Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

GSI Rulez...Chat...Jáccótér....:)


Recommended Posts

Elküldve
Épp most akartam belinkelni, de látom elkéstem.

Több a show, mint az elsőben, de szerintem is nagyon jó.

Elég meredek amikor kifordul a hangárból a kikötőbe... :D

Ha ott mellette ülök, lehet rosszullettem volna. :lol:

De legalább is a mentőmellényt felhúzod... :lol: :D ;)

Elküldve
Van néha hasonló dög aki utazik velem, mesélhetnék s milyen sztorikba szoktam verni magam, annyira nem tudok koncentrálni a vezetésre :lol:

Tanulj a hibámból, és ne hagyj szép meztelen ciciket beszállni az autóba :D

A korábbi videója se volt gyenge, de ez kifejezetten azt a q.rva.

Azon gondolkodtam, hogy a gumik elég jól bírják a strapát. :lol:

Ezt nem egyben veszik fel, hanem részleteiben, mindig egy-egy mutatványt. Szerintem Ken sem számolta, mennyi

gumi fogyott közben :D

Elküldve

A büdös életben nem emlegethető egy lapon ez a pénztől bűzlő kis köcsög amcsi Colin nagyságával!Soha!

Aki kicsit is ismeri Colin életpályáját és családját,annak ilyen meg sem fordul a fejében.

Colin anno még Corsa-val is versenyzett,de mindközül ez a legszebb gépe,amivel világbajnok lett:

800px-Colin_McRae_Subaru_Impreza_WRC.jpg :lol:

Elküldve
:lol:

szerintetek ezeket egy hajtás beállítással csinálta meg? vagy subaruál nem is lehet változtatni hogy mennyi erő menjen előre-hátra?

Elküldve
szerintetek ezeket egy hajtás beállítással csinálta meg? vagy subaruál nem is lehet változtatni hogy mennyi erő menjen előre-hátra?

Gondolom speciálisan felkészített verdát kapott kézhez,de amúgy simán lehet állítani az arányt,már az N-es gépekben is.

Elküldve
Na, ezt pl. nem is tudtam :lol:

Anno amikor rákattantam a Colin 1-2 játékra nagyon beleástam magam a rally világába,érdekelt.

Nekem még mindig azok a királyok,akik tényleg igazi versenyzők voltak és showmanek.

pl Tommi Mäkinen(4x vbajnok),Ari Vatanen(szintén 4x-es vbajnok,safari rally-t nyert Opel ascona 400-al)vagy Juha Kankkunen és még sorolhatnám.

Elküldve

Höhö!

T16 - The top of the line, 200 hp (150 kW) at 1,1 bar (normal boost) 220 hp at 1,3 bar (overboost) for 45 sec. 2.0 L 16-valve turbocharged XU10J4TE engine with watercooled chargecooler, constant four wheel drive with 53/47% power distribution. 1046 examples were built,10 of them for the French Police .

Elküldve
Höhö!

T16 - The top of the line, 200 hp (150 kW) at 1,1 bar (normal boost) 220 hp at 1,3 bar (overboost) for 45 sec. 2.0 L 16-valve turbocharged XU10J4TE engine with watercooled chargecooler, constant four wheel drive with 53/47% power distribution. 1046 examples were built,10 of them for the French Police .

...and one for a white taxi in Marseilles :lol:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.