Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

GSI Rulez...Chat...Jáccótér....:)


Recommended Posts

Elküldve
Ebből sehogy sem lehet jól kijönni... :) :D :D

hát kb.... mivel az autómon minden ki van cserléve.. és ha összerakom a motort kb-re ugy ahogy elgondolom(segitenek elgondolni) akkor talán jobb. Próbáljuk a feltünést elkerülni az utakon.... talán megoldás :D

másodrészt eladni az autómat se 1x... nem lehetetlen de nehéz, főleg télen...

Elküldve
Lanti... mi a célod a motorral??? :D :)

Csak mert mint tudjuk, 300-ig jó a gyári belső, utána hajtókarcsere kellene, de legkésőbb 350 után.

A dugaszok a legjobbak az egész motorban, azok 400-ig jók, kompressziócsökkentve még tovább. :D

Elküldve
Csak mert mint tudjuk, 300-ig jó a gyári belső, utána hajtókarcsere kellene, de legkésőbb 350 után.

A dugaszok a legjobbak az egész motorban, azok 400-ig jók, kompressziócsökkentve még tovább. :D

Lantinál azért mekkora előny, hogy lesz súly a hajtott kerék felett... :)

Elküldve
Lantinál azért mekkora előny, hogy lesz súly a hajtott kerék felett... :)

Igen, de sokkal több van a hajtott kerekek mögött is. :D

Az egyémnél nincs 350Kg a hátsó tengelyen. :D

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.