Hepi Elküldve Október22, 2009 Megoszt Elküldve Október22, 2009 2 barral megfújni az xe-t... talán egy jó 60 lábat ki lehetne hozni belőle... :D :) :D talán :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Október22, 2009 Megoszt Elküldve Október22, 2009 talán :D De az élmény... az adott.... :) :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Hepi Elküldve Október22, 2009 Megoszt Elküldve Október22, 2009 De az élmény... az adott.... :) :D el is száll egy pillanat alatt és maradandó lesz :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Október22, 2009 Megoszt Elküldve Október22, 2009 Na egy kis kedvcsináló Lantinak a múltból... :D :D :D :) Na egy pár picture a jelen állapotról: 1.Már szinte minden a helyén... 2.A másik oldalról... 3.Fennt a lökös meg a kerék...no meg a cooler... 4.Coooooler közelről... 5.Olajhűtő új helye... 6.A benzinnyomásszabályzó.... 7.Na meg a turbóóóó...mert az is van benne... Bocs, hogy csak linkeket teszek be, de nincs időm átméretezni... :D Macko adj 1 misit és sziszegni fog a tijed ish, pontosan ennyit kell érte adni :D One még pár kape ish... http://swed1.uw.hu/Pix/0424/DSCF3136.JPG http://swed1.uw.hu/Pix/0424/DSCF3141.JPG http://swed1.uw.hu/Pix/0424/DSCF3142.JPG Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sonique Elküldve Október22, 2009 Megoszt Elküldve Október22, 2009 :D :) Meg arra is figyeljetek, hogy mind a 4 henger egyformán legyen félrefúrva... :D mondtam a Lantinakhogy ne eröltesse let blokkot .. van belöle 3 dugoja + 1 még ha kell inenen onan hajtokar + fötengely és mivel ráér keresenn egy alapméretes Xe blokkot .. ha van benne alul méret az honoltatni kell és kész evvel jar a legjobban sokmindent nem kell vennie hozza szerencsére az alap dolgokon kivül mint teljes tömités garnitura ... arp HF +Hajtokar csavar + cometic HF tömités ... egy felujjitott kevlár tárcsa .. + vegyen uj injector de ne Z20LEH félét ..+ AC ami viszont kell .. FMIC + csövezés +BOV ... és ezutan mindenképpen programoztassa fel 300Le ig ... és biztos ami biztos cserélje ki 250kpa mapra a gyarit .. ha ezt mind igy megcsinalja szvsz elég taros motyot fög ossze hozni yahh és leplombáljuk a wastegate csavarját :D :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Október22, 2009 Megoszt Elküldve Október22, 2009 mindenhonnan. lehet szívó rész felöl, vagy a szürő felé menő csövekből, vagy tanktól.... de 1 kicsit komolyabbar fordítva a szóóót :D c20let a'la Atom... http://swed1.uw.hu/Pix/0424/Movie1.wmv ennyit a c20letről :D http://swed1.uw.hu/Pix/0424/Movie2.wmv c20xe veri a c20let istenét... http://swed1.uw.hu/Pix/0424/Movie3.wmv lite crusie http://swed1.uw.hu/Pix/0424/Movie4.wmv azért t1ük hozzá Anti 2-3K között ment és ha 1x bejáratja és nem lövi el addig a dugókat akkor majd jó ha fain 800X objektívvel tudom kamerázni :D Hát srácok...nem nagyon tudom ám szavakba ölteni a feelinget...már 670km van benne...vagyis még csak... sziszeg durrog...és mindenki csak kamillázik, hogy mi a szösz lehet ez... :D Kicsit félek tőle, ha túlvagyok a bejáratáson, mert iszonyat lesz... :D Ja és iszonyat lett a nyomaték... :) Geri! A videjókat meg köszi...látod így kell túrbós Astrát legyorsulni... :D .... Fényprojekt alakult valamit??? :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sonique Elküldve Október22, 2009 Megoszt Elküldve Október22, 2009 ezek a hsz. ok csag igy megvannak talonban egy txt fileban hogy ha kell beszurhasd ?!?!? vagy tényleg ilyen pihentagyu vagy és nekiáltál vissza olvasni és megkeresni ... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Október22, 2009 Megoszt Elküldve Október22, 2009 ezek a hsz. ok csag igy megvannak talonban egy txt fileban hogy ha kell beszurhasd ?!?!? vagy tényleg ilyen pihentagyu vagy és nekiáltál vissza olvasni és megkeresni ... simán visszakerestem... :D Na nem egyenként lapoztam vissza... azt tudtam, hogy 2006 tavaszán lett kész... aztán ott már keresgéltem, és jó pár oldalt átolvasgattam... Tök jó volt felidézni a régi szép emlékeket... és nézegettem a képeket is... valóban szép kocsi volt... amolyan etalon... :D :) :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zsoltee Elküldve Október22, 2009 Megoszt Elküldve Október22, 2009 Mindíg csak ez a szélkerék meg a hutyutyutyu psssszzz! Erős szívót senki nem épít? :) :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sonique Elküldve Október23, 2009 Megoszt Elküldve Október23, 2009 Mindíg csak ez a szélkerék meg a hutyutyutyu psssszzz! Erős szívót senki nem épít? :) :D az meg minek az még drágább mint a turbo Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zsoltee Elküldve Október23, 2009 Megoszt Elküldve Október23, 2009 az meg minek az még drágább mint a turbo Csak vicceltem. Én is el tudnám viselni ha sziszegne a kocsim, csak nekem ez a technika drága, szal maradok XE szinten. :) Amúgy mitől van az, hogy ma délutántól úgy érzem mintha a váltóm tök traktoros lenne. Akárhova rakom sebességbe mozog jobbra balra, üresben lötyög, nem érzem biztosra hogy betettem sebességbe a kocsit, tök bizonytalan az egész. Emlékeim szerint ez tegnap még keményebb volt. Az legalábbis biztos hogy üresben nem lötyögött csak úgy jobbra balra és nehezebb is volt kicsit a sebességeket pakolgatni rajta. Valakinek valami 5let? :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stefan Elküldve Október23, 2009 Megoszt Elküldve Október23, 2009 Csak vicceltem. Én is el tudnám viselni ha sziszegne a kocsim... Sziszegő csiga: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stefan Elküldve Október23, 2009 Megoszt Elküldve Október23, 2009 ... Amúgy mitől van az, hogy ma délutántól úgy érzem mintha a váltóm tök traktoros lenne. Akárhova rakom sebességbe mozog jobbra balra, üresben lötyög, nem érzem biztosra hogy betettem sebességbe a kocsit, tök bizonytalan az egész. Emlékeim szerint ez tegnap még keményebb volt. Az legalábbis biztos hogy üresben nem lötyögött csak úgy jobbra balra és nehezebb is volt kicsit a sebességeket pakolgatni rajta. Valakinek valami 5let? :D A váltónál azon az összekötőn, ami a rudazat és a váltó között van, a gömbcsukló lehet, hogy ki van kopva, vagy ki van lazulva valami. Azon a tájon szoktak lenni ilyen gondok. Link to comment Megosztás: More sharing options...
mélykék76 Elküldve Október23, 2009 Megoszt Elküldve Október23, 2009 igen ezzel én is így voltam... de az ex vekiden(ami nagyon-nagoyn drága :D ) kívül nincs más ami "készen van" :) :D Csak majd végén is ezt modd, hogy a Vectra az volt nagyon-nagyon drága :D Amúgy Adrián Calibrája is eladó még szerintem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Október23, 2009 Megoszt Elküldve Október23, 2009 Csak majd végén is ezt modd, hogy a Vectra az volt nagyon-nagyon drága :) Amúgy Adrián Calibrája is eladó még szerintem. Én is pont ezekre gondoltam... és mire a végére érsz, stabil lesz, addigra jóval többe lesz bármit is csinálsz...ha úgy tűnik, hogy drága is... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
mélykék76 Elküldve Október23, 2009 Megoszt Elküldve Október23, 2009 De alakuljon minden úgy, ahogy Lanti tervezi :):D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lanti Elküldve Október23, 2009 Megoszt Elküldve Október23, 2009 durva.. ezek a videok meg se voltak... :D :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sonique Elküldve Október23, 2009 Megoszt Elküldve Október23, 2009 Csak majd végén is ezt modd, hogy a Vectra az volt nagyon-nagyon drága :) Amúgy Adrián Calibrája is eladó még szerintem. piros is meg calibra is .. ki a fene venne ilyen kocsit a motor miatt grrrrr.. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sonique Elküldve Október23, 2009 Megoszt Elküldve Október23, 2009 Én is pont ezekre gondoltam... és mire a végére érsz, stabil lesz, addigra jóval többe lesz bármit is csinálsz...ha úgy tűnik, hogy drága is... :D azért ez nem igy van .. gsi igy nem ér sokat mire eladja ... esetleg el kotya vetyéli mert masikat akar akkor már ott tart hogy sokkal több pénzt kéne hozza rakni de legalabb anyit mint ha ez a Let motor bekerülne .... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gelko Elküldve Október23, 2009 Megoszt Elküldve Október23, 2009 azért ez nem igy van .. gsi igy nem ér sokat mire eladja ... esetleg el kotya vetyéli mert masikat akar akkor már ott tart hogy sokkal több pénzt kéne hozza rakni de legalabb anyit mint ha ez a Let motor bekerülne .... és akkor hol marad az építés "élménye" :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
mélykék76 Elküldve Október23, 2009 Megoszt Elküldve Október23, 2009 piros is meg calibra is .. ki a fene venne ilyen kocsit a motor miatt grrrrr.. :D Minden relatív, így az is, hogy kinek mi szép :) De akkor is nevezhetjük komplett, nem gyári teljesítményt bíró autónak :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
B_Csaba Elküldve Október23, 2009 Megoszt Elküldve Október23, 2009 Anti, jó a fogyim így városba:P? vagy inkább Albi? :) :D :D :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stefan Elküldve Október23, 2009 Megoszt Elküldve Október23, 2009 Anti, jó a fogyim így városba:P? vagy inkább Albi? :) :D :D :D http://download.hwt.hu/hwt-img/userpic_e28...d6f23301cb1.jpg Ezzel a sebességgel elég szar :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zsoltee Elküldve Október23, 2009 Megoszt Elküldve Október23, 2009 A váltónál azon az összekötőn, ami a rudazat és a váltó között van, a gömbcsukló lehet, hogy ki van kopva, vagy ki van lazulva valami. Azon a tájon szoktak lenni ilyen gondok. Köszi a tippet, utánna nézek. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lanti Elküldve Október23, 2009 Megoszt Elküldve Október23, 2009 hol vizsgálnak be befecsit és mennyiéé? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts