Atommanó Elküldve Augusztus26, 2009 Elküldve Augusztus26, 2009 nekem nem látszik a kép... anélkül eléggé furcsa h.sz. :lol: javszeroltam...
Lanti Elküldve Augusztus26, 2009 Elküldve Augusztus26, 2009 javszeroltam... nem kellett volna :lol: :lol: :lol:
Atommanó Elküldve Augusztus26, 2009 Elküldve Augusztus26, 2009 nem kellett volna :P :lol: :lol: Most csurog a nyálad mi??? :lol: :lol:
Lanti Elküldve Augusztus26, 2009 Elküldve Augusztus26, 2009 Most csurog a nyálad mi??? :lol: :lol: hát jah :lol: :lol:
Stefan Elküldve Augusztus26, 2009 Elküldve Augusztus26, 2009 :lol: :lol: :lol: http://img.carstyling.hu/usercars/00/00/18..._1251281926.jpg Sehol egy punci? :lol:
Atommanó Elküldve Augusztus26, 2009 Elküldve Augusztus26, 2009 Egy kis érdekesség... "Számos újfajta fejlesztés létezik annak érdekében, hogy lényegesen csökkentsék a robbanómotorok fogyasztását. Egy új elképzelés született az EcoMotors International cégnél, ahol egy boxermotort vettek alapul, azonban megfordították a dugattyúk járásának irányát. Minden egyes hengerben két dugattyú van, amely ellentétesen működik, és egy közös hajtókarra adják át az energiát, ellentétes fázisban. Hasonlóan működik mint a régi kétütemű motor, így nincsenek szelepek sem. A két, egyenként 100 mm-es henger 325 lóerőt teljesít 2000-es fordulaton, ami szinte hihetetlen érték. Egyenlőre nincs arról szó, hogy utcai autókba kerüljön az érdekes megoldás." ilyesmi...
Stefan Elküldve Augusztus26, 2009 Elküldve Augusztus26, 2009 Egy kis érdekesség... "Számos újfajta fejlesztés létezik annak érdekében, hogy lényegesen csökkentsék a robbanómotorok fogyasztását. Egy új elképzelés született az EcoMotors International cégnél, ahol egy boxermotort vettek alapul, azonban megfordították a dugattyúk járásának irányát. Minden egyes hengerben két dugattyú van, amely ellentétesen működik, és egy közös hajtókarra adják át az energiát, ellentétes fázisban. Hasonlóan működik mint a régi kétütemű motor, így nincsenek szelepek sem. A két, egyenként 100 mm-es henger 325 lóerőt teljesít 2000-es fordulaton, ami szinte hihetetlen érték. Egyenlőre nincs arról szó, hogy utcai autókba kerüljön az érdekes megoldás." ilyesmi... A kenés is egy érdekesség lesz. Hacsak nem tényleg tökolyanok lesznek, mint a kétüteműek. :lol:
Demó Elküldve Augusztus26, 2009 Elküldve Augusztus26, 2009 Megnéztem a V6 turbó Ladát. Hát, nekem nem szimpatikus az a megoldás, ahogy turbósították... :lol: Nekem már az is furcsa volt, amikor a Porsche 944-ben láttam, hogy a motor mögött átvezetik a kipuffcsövet a másik oldalra és ott van a turbó a szívósor alatt, a kipufogóval ellentétes oldalon... De itt meg hátul van a hátsó híd előtt valahol. :lol:
Atommanó Elküldve Augusztus26, 2009 Elküldve Augusztus26, 2009 Megnéztem a V6 turbó Ladát. Hát, nekem nem szimpatikus az a megoldás, ahogy turbósították... :lol: Nekem már az is furcsa volt, amikor a Porsche 944-ben láttam, hogy a motor mögött átvezetik a kipuffcsövet a másik oldalra és ott van a turbó a szívósor alatt, a kipufogóval ellentétes oldalon... De itt meg hátul van a hátsó híd előtt valahol. :lol: Igen a difi mellett van a turbó... nekem sem szimpi amúgy... mondjuk nem tudom, hogy mennyire tesz jót pl ha üzem melegen átgangol egy pocsolyán... :lol:
Demó Elküldve Augusztus26, 2009 Elküldve Augusztus26, 2009 Igen a difi mellett van a turbó... nekem sem szimpi amúgy... mondjuk nem tudom, hogy mennyire tesz jót pl ha üzem melegen átgangol egy pocsolyán... :lol: Ja, én is arra gondoltam... Mondjuk ha elkezd esni az eső, akkor a motor elütt elhelyezkedő turbók is hútve lesznek... Na de milyen hosszú már a nyomóág? Ennek akkora turbólyuka lehet, mint a grand canyon. :lol: Na meg az a cooler is egy vicc. Ha jól látom, akkor az egyik dob a turbóból jön ki, a másik meg a wastegateből... :lol:
