Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

GSI Rulez...Chat...Jáccótér....:)


hemi

Recommended Posts

Sziasztok. GSi club hungarys matricat lehet meg vasarolni? Kerestem osszevissza de semmit se talaltam. Azert irtam ebbe a topikba. Koszi

Szia!

Ehhez előbb be kell lépni a klubba...

erről infót a www.opelklub.hu oldalon találsz és ott a Csatlakozz Te is menüpontban le van írva, hogy ehhez mit is kell tenni... :lol:

Link to comment
Megosztás:

Múltkor volt szó az 1.6VTi vs C20XE GSi gyorsulásról...

Tegnap volt szerencsém kipróbálni a kocsimat egy VTi ellen. Ha nem kaparom végig az egyest, simán megverem, így, fél autóhosszal nyert. <_<

Fehér aszfalton gyorsultunk ami egyébként is csúszós és ezek a Fulda Carat Exelero gumik amik nekem vannak, elég hokik tapadás szempontjából, én azt vettem észre. :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

Múltkor volt szó az 1.6VTi vs C20XE GSi gyorsulásról...

Tegnap volt szerencsém kipróbálni a kocsimat egy VTi ellen. Ha nem kaparom végig az egyest, simán megverem, így, fél autóhosszal nyert. :D

Fehér aszfalton gyorsultunk ami egyébként is csúszós és ezek a Fulda Carat Exelero gumik amik nekem vannak, elég hokik tapadás szempontjából, én azt vettem észre. :rolleyes:

Pont erről szól az ő előnyük... -_- Nincs alul nyomaték, így nem kaparnak el... mindig hitetlenkedve néztük, hogy 6.000-ről rajtolnak a szigeten... mi meg már 3000-ről sem tudtuk elrúgni... <_<

Link to comment
Megosztás:

Pont erről szól az ő előnyük... :D Nincs alul nyomaték, így nem kaparnak el... mindig hitetlenkedve néztük, hogy 6.000-ről rajtolnak a szigeten... mi meg már 3000-ről sem tudtuk elrúgni... :rolleyes:

Én 4000-4500körül szoktam általában indulni ha ilyen van, de sajnos ezekkel a gumikkal szinte lehetetlen. Egyesben is ha gurulok valahol 20al és kicsit hidegebb már az idő, lepadlózom és csak pörög a kerék, az autó kb nem csinál semmit. Esőben meg nem is mondom. Múltkor 10mpig álltam a lámpánál, mert elakartam indulni ( nem nagy gázzal, nem hirtelen, nem észnélkül ) és akkor is csak pörgött. Ezért lenne jó ha meg tudnám javítani valahogy a kipörgésgátlómat. <_<

Link to comment
Megosztás:

Pont erről szól az ő előnyük... B) Nincs alul nyomaték, így nem kaparnak el... mindig hitetlenkedve néztük, hogy 6.000-ről rajtolnak a szigeten... mi meg már 3000-ről sem tudtuk elrúgni... :rolleyes:

Jól beszélsz töki! :D -_-

Huuun vótááá tegnap mikor mindenki téged várt az ivecónál???? Még büfé is van már, lehet enni, inni mulatni,ittam is vagy 7doboz sört, persze csak ott <_<

Link to comment
Megosztás:

Jól beszélsz töki! :D -_-

Huuun vótááá tegnap mikor mindenki téged várt az ivecónál???? Még büfé is van már, lehet enni, inni mulatni,ittam is vagy 7doboz sört, persze csak ott :rolleyes:

Jaaa, majdnem elfelejtetem hogy kint volt bunker is a brutál audival, ráis beszéltem egy brutális rajtra, mondjuk nem volt nehéz, pedig még benzinpénzt is ígértem neki B) szóval lanti meg coupe is látta, szerintem nem volt kis élmény nekik sem <_<

Link to comment
Megosztás:

Jaaa, majdnem elfelejtetem hogy kint volt bunker is a brutál audival, ráis beszéltem egy brutális rajtra, mondjuk nem volt nehéz, pedig még benzinpénzt is ígértem neki :D szóval lanti meg coupe is látta, szerintem nem volt kis élmény nekik sem <_<

Lifi is volt?

Hát igen... az összkerekes rajt.. :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

Én 4000-4500körül szoktam általában indulni ha ilyen van, de sajnos ezekkel a gumikkal szinte lehetetlen. Egyesben is ha gurulok valahol 20al és kicsit hidegebb már az idő, lepadlózom és csak pörög a kerék, az autó kb nem csinál semmit. Esőben meg nem is mondom. Múltkor 10mpig álltam a lámpánál, mert elakartam indulni ( nem nagy gázzal, nem hirtelen, nem észnélkül ) és akkor is csak pörgött. Ezért lenne jó ha meg tudnám javítani valahogy a kipörgésgátlómat. <_<

kicsit sok a 4000-4500 :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

:rolleyes: <_< :D

Nagyon mérges vagyok a mi tibi barátunkra, mostanában ritkn jön ki de amikor kijön is csak felidegesít -_- tudod a zöld subarus. Kijön, most csúszik a kuplungom most nem tudok menni, aztán, most világít a csekk lámpa most meg azért, most nemjó a turbó nyomásom, most azért, most meg már tulléptem 2000km-rrel az olajcserét most meg azért, aztán most csak 10,000Ft tankoltam és menni kéne vele holnap is, tegnap szintén világított a csekk lámpa, ert állítólag rossz helyen van a vezérlés, most meg azért nem tolta neki, aztán mondja hogy valami nem oké mert 24 litert kéne enni de csak 18 körül eszik, vagy a nyomás nem jó vagy még rákell jönni mi a stájsz B) remélem Anti azért ez csak egy egyedi esetes subaru :D

Link to comment
Megosztás:

Nagyon mérges vagyok a mi tibi barátunkra, mostanában ritkn jön ki de amikor kijön is csak felidegesít <_< tudod a zöld subarus. Kijön, most csúszik a kuplungom most nem tudok menni, aztán, most világít a csekk lámpa most meg azért, most nemjó a turbó nyomásom, most azért, most meg már tulléptem 2000km-rrel az olajcserét most meg azért, aztán most csak 10,000Ft tankoltam és menni kéne vele holnap is, tegnap szintén világított a csekk lámpa, ert állítólag rossz helyen van a vezérlés, most meg azért nem tolta neki, aztán mondja hogy valami nem oké mert 24 litert kéne enni de csak 18 körül eszik, vagy a nyomás nem jó vagy még rákell jönni mi a stájsz :D remélem Anti azért ez csak egy egyedi esetes subaru -_-

Jaaaaa és hab a tortán, hogy felnyilt neki a mocitető úgy 60-nál, szélvédőt összetörte behorpadt a kocsi teteje, meg a mocitető kettéhajlott! :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

Nagyon mérges vagyok a mi tibi barátunkra, mostanában ritkn jön ki de amikor kijön is csak felidegesít :D tudod a zöld subarus. Kijön, most csúszik a kuplungom most nem tudok menni, aztán, most világít a csekk lámpa most meg azért, most nemjó a turbó nyomásom, most azért, most meg már tulléptem 2000km-rrel az olajcserét most meg azért, aztán most csak 10,000Ft tankoltam és menni kéne vele holnap is, tegnap szintén világított a csekk lámpa, ert állítólag rossz helyen van a vezérlés, most meg azért nem tolta neki, aztán mondja hogy valami nem oké mert 24 litert kéne enni de csak 18 körül eszik, vagy a nyomás nem jó vagy még rákell jönni mi a stájsz -_- remélem Anti azért ez csak egy egyedi esetes subaru B)

Hát csalódást kell, hogy okozzak... de nem... :rolleyes: <_<

Mondjuk én nyomom neki, azzal nincs gond, de amióta fent az új program azóta még nem mertem kipróbálni a rajtprogit... Lacházára tartogatom... :D

Spórolok a difimmel... ha bekakil 300k... mondjuk Ken Block is gyárival nyomja... :D

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.