Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

GSI Rulez...Chat...Jáccótér....:)


hemi

Recommended Posts

sziasztok ujj vagyok itt ,és ugylátom ez a forum pörög a legjobban tudna nekem segiteni valaki infokkal a c20let turbos motorrról szeretnék tudni hogy van e közületek vkinek komolyabban tuningolt verziója , milyen konstrukciok,mit birnak, és ki foglalkozik ilyennel aki segithetne nekem esetleg referencia stb....

szoval ha veszel 400ért egy jo allapotu turbos 204le-s motort és ezzel be is éred akkor ki szolgal nagyon sok évig

amennyiben többet szeretnék kihozni belöle ... akkor a motort meg kell bontani ...

a gyari motor birja 280le ig ..... de itt is mér HF tömitést ajánlott cserélni mert a tizen X éves tömités meg fogja adni magat ...

efelett pedig a csekály atépitéstöl akárt a több száz ezer ft os beruházásig szinte minden lehetséges

a motor bir akár 600Le feletti teljesitményt is ...de az a millios szint ....

300-400le közti teljesitményhezis a motormegvételén kivül rá kell költeni 500-800e ft ot alkatrészek minöségétöll függöen ez az osszeg valtozhat ..

300-330le körüli ... teljesitmény eléréhez még fél gyári motorral lehet közlekedni de itt már van némi költség ami ajánlott

HF tömités csere lehetöleg Fém cometic HF csavarok ARP hajtokar csavarok ARP....

a HF tömités 1,7-2,0mm vastagság ajánlott hogy birja a motor a 330le-t

ezen felül itt már 450cc feletti injector kell .... és valodi 450cc re gondolok nem az eds altal kinalt 470cc re ami valojában 400cc körül tud ...

Intercooler teljes csövezés lefujo szelep és erösebb wastgate a gyári szivo kupak is cserére szurul ....

evvel a konfiggal még lehet üzembiztosan közlekedni .... lehet kifelejtettem valamit ....de már jo rég foglalkoztam evvel......

szerk:

jah igen a lényeg mivel a motor itt már 1 bar feletti nyomast igényel szökséges és elengedhetetlen a computer atalakitása

a MAP cseréje 200kpa rol 250kpa ra és a SW modositása ....

No itt johet laller és csongi akik ezt meg csinaljak ....

mert ugye gyujtas és befecskendezés csak 1barig van megirva még a PH 3 chipben is

ha pedig 1ba fölött haszaljuk a rossz érték miatt részterherhelésnél az 1es lambda érték miatt / tulzott melegedés lessz a hengerben és elolvadhat a dugo ....

Link to comment
Megosztás:

1bar fölötti részterhelés? hát ha gyorsitassz akkor van tőltőnyomás részterhelés 1 bar fölött?? még ha 250el megyek akkor sincsen 1bar főlött részterhelés volt már turbos autóm de ez fura amit mondasz

vagyis 1bar feletti turbonyomas hoz a map 200kpa map senzor kevés

részterhelés elkezdessz gyorsitani tegyük fel a kocsit 1,25bar-t tölt maximalisan ...

te gyorsitassz és folyamatosan 1 bar a töltész vagy 0,9 ez részterhelés mivel nem padlogazzal haladsz a c20let ecuban

pedig a részterhelés 1es lambdához közelit mindig ... ami nem jo mert a dugatty tulmelegszik

a részterheléses befecskendezés tablajat is modositani kell .....

de ott már a lalit / csongit kell megkérdezni mert én nem irtam csippet soha csak tomm mikén muxik ....

Link to comment
Megosztás:

sonik kösszi az infot jo részletes esetleg te is csináltál már ilyet ? miota müködnek ezek? van referenciád ? fontos lenne ha olyasvalakivel tudnék beszélni akinek régota mükődik az amit csinált.

nekem olyan 1 millába volt a motorom ... de mivel sajna egy rossz injector végig kisére a palyafutását a motoromnak

amit sajna nem tudtam kiszürni .. igy már nincs c20let em .... vagyis van csak megint össze kéne rakni

valahogy igy nézett ki

20080330251_S.JPG

20080320223_S.JPG

IMG_0370.JPG

Link to comment
Megosztás:

Ezek nem működnek sokáig... :huh: :)
de miért nem? rosszul rakják össze vagy nem jo a program? vagy miért? sonik ez a : végigkisérte a pályafutását mit jelent ? egyből szetment ? vagy rossz volt a programozás? többszőr is megprobáltad? vagy hogy? 1milla lehuztál a wc-? olvasgattam németeknél álltalában garrett a favorit ez a turbonetics feltőltőt nem nagyon rakják ,fura vagy ez vmi egyéni ötlet?... persze a motorépités csak szakemberre biznánk otthon azé nem nagyon tudnám felfurni meg illtszteni ..... azt a srácot(lali,)el lehet érni valahogy tudja vki a számát? köszi mindenkinek.
Link to comment
Megosztás:

ahogy néztem mi mitsubishizünk,, sok a hasonloság a mechanikában nyilván modernebb joval de joval többe is kerül, most van akkor opel bol is olyan ami nagy teljesitménnyel üzemelt vagy üzemel most is? itthon? mondjuk amiről beszéltetek 350 loerő körül vagy felette esetleg,,,,milyen az állomány a komolyabb fronton??

Link to comment
Megosztás:

de miért nem? rosszul rakják össze vagy nem jo a program? vagy miért? sonik ez a : végigkisérte a pályafutását mit jelent ? egyből szetment ? vagy rossz volt a programozás? többszőr is megprobáltad? vagy hogy? 1milla lehuztál a wc-? olvasgattam németeknél álltalában garrett a favorit ez a turbonetics feltőltőt nem nagyon rakják ,fura vagy ez vmi egyéni ötlet?... persze a motorépités csak szakemberre biznánk otthon azé nem nagyon tudnám felfurni meg illtszteni ..... azt a srácot(lali,)el lehet érni valahogy tudja vki a számát? köszi mindenkinek.

laninak ugyan az a motorja volt mint nekem ... teljesen ...

az enyémet én sajat magam a laliét 2en raktuk össze .... ö tovabb programozta én pedig nem jutottam el odáig az a moci 460le körül muxikk most is egy asconában ..... utcai hasznalatra annyira nem jo ....

hogy szértment az azt jelenti hogy egy injector néha nem volt 100% as és csak nagy terhelésnél ....

de amikor megmérettem jo volt szal csak néha nem birta ezért 2x elolvad a dugom ennyi

szar gépmuhely , szarul rakjak ossze ... nem mossák el a blokkot .. ezek velem meg történtek ....

nem volt szerencsém vele .... a turbonetics egy Garett tuning turbo és amerikai ... azért nem ismert itthon ....

de engem qrvára nem érdekel a németek mit raknak fel

nekik a z20let tömités is jo pedig ott a blokk hatso részénél nem aramlik a viz a HF be .. szal vannak arra is bajok ...

Link to comment
Megosztás:

ahogy néztem mi mitsubishizünk,, sok a hasonloság a mechanikában nyilván modernebb joval de joval többe is kerül, most van akkor opel bol is olyan ami nagy teljesitménnyel üzemelt vagy üzemel most is? itthon? mondjuk amiről beszéltetek 350 loerő körül vagy felette esetleg,,,,milyen az állomány a komolyabb fronton??

esetleg vki dokumentálta is a teljesitményeket? vagy csak találomra nagyjábol ,,,,,,,

Link to comment
Megosztás:

460le az rendben van akkor és müködik is az pláne jo, tiedet is programozták? nem szeretnék mellényulni mert nem egy bevett német sémát se akarok követni

ehez a teljesitményhez igen mélyre zsebbe kell nyulni

a motor muxik de nem mindennapi használatban, csak mint hobbi auto

itt még 400Le körül

Link to comment
Megosztás:

ehez a teljesitményhez igen mélyre zsebbe kell nyulni

a motor muxik de nem mindennapi használatban, csak mint hobbi auto

itt még 400Le körül

hu nem rossz.... de mért kapar nem 4x4 es ek ezek? megtaláltam azon a stylnig vagy min látom azon is turbonetics van, és mérés is van bitang, de aztirja nincs már meg neki mindeggy irtam neki remélem válaszol nektek pedig köszönöm a tanitást megnézem majd az opel versenyt remélem lessznek turbosok 21én üdv: Iván

Link to comment
Megosztás:

hu nem rossz.... de mért kapar nem 4x4 es ek ezek? megtaláltam azon a stylnig vagy min látom azon is turbonetics van, és mérés is van bitang, de aztirja nincs már meg neki mindeggy irtam neki remélem válaszol nektek pedig köszönöm a tanitást megnézem majd az opel versenyt remélem lessznek turbosok 21én üdv: Iván

latom nem olvasod amit irok .... irtem hogy a motor már egy asconában van ....

4*4 :huh:

vicces ........... nem gyari turbos kocsi

és a 4*4 nem birja el .. csak ha rá költessz ugy 500e ft ot

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.