Sonique Elküldve Május14, 2009 Megoszt Elküldve Május14, 2009 Sokan "csirkerácsot" raknak bele és max. adnak neki egy matt feka dukkút <_< persze mert igénytelenek és a fekete muanyagnak az a szerepe hogy a vizet elvezesse ls nem az hogy jol nézzen ki Link to comment Megosztás: More sharing options...
Vktr Elküldve Május14, 2009 Megoszt Elküldve Május14, 2009 lehet jani bácsi kocsijába jo aki max 40 el megy a belsösávban de nem minöség a zimmermann .... egy sz@r ... ha gondolod beviszem a polcra reklámnak a cirka 1000km -et futott tarcsat kettérepedve .... Ja, meg az olajpumpa is szar volt, meg a gyári tárcsa is... haggyuk már ezt. Nem csak jani bácsi kocsijába, jó a Z20LEt kupékban is, meg gsi-k ben is, C-vectrákban is...stb. Lehet, hogy vkinek nem vált be, de pl most viszek vissza gariba egy pár Brembo-t ami egy 323-as mazdán 7000 km-t tudott teljesíteni...és sokan arra esküsznek. Kíváncsi lennék, hogy mi a jó akkor utcai használatra? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Albert Elküldve Május14, 2009 Megoszt Elküldve Május14, 2009 most viszek vissza gariba egy pár Brembo-t ami egy 323-as mazdán 7000 km-t tudott teljesíteni...és sokan arra esküsznek. nekem 65ezer óta bírja még a betét is <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
mélykék76 Elküldve Május14, 2009 Megoszt Elküldve Május14, 2009 nekem 65ezer óta bírja még a betét is :lol: Mikor volt abban a kocsiban 65 k ? 1997ben ? <_< :lol: :lol: :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Vktr Elküldve Május14, 2009 Megoszt Elküldve Május14, 2009 nekem 65ezer óta bírja még a betét is :lol: OK, de te jani bácsi vagy csak a szélső sávban <_< :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
mélykék76 Elküldve Május14, 2009 Megoszt Elküldve Május14, 2009 OK, de te jani bácsi vagy csak a szélső sávban <_< :lol: Az ifjúúú kalapos nemzedék :lol: :lol: :lol: Mindenesetre én elismerésre méltónak tartom, hogy elnyerte Albert és kocsija a világ legkevesebbet fogyasztó gsi-je címet :lol: :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Május14, 2009 Megoszt Elküldve Május14, 2009 Nálunk k. sok zimmermann fogy, és sose volt panasz rá. Nekem sincs panasz rá, már 50e km-t mentem a négy zimmermannal az omegán. Nem sportkocsi ugyan, de azért kapja az ívet, főleg ha néhanapján 12m-es szerelvényként üzemel az autó <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
Vktr Elküldve Május14, 2009 Megoszt Elküldve Május14, 2009 Nekem sincs panasz rá, már 50e km-t mentem a négy zimmermannal az omegán. Nem sportkocsi ugyan, de azért kapja az ívet, főleg ha néhanapján 12m-es szerelvényként üzemel az autó <_< Ako te is janibácsi vagy, belső sávban szoktál menni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Albert Elküldve Május14, 2009 Megoszt Elküldve Május14, 2009 Mikor volt abban a kocsiban 65 k ? 1997ben ? <_< :lol: :lol: :lol: 202ezernél vettem át Wolfitól és nem cseréltünk azóta műszercsoport :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
mélykék76 Elküldve Május14, 2009 Megoszt Elküldve Május14, 2009 Ja hogy itthoni és végig vezett szervízkönyves ? Ezt nem tudtam <_< :lol: :lol: :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve Május14, 2009 Megoszt Elküldve Május14, 2009 a zimmermann nekem elől ütött pillanatok alatt, hátul viszont hibátlan. de ott talán nincs is akkora igánybevétel. utcára, nem barmolni, sztem megfelelő. én inkább az egy dugós ócskavas nyergeket tartom eleve nevetségesnek már 200LE-höz is. a 240 lovas opc-nek is csak egy dugós a nyerge, hiába 323mm a tárcsa, ez önmagában nem sok. sztem tiszta vicc. még szép, hogy rommá deformálódik néhány bruti fékezéstől. Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve Május14, 2009 Megoszt Elküldve Május14, 2009 jut eszembe árulom a komplett fékemet, nyergesújfaluval, mindennel, nem kell valakinek, tök jó?! <_< :lol: :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve Május14, 2009 Megoszt Elküldve Május14, 2009 micsoda üzletember vagyok <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Május14, 2009 Megoszt Elküldve Május14, 2009 Ako te is janibácsi vagy, belső sávban szoktál menni? Nem vagyok skizofrén :lol: A hangok is megmondták <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Május14, 2009 Megoszt Elküldve Május14, 2009 micsoda üzletember vagyok <_< :lol: :lol: :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Május14, 2009 Megoszt Elküldve Május14, 2009 jut eszembe árulom a komplett fékemet, nyergesújfaluval, mindennel, nem kell valakinek, tök jó?! <_< :lol: :lol: Mennyiééé? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Albert Elküldve Május14, 2009 Megoszt Elküldve Május14, 2009 Ja hogy itthoni és végig vezett szervízkönyves ? Ezt nem tudtam <_< :lol: :lol: :lol: Figyimár vazz nem bonyolult. Wolfiék cseréltek benne komplett féket, Brombo+Ferodo kombóra, 202ezernél tuti hogy nem később. Nálam meg már karcolja a 270-et, szal ennyit minima bírt. Na mi ez? