Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

GSI Rulez...Chat...Jáccótér....:)


hemi

Recommended Posts

Tom / Lanti / Dini / Albert -> 6:00 tali a qton...legkésőbb 6:30 indulás....

Gelko -> reggel beszélünk hol csatlakozol...

Vktr -> 8 körül hozza Patyiwagent...

Demo -> 7:30 Lacháza...

Redi -> ha jól emléxek Te Lurdytól jössz Csabiékkal...

Gelko: Klubpapírok, szla, a 4db, asztal???, csipi, elem...

Viktor: Sátor, asztal ?

Albert: Papír, toll, lapitopi, asztal???

Redi: GSI.hu kupák...

Széket hozzon mindenki amennyije van...

Szóljatok ha kifelejtettem valamit...

Link to comment
Megosztás:

Tom / Lanti / Dini / Albert -> 6:00 tali a qton...legkésőbb 6:30 indulás....

Gelko -> reggel beszélünk hol csatlakozol...

Vktr -> 8 körül hozza Patyiwagent...

Demo -> 7:30 Lacháza...

Redi -> ha jól emléxek Te Lurdytól jössz Csabiékkal...

Gelko: Klubpapírok, szla, a 4db, asztal???, csipi, elem...

Viktor: Sátor, asztal ?

Albert: Papír, toll, lapitopi, asztal???

Redi: GSI.hu kupák...

Széket hozzon mindenki amennyije van...

Szóljatok ha kifelejtettem valamit...

Idöjárás: szép napos idöt is hozzon valaki ;)

egyébként ha valaki nem akar reggel menni .... szoljon mert én csak késöbb megyek 10kor sztem

Link to comment
Megosztás:

bazz hihetetlen volt.. és még a hó is esett..

merre voltál? :lol:

lágymányosira mentem volna...lámpánál láttam a felnidet, de már pont gangoltál...igazából agyilag felvoltambaxva, mert budaörsről 3kor indultam és fél6ra sikerült köbányára érni...

végül elmentem a petöfin :lol: ;)

Link to comment
Megosztás:

lágymányosira mentem volna...lámpánál láttam a felnidet, de már pont gangoltál...igazából agyilag felvoltambaxva, mert budaörsről 3kor indultam és fél6ra sikerült köbányára érni...

végül elmentem a petöfin :lol: ;)

az m0 kicsit gyorsabb lett volna

nem értem miért akar mindenki befele jönni a varosba ha ki kell kerülni valamit ....

Link to comment
Megosztás:

lágymányosira mentem volna...lámpánál láttam a felnidet, de már pont gangoltál...igazából agyilag felvoltambaxva, mert budaörsről 3kor indultam és fél6ra sikerült köbányára érni...

végül elmentem a petöfin :lol: ;)

akkor mi a f@szt kerestél reggel 10kor az Asztalos Sándor utcában? Mentem a Dataplexbe és láttam, hogy valami ismerős káposztaszállító küzd a kanyarban :lol:

Link to comment
Megosztás:

akkor mi a f@szt kerestél reggel 10kor az Asztalos Sándor utcában? Mentem a Dataplexbe és láttam, hogy valami ismerős káposztaszállító küzd a kanyarban :lol:

nabazeg, totál lebuktam...mostmá valljátok be h követtetek :lol: pont akkor küzdöttem le egy tanulóvezetőt...a kerepesire menet meg ledudáltam a birka alfást me nem haladt a kanyarba...

de az már 9után volt...mentem kipuffoshoz...hogy aztán feltudjam rakni a lökösöm amit elözönapra igértek, de mára se lett kész..... ;) :) :lol:

Link to comment
Megosztás:

Jó szórakozást mindenkinek holnapra. Én sajnos nem tudok menni a lökösproblémáim, meg a hideg, meg sok minden egyéb miatt :lol:

Nekem is ki van vágva, sőt az alja meg sincs, szóval nem fogja meg a kereszttartó alul. Másodszor volt javítva a műanyagossal és aránylag jól áll. Egy jó műanyagos max. 10-ért megcsinálja és ha szélesítve van akkor oda is húzza, ha még nincs dukkózva.