Lanti Elküldve Augusztus26, 2009 Elküldve Augusztus26, 2009 Megnéztem a V6 turbó Ladát. Hát, nekem nem szimpatikus az a megoldás, ahogy turbósították... :lol: Nekem már az is furcsa volt, amikor a Porsche 944-ben láttam, hogy a motor mögött átvezetik a kipuffcsövet a másik oldalra és ott van a turbó a szívósor alatt, a kipufogóval ellentétes oldalon... De itt meg hátul van a hátsó híd előtt valahol. :lol: pont ilyet csináltak anno a autóépítősműsorban is, mert nem fért el a motortérbe :lol:
Demó Elküldve Augusztus26, 2009 Elküldve Augusztus26, 2009 ...mert nem fért el a motortérbe :lol: Olyan nincs, ha egy A Corsába be tudnak pajszrolni egy LET-et GT35R-el, akkor nincs olyan, hogy nincs hely! :lol:
Lanti Elküldve Augusztus26, 2009 Elküldve Augusztus26, 2009 Olyan nincs, ha egy A Corsába be tudnak pajszrolni egy LET-et GT35R-el, akkor nincs olyan, hogy nincs hely! :lol: akkor helyesbítek, nem akarták szétvágni a motorteret :lol:
Demó Elküldve Augusztus26, 2009 Elküldve Augusztus26, 2009 akkor helyesbítek, nem akarták szétvágni a motorteret :lol: A Lada motortérben is simán elfért volna 2 turbó, csak kicsit több munka lett volna és újra át kellett volna gondolni a motortér felépítését.
opel16v Elküldve Augusztus26, 2009 Elküldve Augusztus26, 2009 "Számos újfajta fejlesztés létezik annak érdekében, hogy lényegesen csökkentsék a robbanómotorok fogyasztását. Egy új elképzelés született az EcoMotors International cégnél, ahol egy boxermotort vettek alapul, azonban megfordították a dugattyúk járásának irányát. Minden egyes hengerben két dugattyú van, amely ellentétesen működik, és egy közös hajtókarra adják át az energiát, ellentétes fázisban. Hasonlóan működik mint a régi kétütemű motor, így nincsenek szelepek sem. A két, egyenként 100 mm-es henger 325 lóerőt teljesít 2000-es fordulaton, ami szinte hihetetlen érték. Egyenlőre nincs arról szó, hogy utcai autókba kerüljön az érdekes megoldás." ilyesmi... maga az elgondolás már régi, mármint ezek a szembe mozgó dugattyúk. hajómotoroknál, aggregátoknál régebben alkalmazták, igaz kicsit már felépítésben :lol: kíváncsian várom az első szériagyártást :lol:
Stefan Elküldve Augusztus26, 2009 Elküldve Augusztus26, 2009 ...mert nem fért el a motortérben http://img.carstyling.hu/usercars/00/04/45..._1251276881.jpg Micsoda?! Ott van egy rakat hely. Ha elfogy a padló még egy béka is van a háttérben, arra is pakolhatják. :lol:
Stefan Elküldve Augusztus26, 2009 Elküldve Augusztus26, 2009 ...kíváncsian várom az első szériagyártást :lol: meg az első szériahibát :lol:
Albert Elküldve Augusztus26, 2009 Elküldve Augusztus26, 2009 A Lada motortérben is simán elfért volna 2 turbó, csak kicsit több munka lett volna és újra át kellett volna gondolni a motortér felépítését. Ja újragondolni az egészet meg kétszer annyit dolgozni az simán van :lol: Úgy tűnik lesz új sárvédőm, nekem még annak a cseréje is problematikás nemhogy egy ilyen pénztemető fullátépítéses turboprojekt :lol: - és akkor is csak egy lada :lol:
Stefan Elküldve Augusztus26, 2009 Elküldve Augusztus26, 2009 Jaja...Nissan túró moci került bele... :lol: akkor helyesbítek, nem akarták szétvágni a motorteret :lol: A motortartók meg stimmeltek? :lol: Ha meg már úgyis előkerült a flex... :lol:
Demó Elküldve Augusztus26, 2009 Elküldve Augusztus26, 2009 A motortartók meg stimmeltek? :lol: Hátsókerekesnél nem akkora probléma a motortartó, mint elsőkerekesnél... :lol:
B_Csaba Elküldve Augusztus26, 2009 Elküldve Augusztus26, 2009 :lol: :lol: :lol: http://img.carstyling.hu/usercars/00/00/18..._1251281926.jpg Vald be hogy kiverted! :lol:
Atommanó Elküldve Augusztus26, 2009 Elküldve Augusztus26, 2009 Vald be hogy kiverted! :lol: :lol: :lol: :lol:
Recommended Posts