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sonique Elküldve Május14, 2009 Megoszt Elküldve Május14, 2009 Ja, meg az olajpumpa is szar volt, meg a gyári tárcsa is... haggyuk már ezt. Nem csak jani bácsi kocsijába, jó a Z20LEt kupékban is, meg gsi-k ben is, C-vectrákban is...stb. Lehet, hogy vkinek nem vált be, de pl most viszek vissza gariba egy pár Brembo-t ami egy 323-as mazdán 7000 km-t tudott teljesíteni...és sokan arra esküsznek. Kíváncsi lennék, hogy mi a jó akkor utcai használatra? most tényleg kötekszel ? m i az hogy haggyuk már ezt ???????????????? az olaj pumpa igencsak sorjás volt ... a gyari tarcsárol mondtam valamit ?? mert hogy az van most fenn ... és még jo .. ráadásul 4*100 ra is att volt furva és most 5*110 el hasznalom ... de ha valami sz@r akkor az sz@r és ezen kár is vitázni szerintem .... de ha nekem nem hiszel akkol valoban beviszem neked a minöségi zimmermann tarcsat holnap .... még csak válla sincs és kettévan repedve ..... és elég sok német forumon le huzták már a zimmermann tarcsakat nem csak nekem nem vált be Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lanti Elküldve Május14, 2009 Megoszt Elküldve Május14, 2009 Na mi ez? oschersleben opel treffen <_< :lol: :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Vktr Elküldve Május14, 2009 Megoszt Elküldve Május14, 2009 most tényleg kötekszel ? m i az hogy haggyuk már ezt ???????????????? az olaj pumpa igencsak sorjás volt ... a gyari tarcsárol mondtam valamit ?? mert hogy az van most fenn ... és még jo .. ráadásul 4*100 ra is att volt furva és most 5*110 el hasznalom ... de ha valami sz@r akkor az sz@r és ezen kár is vitázni szerintem .... de ha nekem nem hiszel akkol valoban beviszem neked a minöségi zimmermann tarcsat holnap .... még csak válla sincs és kettévan repedve ..... és elég sok német forumon le huzták már a zimmermann tarcsakat nem csak nekem nem vált be Nekem ne hozd be, annyira nem érdekel, olajpumpába meg télleg ne menjünk bele, mert azért végére kiderült a bibi... A gyárival is volt vmi, hogy jobbos-balos, mittomén már nem emléxem. A lényeg annyi, hogy ha valamiből elfogy több 1000 db baj nélkül az nem szar, de ez nem is sportféktárcsa, nem is kell azt várni tőle. Nekem bremboról sokkal több negatív tapasztalatom volt pl... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sonique Elküldve Május14, 2009 Megoszt Elküldve Május14, 2009 Nekem ne hozd be, annyira nem érdekel, olajpumpába meg télleg ne menjünk bele, mert azért végére kiderült a bibi... A gyárival is volt vmi, hogy jobbos-balos, mittomén már nem emléxem. A lényeg annyi, hogy ha valamiből elfogy több 1000 db baj nélkül az nem szar, de ez nem is sportféktárcsa, nem is kell azt várni tőle. Nekem bremboról sokkal több negatív tapasztalatom volt pl... lehet hogy bunko leszek de beszélhetsz normalisan is! nem ? kicsit lekezelö ...sztem ... az olaj pumpa meg a fém spéntöl függetlenül nem volt épp a toppon igen csak egyik oldalra valo tuk fura hogy ugy van a hütés benne .. egyik jo forgás irány a masikon nem ... ezt csak furának találtam de ugynézem amit én neked mondok az csak marhaság lehet részedröl nem tom miért ? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Vktr Elküldve Május14, 2009 Megoszt Elküldve Május14, 2009 lehet hogy bunko leszek de beszélhetsz normalisan is! nem ? kicsit lekezelö ...sztem ... az olaj pumpa meg a fém spéntöl függetlenül nem volt épp a toppon igen csak egyik oldalra valo tuk fura hogy ugy van a hütés benne .. egyik jo forgás irány a masikon nem ... ezt csak furának találtam de ugynézem amit én neked mondok az csak marhaság lehet részedröl nem tom miért ? Bocs, nem akartam lekezelő lenni, csak nem szeretem ha általánosítunk, pl nem mondom a metabondra sem hogy szar, csak van akinek nem jött be. Alapvetően nem marhaság amit mondasz, csak néha <_< . Én mondjuk azt mondanám, hogy neked nem vált be a zimmermann, ez így helyes sztem. Az olajpumpád pedig kiválóan üzemel, egy másik autóban azóta... :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Albert Elküldve Május14, 2009 Megoszt Elküldve Május14, 2009 Redinek meg Xödönnek különösen ajánlom a tegnapi cultfilmet Berlin Calling Link to comment Megosztás: More sharing options...
redline Elküldve Május14, 2009 Megoszt Elküldve Május14, 2009 Redinek meg Xödönnek különösen ajánlom a tegnapi cultfilmet Berlin Calling természetesen már láttam, a filmzene meg kirobbanthatatlan a lejátszóbol <_< egy hete végre le is tudtam tölteni, már csak felirat kellene hozzá :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve Május14, 2009 Megoszt Elküldve Május14, 2009 100 szónak is egy a vége punci! zimmermann niktgút ölpump niktgút szonik niktgút szétcsapok itt mindjárt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts