Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

GSI Rulez...Chat...Jáccótér....:)


hemi

Recommended Posts

Ha újat veszel, nekem adhatod a régit, mert annak sincs semmi baja. :huh: :lol:

Akkor meséld el nekem légyszíves,hogy miért nem javult meg a tisztitástól :) ?Falsot nem szív sehol,és csak akkor ragad fel az alapjárat ha rugom neki????Viszont akkor 2000alá nem megy :D

Ha ekkora az érdeklődés 10e forintért viheted :D

Link to comment
Megosztás:

Akkor meséld el nekem légyszíves,hogy miért nem javult meg a tisztitástól :huh: ?Falsot nem szív sehol,és csak akkor ragad fel az alapjárat ha rugom neki????Viszont akkor 2000alá nem megy :)

Ha ekkora az érdeklődés 10e forintért viheted :D

10e-ért szar alapjáratit nem veszek, van azért nekem is még pár. :D

Ha elszorítod az alapjárati csövét, akkor esik az alapjárat olyankor?

Valamelyik nekem is csinálta ezt, de rövid időn belül beállt megint a rendes alapjárat. Akkoriban még nem foglalkoztam vele, ezért nem is tudom mitől lehetett. Lehet hogy valami rosszul vezérli az alapjáratit. De akkor az újat is szarul fogja. Mielőtt kidobsz ennyi pénzt, azért én átnézetném alaposan valakivel. :lol:

Link to comment
Megosztás:

10e-ért szar alapjáratit nem veszek, van azért nekem is még pár. :huh:

Ha elszorítod az alapjárati csövét, akkor esik az alapjárat olyankor?

Valamelyik nekem is csinálta ezt, de rövid időn belül beállt megint a rendes alapjárat. Akkoriban még nem foglalkoztam vele, ezért nem is tudom mitől lehetett. Lehet hogy valami rosszul vezérli az alapjáratit. De akkor az újat is szarul fogja. Mielőtt kidobsz ennyi pénzt, azért én átnézetném alaposan valakivel. :)

Vagy betennék egy bontottat.

Nekem pl az alapjáratinál szívott falsot,rossz volt már a tömítése és a szívó oldali gumicsövön volt hajszálrepedés.

Link to comment
Megosztás:

10e-ért szar alapjáratit nem veszek, van azért nekem is még pár. :D

Ha elszorítod az alapjárati csövét, akkor esik az alapjárat olyankor?

Valamelyik nekem is csinálta ezt, de rövid időn belül beállt megint a rendes alapjárat. Akkoriban még nem foglalkoztam vele, ezért nem is tudom mitől lehetett. Lehet hogy valami rosszul vezérli az alapjáratit. De akkor az újat is szarul fogja. Mielőtt kidobsz ennyi pénzt, azért én átnézetném alaposan valakivel. :D

Ha szar,akkor miért mondod hogy kell? :D :lol:

Át lett nézve minden.Már egyszer szét is szedtem,akkor ennél rosszabb volt.Le föl ugrált.Tisztitás után jó volt 1hétig,de most nem ugrál,hanem fönakad :) Adok egy kis gázt,és jó is lesz...de ez így nagyon nem jó,mert ha 2000az alapjárat,akkor rángat :huh:

Link to comment
Megosztás:

Vagy betennék egy bontottat.

Nekem pl az alapjáratinál szívott falsot,rossz volt már a tömítése és a szívó oldali gumicsövön volt hajszálrepedés.

Johnny!!

Ha ide jössz és az utcán berakod a motort,akkor bele teszem a bontottat :D :) Én még 1x feleslegesen nem szorakozom vele órákat....Pláne ha 1hétig lesz jó :D

A gumicsövet nem tudtam leszedni,mert rá van gyógyulva a csőre :huh:

Link to comment
Megosztás:

Naaaaaaaaaa!!!

Befújtam az összes csövet,még az alapjárati motorét is féktisztitóval.Sehol nem változott az alapjárat.Ha össze nyomom a csővet akkor leáll az autó,gondolom akkor nem a folytó szelep ház lehet a hibás.....Még akkor is leáll,ha 2000 pörög alapjáraton.

Akkor mi a következő lépés?

Link to comment
Megosztás:

Akkor meséld el nekem légyszíves,hogy miért nem javult meg a tisztitástól :huh: ?Falsot nem szív sehol,és csak akkor ragad fel az alapjárat ha rugom neki????Viszont akkor 2000alá nem megy :)

Ha ekkora az érdeklődés 10e forintért viheted :D

nekem pont ugyan ez volt és tegnap megcsináltam 10 perc alatt szerencsére. Az alapjárati relé nem kattant, állítani kelett a dőlésszögén ami 2 db csavar kilazítása és már is jó. Most szépen visszamegy a fordulat ha elrúgom neki akkor is. Diny mondta múlt héten, hogy ugyanezt csinálja neked is. Én is cseréltem alapjárati mocit de nem változott meg viszont legalább felkurta az agyam az 1 alkatrész 1 órai cseréje.

