Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

GSI Rulez...Chat...Jáccótér....:)


hemi

Recommended Posts

:D reggel 7 kor hova a francba mentek ?!?! :) ?!?!meg minek ?! :huh: !?

jo érzésü ember ilyenkor fordul a masik oldalára ... és monjuk 9-10 körül elindul lefele ... :D

hát 7re kiírjuk a talit akkor talán mivel a órája senkinek sincs így 7.15kor el is indulunk és akkor talán odaérünk nyitásra így talán 2nél töbször is tudunk gyorsulni amíg nemjjön meg a nép.

Link to comment
Megosztás:

hát 7re kiírjuk a talit akkor talán mivel a órája senkinek sincs így 7.15kor el is indulunk és akkor talán odaérünk nyitásra így talán 2nél töbször is tudunk gyorsulni amíg nemjjön meg a nép.

hat én 2 vel kevesebbért inkabb elindulnék 9-10 kor mert mire hangulat lessz meg nem csak egymast nézitek mindeki haza indul mert jol elfáradt a hajnali keléstöl:D

Link to comment
Megosztás:

megoldható de akkor aki jön jöjjön a kinti parkoló hátuljához 07.00-ra, akkor talán 7.15kor el is indulunk és kb 8ra lent is vagyunk.

2009.03.21 Kiskunlacháza Lurdy indulás 07.00-kor:

1. Pehi Csabi

2. Diny

3. Szabi

4.

5.

Talizzatok inkább 7:30-kor, mert még mi sem fogunk odaérni addigra... :huh:

Link to comment
Megosztás:

hát 7re kiírjuk a talit akkor talán mivel a órája senkinek sincs így 7.15kor el is indulunk és akkor talán odaérünk nyitásra így talán 2nél töbször is tudunk gyorsulni amíg nemjjön meg a nép.

Fél 8-kor ráértek elindulni szerintem...

8-kor van kapunyitás...azért akkora tobzódás nem lesz reggel 8-kor... :huh: Bár a tök tudja...az Erzsébeti Tescónál is meg a Lurdynál is van fél 8-kor egy-egy talipont...

Link to comment
Megosztás:

Fél 8-kor ráértek elindulni szerintem...

8-kor van kapunyitás...azért akkora tobzódás nem lesz reggel 8-kor... :) Bár a tök tudja...az Erzsébeti Tescónál is meg a Lurdynál is van fél 8-kor egy-egy talipont...

Akkor lehet, hogy elő fog fordulni, hogy valaki "rossz" karavánt kezd el követni,

mert a szegedi talira indulóknak is ott/akkor vannak találkozási pontjai :huh:

Link to comment
Megosztás:

Tegnap meglátogatott Stefan, meghozta a cumókat :lol: Igaz alig talált ide mert bebizonyította , hogy egyenes uton is eltud tévedni GPS kíséretében :huh: :D :D

Na meg a PC-n való versenyzés sem az erőssége reméljük KK házán jobban fog menni neki :) :P Amúgy köszi hogy erre kanyarodtál Paksfelé :D Demónak is köszi a cumókat! :D Albertnek is max respect a kiváló áruért! :D

Link to comment
Megosztás:

ez nem pénz kérdés ugyanis nem tul sok pénzbe kerül kromoztatni .. nekem is a toronymerevitöl és a gyertya takarom is koromozva van ...

a szelepfedél/vezérléstakarol szinterezve ....

és a fenti árak töredékéért csinaltak

ennyire szereted az új XE-det, hogy ezeket megcsináltad? :huh:

Link to comment
Megosztás:

sziasztok ujj vagyok itt ,és ugylátom ez a forum pörög a legjobban tudna nekem segiteni valaki infokkal a c20let turbos motorrról szeretnék tudni hogy van e közületek vkinek komolyabban tuningolt verziója , milyen konstrukciok,mit birnak, és ki foglalkozik ilyennel aki segithetne nekem esetleg referencia stb....

Link to comment
Megosztás:

Gyári motor max 1 barig bírja, ez beállítástól függően 280-300 ló. Ezt még a turbó is tudja.

Viszont legalább Coolert, injektorokat, AC-t cserélni, Wastegate-et erősíteni kell.

Afelett minden csak pénz kérdése.

Laller nevű felhasználót tudom ajánlani, ő tuti tud neked bármiben segíteni. :huh:

Link to comment
Megosztás:

Gyári motor max 1 barig bírja, ez beállítástól függően 280-300 ló. Ezt még a turbó is tudja.

Viszont legalább Coolert, injektorokat, AC-t cserélni, Wastegate-et erősíteni kell.

Afelett minden csak pénz kérdése.

Laller nevű felhasználót tudom ajánlani, ő tuti tud neked bármiben segíteni. :)

csak a motorépitésben nem :huh:

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.