Ez a probléma, ugye összetörtem, odaadtam a műanyagosnak, elmagyaráztam mit szeretnék, elkészítette, elvittem a fényezőhöz, lefényeztettem, hazahoztam, szétvágtam a merevítőt, belecsavaroztam és csodálkoztam... Vehetnék ET-50es felniket, ahhoz hozzáigazítanánk az első sárvédőket és akkor jó lenne úgy ahogy most van. De a gyári sárvédőhöz nyemánye stimmel.

A srác a merevítő nélkül hegesztette meg a lököst, szerintem ez volt a probléma. ;)

Link to comment
Megosztás:

Nem volt széthúzva a blokk, és a dugattyúk se voltak kiszedve. Az egyik hajtókarnál a főtengelyen 0.01mm külömbség volt, ami szerintem még elmegy. A régi csapágyakkal csak hifegen volt tipikus opelos diesel-s hangja (hajtókar csapágyakra gondoltunk), de most melegen, de mint állat. Olajnyomás egyből van, szinte indításkor, vagyis jobb lett. Nem lehet, hogy a lyukon felkűddi az olajat jobban és a hengerfalről nem bírja a gyűrű lehúzni. A gyűrűk kb. 10 ezer km-e lettek cerélve. Kompresszió mind a négy hengerben 15.

Akkor mégis szét volt fűzve a blokk... ha új gyűrűket kapott nemrég.

Viszont ez az egész nekem elég gányolásnak tűnik... először a kopott blokkba, kopott dugókhoz új gyűrűk,

majd a hajtókarcsapágyak vannak csak úgy kicserélve. Bocs hogy ezt mondom, de szerintem tök felesleges

munkát és pénzt öltetek abba a motorba így... ez már nem lesz jó. El kell vinni egy normális gépműhelybe,

és megméretni a tutit, hogy mi milyen állapotban van, miből milyen méret kell, és hol mennyit kell megdolgozni

a blokkot... persze ezután már új dugók is kellenek majd... de csak így lesz jó az a motor, a többi már csak

sárkenegetés, de látod mennyire jön be... ;) Ez nem C20XE, 120-180e km alatt szanaszét kopnak

a dugók, meg úgy általában hamarabb lazák lesznek mindenhol az illesztések.

Link to comment
Megosztás:

Akkor mégis szét volt fűzve a blokk... ha új gyűrűket kapott nemrég.

Viszont ez az egész nekem elég gányolásnak tűnik... először a kopott blokkba, kopott dugókhoz új gyűrűk,

majd a hajtókarcsapágyak vannak csak úgy kicserélve. Bocs hogy ezt mondom, de szerintem tök felesleges

munkát és pénzt öltetek abba a motorba így... ez már nem lesz jó. El kell vinni egy normális gépműhelybe,

és megméretni a tutit, hogy mi milyen állapotban van, miből milyen méret kell, és hol mennyit kell megdolgozni

a blokkot... persze ezután már új dugók is kellenek majd... de csak így lesz jó az a motor, a többi már csak

sárkenegetés, de látod mennyire jön be... ;) Ez nem C20XE, 120-180e km alatt szanaszét kopnak

a dugók, meg úgy általában hamarabb lazák lesznek mindenhol az illesztések.

Jaja gépműhely lesz, 120-ból hengerfej és blokk felújítás. Nagyon vágja az öreg csóka kb. 40 éve csinálja és akinek eddig ott volt soha nem volt panasza.

Dugó csere, teljes csapágyozás, fúrás, hónolás, főtengely köszörülés. Hengerfej köszörülés, szelepfészek csiszolás, szelepszár szimmering csere, hidrotőke tisztítás. Szerintem ez nem sok érte. 150-ből megáll tömítések és stb. cseréjével.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.