkrimináció tilalmába ütközik. Mindezek alapján az Alkotmánybíróság a Nért. 20-21. §-a, 27. §-a, 29. §-a és 32-33. §-a alkotmányellenességének megállapítására és megsemmisítésére irányuló indítványokat elutasította." Tehát, ha nekem van egy 6 éves STI-m 300 le-vel,ami 5 milliót ér, a szomszédnak pedig egy fél éves civicje 140 le-vel, ami szintén 5 illiót ér, akkor az, hogy én fizetek évi 100 000 ft-ot, ő meg semennyit, az nem különbségtétel, diszkrimináció, ami ráadásul ésszerűtlen, tehát önkényes? BRAVÓ! BRAVÓ! :fuckyou: Végezetül pedig egy szintén bölcs, életszerű, és igazságos indoklás: " 5. Az egyik indítványozó a Nért. 29. §-át és 34. §-át is támadta, mert e rendelkezések alapján az „old timer” autók adómentességben, az elektromos, illetve a hybrid meghajtású személygépkocsik 50%-os adókedvezményben részesülnek, valamint adókedvezményben részesül személygépkocsija után az, aki szül,ként, nevel,szül,ként, örökbefogadó szül,ként háztartásában három vagy annál több gyermeket nevel. Az indítványozó szerint az adómentességet, adókedvezményt biztosító rendelkezések éppen a nagyobb érték2 személygépkocsival rendelkez,, tehát vagyonosabb adóalanyoknak kedvez, lévén az „old timer”, az elektromos, illetve a hybrid meghajtású személygépkocsik jellemz,en jóval drágábbak. Sérelmezte továbbá, hogy az adókedvezmény csak három gyermek után jár. Mindennek kapcsán a hátrányos megkülönböztetés tilalmának és az arányos közteherviselés elvének sérelmét kérte megállapítani....Az Alkotmánybíróság az Alkotmány 70/A. §-ával és 70/I. §-ával kapcsolatos, fentiekben már ismertetett gyakorlata alapján megállapítható, hogy nem ellentétes az arányos közteherviselés elvével, illetve a diszkrimináció tilalmával, ha a jogalkotó az elektromos és a hybrid meghajtású, valamint az „old timer” személygépkocsik után az adóalanyoknak mentességet, kedvezményt ad. Az adómentességek és adókedvezmények körét ugyanis a jogalkotó nagyfokú önállósággal alakítja ki. Ennek során tekintettel lehet bizonyos, az Alkotmányban is nevesített jogokra (pl. az egészséges környezethez való jogra). [61/1992. (XI. 20.) AB határozat, ABH 1992, 280, 280-281.] Alapvet,en e jognak az adórendszer szabályain keresztül történ, érvényre juttatása jelenik meg a Nért. 34. § a) pontja szerinti adókedvezményben. A Nért. 29. §-a alapján az „old timer” autók adómentességben részesítésére pedig e gépkocsik muzeális jellege miatt került sor. Alapvet,en közérdek2 célt szolgál a muzeális tárgyak megóvása, meg,rzése. Az „old timer” járm2vek muzeális jellegének hatósági elismertetése, forgalomba helyezésének engedélyeztetése, illetve fenntartása többletkötelezettséggel és -költséggel jár. A tulajdonosok számára megállapított kötelezettségeket a jogalkotó kedvezmények megállapításával ellensúlyozhatja, ilyen módon érdekeltté téve ,ket a muzeális jelleg2 járm2vek eredeti — m2szaki és esztétikai — állapotának meg,rzésében. Az elektromos és a hybrid meghajtású, valamint az „old timer” személygépkocsik után megállapított adómentesség, adókedvezmény révén az azonos helyzetben lév, adóalanyok között tett különbségtétel nem önkényes, a jogalkotó nem indokolatlanul tér el az arányos közteherviselés elvének alkalmazásától, ezért a Nért. 29. §-a és 34. § a) pontja nem sérti az Alkotmány 70/I. §-át és 70/A. §-át." Tehát ha én fogom magam, és nekiállok restauráltatni egy 50 éves rozsdás fost, és miután ráköltöttem 30 milliót, mire az utolsó eredeti alkatrészt is beszereztem, és hivatalosan old timer lesz belőle, na ha a kész autót berakom a garázsba, és arra verem a cerkát, hogy milyen szép, és minden negyedik szombaton megyek vele egy kört, ha nem esik az eső, na akkor ez alapvető közérdek. BRAVÓ! BRAVÓ! :fuckyou: Szóval az AB beadványról kb. ennyit, ez a vonat elment. Most azon filózok, hogy ilyenkor mit lehet még tenni. Ha ki lehet vinni az ügyet az EU-ba, akkor ki kell vinni. Ha nem, akkor marad az aláírásgyűjtés, petíció, média, bár ez csak pofon a sz@rnak szvsz. Autóklub elnökével, illetve jogászával kéne felvenni a kapcsolatot. Noki, szerintem a Te neved alatt kéne menjen egy levél az Atóklubnak, a Subaruklub nevében. Vélemény?" Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve Február27, 2010 Megoszt Elküldve Február27, 2010 nehéz belőni helyesen ezt a "kinek mije van" adót az tény. nem is sikerült rendesen. csak az autókról tudok véleményt mondani, helikopterről, stb. majd don anti nyilatkozik. :lol: az ellentmondás ott jön ki lényegében, hogy az autók értékvesztése teljesen más karakterisztikájú, mint ahogy azt arendeletben "meghatározták". így fordulhatnak elő olyan anomáliák, hogy az 5 éves 5 milkás szubáru sokszorosát fizeti az új civicnek, pedig árban kb. egál. egy dolog azonban igaz. aki 5 milkáért olcsóbban fenntartható kocsit vesz, az nyilván fizessen kevesebbet az adó tekintetében is sztem. tehát a szubáru éves díja valóban legyen magasabb, mint az azonos árú újabb kisfogyasztású autónak. de persze ne ilyen léptékben. mondjuk 50%-kal. Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve Február27, 2010 Megoszt Elküldve Február27, 2010 anti! igazából csak provokáció volt a kérdés, tudom én, hogy mi van, csak miért nincs semmi? valahogy itt a klubélet a bányászbéka ánusza alatt csöcsöl. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Február27, 2010 Megoszt Elküldve Február27, 2010 anti! igazából csak provokáció volt a kérdés, tudom én, hogy mi van, csak miért nincs semmi? valahogy itt a klubélet a bányászbéka ánusza alatt csöcsöl. Mire gondolsz? Mi szinte minden péntek este találkozunk a srácokkal, és csinálunk valamit az icccakában... :) Közben ott a KKL-i dolog, oda is többen eljárunk együtt... Sokaknál megjött a gólya, így nehezebben mozognak, de így is soxor találkozunk, beszélünk a srácokkal... ;) Nem mindenki csak a grammos mérleggel játszik otthon... :lol: Amúgy meg javasolni lehet, hogy mire is gondolsz... ;) mit kéne tenni... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gelko Elküldve Február27, 2010 Megoszt Elküldve Február27, 2010 klubéletet csinálni kell nem várni :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Február27, 2010 Megoszt Elküldve Február27, 2010 klubéletet csinálni kell nem várni :) :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve Február27, 2010 Megoszt Elküldve Február27, 2010 ha akarok klubéletet, majd csinálok, ez igaz. a mérleggrammoló klub pl. jól szuperál, hatalmas mítingek vannak minden héten! :lol: szóval régen volt itt klubélet (vagy legalább is jobban volt, én így érzékelem) csak ezt állapítottam meg. Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Február27, 2010 Megoszt Elküldve Február27, 2010 szóval régen volt itt klubélet (vagy legalább is jobban volt, én így érzékelem) csak ezt állapítottam meg. Amikor én mondtam ugyanezt lehurrogtak,de úgy látom nem csak nekem ez a véleményem. Azóta persze változott kicsit a látásmódom ezzel kapcsolatban,aztán ha lesz lehetőség rá,akkor megpróbálunk a "klubéleten" is kicsit javítani. Persze ehhez mások szemléletét és hozzáállását is kicsit formálni kell majd! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lanti Elküldve Február27, 2010 Megoszt Elküldve Február27, 2010 azért is lett oda az élet mert az emberek rájöttek h nincs értelme rákölteni 5millat egy 500k-s autóra... :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Február27, 2010 Megoszt Elküldve Február27, 2010 azért is lett oda az élet mert az emberek rájöttek h nincs értelme rákölteni 5millat egy 500k-s autóra... :lol: Ezt már csomószor megbeszéltük,de mindig lesznek olyan "hülyék",akik autóbuzik és inkább ebbe ölik a pénzüket,mint más "marhaságra"! :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts