Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

GSI Rulez...Chat...Jáccótér....:)


hemi

Recommended Posts

nemlaccik...

mért újdonság? nem rángat már?

Ma bekerült a Ph3, most kap 1 bart (ami 6-ban feljebb kúszik, ezért oda kell figyelni), benne vannak már a nagyobb injektorok, stb...

A csippel együtt megszűnt a rángatás is, tehát bejött a tippem, hogy a gyári ECU nem tudta már kezelni a túlméretes, erősített cuccaimat.

Link to comment
Megosztás:

Ma bekerült a Ph3, most kap 1 bart (ami 6-ban feljebb kúszik, ezért oda kell figyelni), benne vannak már a nagyobb injektorok, stb...

A csippel együtt megszűnt a rángatás is, tehát bejött a tippem, hogy a gyári ECU nem tudta már kezelni a túlméretes, erősített cuccaimat.

Valami élménybeszámoló? Vagy még csak a kis képnél tartasz? :lol:

Na, de tényleg, a rángatás megszűnésén kívül tapasztaltál valami különbséget a tesztpályán?

Link to comment
Megosztás:

Valami élménybeszámoló? Vagy még csak a kis képnél tartasz? :lol:

Na, de tényleg, a rángatás megszűnésén kívül tapasztaltál valami különbséget a tesztpályán?

Sokkal jobban megy, mint eddig, hatalmas a különbség. Minden sebességben rendesen nyom bele az ülésbe.

Kuplung még bírja, kíváncsi leszek, hogy mikor unja meg, mert előfordul, hogy 4-ben is még fütyülnek a gumik.

Amit még sürgősen meg fogok csinálni az az első lengéscsillapítók felújítása, a kinyomócsapágy cseréje és a hátsó bal ív szélesítése, mert most épp beleér a kerék.

Link to comment
Megosztás:

Sokkal jobban megy, mint eddig, hatalmas a különbség. Minden sebességben rendesen nyom bele az ülésbe.

Kuplung még bírja, kíváncsi leszek, hogy mikor unja meg, mert előfordul, hogy 4-ben is még fütyülnek a gumik.

Amit még sürgősen meg fogok csinálni az az első lengéscsillapítók felújítása, a kinyomócsapágy cseréje és a hátsó bal ív szélesítése, mert most épp beleér a kerék.

Akkor azt hiszem többet tényleg nem ülhetek bele :lol: :lol:

Link to comment
Megosztás:

Ma bekerült a Ph3, most kap 1 bart (ami 6-ban feljebb kúszik, ezért oda kell figyelni), benne vannak már a nagyobb injektorok, stb...

A csippel együtt megszűnt a rángatás is, tehát bejött a tippem, hogy a gyári ECU nem tudta már kezelni a túlméretes, erősített cuccaimat.

Azért Te ne nézd meg, hogy be tud e tölteni 1.8 bart a turbó pályán... :lol:

Link to comment
Megosztás:

Sokkal jobban megy, mint eddig, hatalmas a különbség. Minden sebességben rendesen nyom bele az ülésbe.

Kuplung még bírja, kíváncsi leszek, hogy mikor unja meg, mert előfordul, hogy 4-ben is még fütyülnek a gumik.

Amit még sürgősen meg fogok csinálni az az első lengéscsillapítók felújítása, a kinyomócsapágy cseréje és a hátsó bal ív szélesítése, mert most épp beleér a kerék.

Pályanapon akkor remélem megkergeted egy kicsit. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Azért Te ne nézd meg, hogy be tud e tölteni 1.8 bart a turbó pályán... :lol:

Majd igyekszem nem kipróbálni! :P (Most még röhögök ezen... :lol: )

Pályanapon akkor remélem megkergeted egy kicsit. :lol:

Nem nagyon, mert lógnak az első gólyalábban a gátlók szárai. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.