Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

GSI Rulez...Chat...Jáccótér....:)


hemi

Recommended Posts

lehet jani bácsi kocsijába jo aki max 40 el megy a belsösávban

de nem minöség a zimmermann .... egy sz@r ... ha gondolod beviszem a polcra reklámnak

a cirka 1000km -et futott tarcsat kettérepedve ....

Ja, meg az olajpumpa is szar volt, meg a gyári tárcsa is... haggyuk már ezt. Nem csak jani bácsi kocsijába, jó a Z20LEt kupékban is, meg gsi-k ben is, C-vectrákban is...stb. Lehet, hogy vkinek nem vált be, de pl most viszek vissza gariba egy pár Brembo-t ami egy 323-as mazdán 7000 km-t tudott teljesíteni...és sokan arra esküsznek.

Kíváncsi lennék, hogy mi a jó akkor utcai használatra?

Link to comment
Megosztás:

Nekem sincs panasz rá, már 50e km-t mentem a négy zimmermannal az omegán.

Nem sportkocsi ugyan, de azért kapja az ívet, főleg ha néhanapján 12m-es szerelvényként üzemel az autó <_<

Ako te is janibácsi vagy, belső sávban szoktál menni?

Link to comment
Megosztás:

a zimmermann nekem elől ütött pillanatok alatt, hátul viszont hibátlan. de ott talán nincs is akkora igánybevétel. utcára, nem barmolni, sztem megfelelő. én inkább az egy dugós ócskavas nyergeket tartom eleve nevetségesnek már 200LE-höz is. a 240 lovas opc-nek is csak egy dugós a nyerge, hiába 323mm a tárcsa, ez önmagában nem sok. sztem tiszta vicc. még szép, hogy rommá deformálódik néhány bruti fékezéstől.

Link to comment
Megosztás:

Ja hogy itthoni és végig vezett szervízkönyves ?

Ezt nem tudtam <_< :lol: :lol: :lol:

Figyimár vazz nem bonyolult. Wolfiék cseréltek benne komplett féket, Brombo+Ferodo kombóra, 202ezernél tuti hogy nem később. Nálam meg már karcolja a 270-et, szal ennyit minima bírt.

Na mi ez?

oschersleben.jpg

Link to comment
Megosztás:

Ja, meg az olajpumpa is szar volt, meg a gyári tárcsa is... haggyuk már ezt. Nem csak jani bácsi kocsijába, jó a Z20LEt kupékban is, meg gsi-k ben is, C-vectrákban is...stb. Lehet, hogy vkinek nem vált be, de pl most viszek vissza gariba egy pár Brembo-t ami egy 323-as mazdán 7000 km-t tudott teljesíteni...és sokan arra esküsznek.

Kíváncsi lennék, hogy mi a jó akkor utcai használatra?

most tényleg kötekszel ? m i az hogy haggyuk már ezt ????????????????

az olaj pumpa igencsak sorjás volt ...

a gyari tarcsárol mondtam valamit ??

mert hogy az van most fenn ... és még jo .. ráadásul 4*100 ra is att volt furva és most 5*110 el hasznalom ...

de ha valami sz@r akkor az sz@r és ezen kár is vitázni szerintem .... de ha nekem nem hiszel akkol valoban beviszem neked a minöségi

zimmermann tarcsat holnap .... még csak válla sincs és kettévan repedve .....

és elég sok német forumon le huzták már a zimmermann tarcsakat nem csak nekem nem vált be

Link to comment
Megosztás:

most tényleg kötekszel ? m i az hogy haggyuk már ezt ????????????????

az olaj pumpa igencsak sorjás volt ...

a gyari tarcsárol mondtam valamit ??

mert hogy az van most fenn ... és még jo .. ráadásul 4*100 ra is att volt furva és most 5*110 el hasznalom ...

de ha valami sz@r akkor az sz@r és ezen kár is vitázni szerintem .... de ha nekem nem hiszel akkol valoban beviszem neked a minöségi

zimmermann tarcsat holnap .... még csak válla sincs és kettévan repedve .....

és elég sok német forumon le huzták már a zimmermann tarcsakat nem csak nekem nem vált be

Nekem ne hozd be, annyira nem érdekel, olajpumpába meg télleg ne menjünk bele, mert azért végére kiderült a bibi... A gyárival is volt vmi, hogy jobbos-balos, mittomén már nem emléxem. A lényeg annyi, hogy ha valamiből elfogy több 1000 db baj nélkül az nem szar, de ez nem is sportféktárcsa, nem is kell azt várni tőle. Nekem bremboról sokkal több negatív tapasztalatom volt pl...

Link to comment
Megosztás:

Nekem ne hozd be, annyira nem érdekel, olajpumpába meg télleg ne menjünk bele, mert azért végére kiderült a bibi... A gyárival is volt vmi, hogy jobbos-balos, mittomén már nem emléxem. A lényeg annyi, hogy ha valamiből elfogy több 1000 db baj nélkül az nem szar, de ez nem is sportféktárcsa, nem is kell azt várni tőle. Nekem bremboról sokkal több negatív tapasztalatom volt pl...

lehet hogy bunko leszek de beszélhetsz normalisan is! nem ? kicsit lekezelö ...sztem ...

az olaj pumpa meg a fém spéntöl függetlenül nem volt épp a toppon

igen csak egyik oldalra valo tuk fura hogy ugy van a hütés benne .. egyik jo forgás irány a masikon nem ...

ezt csak furának találtam

de ugynézem amit én neked mondok az csak marhaság lehet részedröl

nem tom miért ?

Link to comment
Megosztás:

lehet hogy bunko leszek de beszélhetsz normalisan is! nem ? kicsit lekezelö ...sztem ...

az olaj pumpa meg a fém spéntöl függetlenül nem volt épp a toppon

igen csak egyik oldalra valo tuk fura hogy ugy van a hütés benne .. egyik jo forgás irány a masikon nem ...

ezt csak furának találtam

de ugynézem amit én neked mondok az csak marhaság lehet részedröl

nem tom miért ?

Bocs, nem akartam lekezelő lenni, csak nem szeretem ha általánosítunk, pl nem mondom a metabondra sem hogy szar, csak van akinek nem jött be.

Alapvetően nem marhaság amit mondasz, csak néha <_< . Én mondjuk azt mondanám, hogy neked nem vált be a zimmermann, ez így helyes sztem. Az olajpumpád pedig kiválóan üzemel, egy másik autóban azóta... :lol:

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.