Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

GSI Rulez...Chat...Jáccótér....:)


Recommended Posts

Elküldve

Na egy kis kedvcsináló Lantinak a múltból... :D :D :D :)

Macko adj 1 misit és sziszegni fog a tijed ish, pontosan ennyit kell érte adni :D

One még pár kape ish...

http://swed1.uw.hu/Pix/0424/DSCF3136.JPG

http://swed1.uw.hu/Pix/0424/DSCF3141.JPG

http://swed1.uw.hu/Pix/0424/DSCF3142.JPG

Elküldve
:D :)

Meg arra is figyeljetek, hogy mind a 4 henger egyformán legyen félrefúrva... :D

mondtam a Lantinakhogy ne eröltesse let blokkot ..

van belöle 3 dugoja + 1 még ha kell inenen onan hajtokar + fötengely

és mivel ráér keresenn egy alapméretes Xe blokkot ..

ha van benne alul méret az honoltatni kell és kész evvel jar a legjobban

sokmindent nem kell vennie hozza szerencsére az alap dolgokon kivül

mint teljes tömités garnitura ... arp HF +Hajtokar csavar + cometic HF tömités ... egy felujjitott kevlár tárcsa ..

+ vegyen uj injector de ne Z20LEH félét ..+ AC

ami viszont kell .. FMIC + csövezés +BOV ...

és ezutan mindenképpen programoztassa fel 300Le ig ... és biztos ami biztos cserélje ki 250kpa mapra a gyarit ..

ha ezt mind igy megcsinalja szvsz elég taros motyot fög ossze hozni

yahh és leplombáljuk a wastegate csavarját :D :D

Elküldve
mindenhonnan.

lehet szívó rész felöl, vagy a szürő felé menő csövekből, vagy tanktól....

de 1 kicsit komolyabbar fordítva a szóóót :D

c20let a'la Atom...

http://swed1.uw.hu/Pix/0424/Movie1.wmv

ennyit a c20letről :D

http://swed1.uw.hu/Pix/0424/Movie2.wmv

c20xe veri a c20let istenét...

http://swed1.uw.hu/Pix/0424/Movie3.wmv

lite crusie

http://swed1.uw.hu/Pix/0424/Movie4.wmv

azért t1ük hozzá Anti 2-3K között ment és ha 1x bejáratja és nem lövi el addig a dugókat akkor majd jó ha fain 800X objektívvel tudom kamerázni :D

Hát srácok...nem nagyon tudom ám szavakba ölteni a feelinget...már 670km van benne...vagyis még csak...

sziszeg durrog...és mindenki csak kamillázik, hogy mi a szösz lehet ez... :D

Kicsit félek tőle, ha túlvagyok a bejáratáson, mert iszonyat lesz... :D

Ja és iszonyat lett a nyomaték... :)

Geri!

A videjókat meg köszi...látod így kell túrbós Astrát legyorsulni... :D ....

Fényprojekt alakult valamit??? :D

Elküldve

ezek a hsz. ok csag igy megvannak talonban egy txt fileban hogy ha kell beszurhasd ?!?!?

vagy tényleg ilyen pihentagyu vagy és nekiáltál vissza olvasni és megkeresni ...

Elküldve
ezek a hsz. ok csag igy megvannak talonban egy txt fileban hogy ha kell beszurhasd ?!?!?

vagy tényleg ilyen pihentagyu vagy és nekiáltál vissza olvasni és megkeresni ...

simán visszakerestem... :D

Na nem egyenként lapoztam vissza... azt tudtam, hogy 2006 tavaszán lett kész... aztán ott már keresgéltem, és jó pár oldalt átolvasgattam... Tök jó volt felidézni a régi szép emlékeket... és nézegettem a képeket is... valóban szép kocsi volt... amolyan etalon... :D :) :D

Elküldve
az meg minek

az még drágább mint a turbo

Csak vicceltem. Én is el tudnám viselni ha sziszegne a kocsim, csak nekem ez a technika drága, szal maradok XE szinten. :)

Amúgy mitől van az, hogy ma délutántól úgy érzem mintha a váltóm tök traktoros lenne. Akárhova rakom sebességbe mozog jobbra balra, üresben lötyög, nem érzem biztosra hogy betettem sebességbe a kocsit, tök bizonytalan az egész. Emlékeim szerint ez tegnap még keményebb volt. Az legalábbis biztos hogy üresben nem lötyögött csak úgy jobbra balra és nehezebb is volt kicsit a sebességeket pakolgatni rajta. Valakinek valami 5let? :D

Elküldve
...

Amúgy mitől van az, hogy ma délutántól úgy érzem mintha a váltóm tök traktoros lenne. Akárhova rakom sebességbe mozog jobbra balra, üresben lötyög, nem érzem biztosra hogy betettem sebességbe a kocsit, tök bizonytalan az egész. Emlékeim szerint ez tegnap még keményebb volt. Az legalábbis biztos hogy üresben nem lötyögött csak úgy jobbra balra és nehezebb is volt kicsit a sebességeket pakolgatni rajta. Valakinek valami 5let? :D

A váltónál azon az összekötőn, ami a rudazat és a váltó között van, a gömbcsukló lehet, hogy ki van kopva, vagy ki van lazulva valami. Azon a tájon szoktak lenni ilyen gondok.

Elküldve
igen ezzel én is így voltam... de az ex vekiden(ami nagyon-nagoyn drága :D ) kívül nincs más ami "készen van" :) :D

Csak majd végén is ezt modd, hogy a Vectra az volt nagyon-nagyon drága :D

Amúgy Adrián Calibrája is eladó még szerintem.

Elküldve
Csak majd végén is ezt modd, hogy a Vectra az volt nagyon-nagyon drága :)

Amúgy Adrián Calibrája is eladó még szerintem.

Én is pont ezekre gondoltam... és mire a végére érsz, stabil lesz, addigra jóval többe lesz bármit is csinálsz...ha úgy tűnik, hogy drága is... :D

Elküldve
Csak majd végén is ezt modd, hogy a Vectra az volt nagyon-nagyon drága :)

Amúgy Adrián Calibrája is eladó még szerintem.

piros is meg calibra is .. ki a fene venne ilyen kocsit a motor miatt

grrrrr.. :D

Elküldve
Én is pont ezekre gondoltam... és mire a végére érsz, stabil lesz, addigra jóval többe lesz bármit is csinálsz...ha úgy tűnik, hogy drága is... :D

azért ez nem igy van ..

gsi igy nem ér sokat

mire eladja ... esetleg el kotya vetyéli mert masikat akar

akkor már ott tart hogy sokkal több pénzt kéne hozza rakni de legalabb anyit mint ha ez a Let motor bekerülne ....

Elküldve
azért ez nem igy van ..

gsi igy nem ér sokat

mire eladja ... esetleg el kotya vetyéli mert masikat akar

akkor már ott tart hogy sokkal több pénzt kéne hozza rakni de legalabb anyit mint ha ez a Let motor bekerülne ....

és akkor hol marad az építés "élménye" :D

Elküldve
piros is meg calibra is .. ki a fene venne ilyen kocsit a motor miatt

grrrrr.. :D

Minden relatív, így az is, hogy kinek mi szép :)

De akkor is nevezhetjük komplett, nem gyári teljesítményt bíró autónak :D

Elküldve
A váltónál azon az összekötőn, ami a rudazat és a váltó között van, a gömbcsukló lehet, hogy ki van kopva, vagy ki van lazulva valami. Azon a tájon szoktak lenni ilyen gondok.

Köszi a tippet, utánna nézek. :D

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.