Link to comment
Megosztás:

Naaaaaaaaaa!!!

Befújtam az összes csövet,még az alapjárati motorét is féktisztitóval.Sehol nem változott az alapjárat.Ha össze nyomom a csővet akkor leáll az autó,gondolom akkor nem a folytó szelep ház lehet a hibás.....Még akkor is leáll,ha 2000 pörög alapjáraton.

Akkor mi a következő lépés?

ja vagy van esetleg nálam két pillangószelepház a csomiba azon van relé, ha gondolod kipróbálhatjuk ma azokat is.

Link to comment
Megosztás:

nekem pont ugyan ez volt és tegnap megcsináltam 10 perc alatt szerencsére. Az alapjárati relé nem kattant, állítani kelett a dőlésszögén ami 2 db csavar kilazítása és már is jó. Most szépen visszamegy a fordulat ha elrúgom neki akkor is. Diny mondta múlt héten, hogy ugyanezt csinálja neked is. Én is cseréltem alapjárati mocit de nem változott meg viszont legalább felkurta az agyam az 1 alkatrész 1 órai cseréje.

Nekem az a relé sosem kattan...és sose nyúltam hozzá.Bár erre még nem gondoltam. :huh: :)

Link to comment
Megosztás:

Naaaaaaaaaa :huh:

Nálam az a relé nem kattan,de szerintem sose kattant.........Állítani sem lehet,mert fix helyen van.Ha leveszem róla a csatlakozót,akkor felmegy,majd lejjebb esik az alapjárat.Szerintem nem ez lesz a baja,de Csabi haza ér,és probából add másikat.Bár az enyém 3csatis,szóval lehet az sem lesz jó :)

Egyéb ötlet?

Link to comment
Megosztás:

Neked már olyan van, ami nem kattan. A tiéd megegyezik a C20LET-ével és ha nem tévedek, akkor a V6-okéval is. De az tuti nagyban befolyásolja az alapjáratot. Nekem annó amiatt nem volt sokáig alapjáratom. Csak akkoriban senki nem tudta megmondani, hogy mi a baja, pedig kint németben még Opel szervízben is volt TECH-es vizsgálaton, de semmi. A műszeremmel meg tudom nézni, hogy jól működik-e. Egyébként azzal gyakrabban van gond, mint magával az alapjárati motorral. Én még nem láttam rossz alapjáratit...

Link to comment
Megosztás:

Johnny!!

Ha ide jössz és az utcán berakod a motort,akkor bele teszem a bontottat :D :D Én még 1x feleslegesen nem szorakozom vele órákat....Pláne ha 1hétig lesz jó :D

A gumicsövet nem tudtam leszedni,mert rá van gyógyulva a csőre :huh:

Tudom,hogy oltári sz@r helyen van a C20XE-en is.

Bár a corsán az egész szívóoldalt le kell bontani,benzincsöveket kikötni,tágulási tartályt,MAP szenzort és még az AGR-t is,hogy "kényelmesen" hozzáférj.

Azt értsd meg,hogy a 60rugó kidobásától akarlak megmenteni,nem kötözködni vazee! :lol:

Ha van olyan hely ahol van akna meg szerszám pesten kicserélem! :)

Az alapjárati nem szokott behalni,max szorul,koszos,vagy már ki van kopva a tengelye és nem a megfelelő pozícióba tolja vissza a kúpot.

A gumicsövet is fontos lenne átnézni,mert nekem is csak hajszálrepedés volt rajta és csak akkor vettem észre,amikor levettem és megtörtem kézzel.Addig fel sem tünt.

Link to comment
Megosztás:

Tudom,hogy oltári sz@r helyen van a C20XE-en is.

Bár a corsán az egész szívóoldalt le kell bontani,benzincsöveket kikötni,tágulási tartályt,MAP szenzort és még az AGR-t is,hogy "kényelmesen" hozzáférj.

Azt értsd meg,hogy a 60rugó kidobásától akarlak megmenteni,nem kötözködni vazee! :D

Ha van olyan hely ahol van akna meg szerszám pesten kicserélem! :)

Az alapjárati nem szokott behalni,max szorul,koszos,vagy már ki van kopva a tengelye és nem a megfelelő pozícióba tolja vissza a kúpot.

A gumicsövet is fontos lenne átnézni,mert nekem is csak hajszálrepedés volt rajta és csak akkor vettem észre,amikor levettem és megtörtem kézzel.Addig fel sem tünt.

Értem Én...de mivel már átnéztük,ma egész délután ezt csináltam,sehol nem szív falsot,és a mikro kapcsoló is müködik,így csak az alapjárati lehet a ludas.Pláne hogy a takarítás után jó volt 1 hétig.Holnap megveszem is kiderül :D

Se akna,se műhely nincs :lol:

Az 1.8ason is rossz volt az alapjárati.Többször kicsréltem,raktam fel bontottat,de az új oldotta meg a problémát.Nem értem miért mondjátok azt hogy nem tud tönkre menni :huh:

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.