Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

GSI Rulez...Chat...Jáccótér....:)


hemi

Recommended Posts

Ha választani kellen,hogy Coupe "öreg" C20XE-je vagy egy bármilyen új hipermodern CANBUS-os majom autó megbízhatóság szempontjából...nem is kérdés.

ott a pont

mikor antinak alandoan vészprogram volt a seaton és ki villant az elektromos gázpedál ...

no onnantol semmi mert a motor jart csak épp gazt nemlehettett nyomni

de jo is ez a modern technika .... monjuk eljátsza ezt elözés közben ....

had tudjam már én mikor akarok megálni szervizelni a kocsit és ha kell ne a kocsi legyen a fontosabb egy olyan szituban ahol pl

nem muxik a gazpedál akkor kampo :huh:

Link to comment
Megosztás:

Persze lehet igazad van...de mutass valakit aki ennyit használja a kocsiját :lol:

Zsoltee jelentkezik. Persze a nagybádábumm előtt, de ennyit sőt még valamikor többet használtam a géjesít és soha semmi baja nem volt. Nekem nem második autó, nincs mellette mégegy gyengébb kiadás. Jöttem mentem vele akármikor akárhova. :)

és ez még a nagy átalakulás előtti állapotban volt, amikor még szinte semmit nem cseréltem rajta, csak azt amit nagyon szükséges volt. Most ha a nagy átalakulás befejeződik, akkor is ugyanúgy mindennapi használatban lessz a gépsas, sőt most hogy már csak 2x8órában dolgozom és minden hétvégén otthon vagyok, többet járok majd vele talikra meg ilyesmi. Szal én sem értem ezt amit mondasz, de ha így gondolod sok sikert az eladáshoz. :D

U.I.: Tudom g.ciség, de had én legyek az első köröző keselyű :D A toronymerevítőre vevő lennék majd esetleg... :huh:

Link to comment
Megosztás:

megmondom neked öszintén

nem hiszem hogy akarmi bajod lehetne a megbizhatosággal...

amikor nekem xe volt .... 1 volt hogy nem tudtam elinditani .... AC relé csere és ment tovább

LET el is csak akkor ált meg mikor kiszedtem a motort ....

és most szeptember ota miota beraktam ugy hogy még vezérlést sem cseréltem ... a vizpumpa volt aminek a tömitése nem birta ....

soha nem hagyott ott a kocsim .... és nem volt olyan sem hogy reggel BKV val mentem mert nem indult be

és szerintem én hasznalom elég rendesen a kocsim ... szoval te kicsit hypohonder vagy .....

Na igen ígyvan, a mult hétvégén beletekertem a GSI be vagy 450-500 KM szomb-vasárnap,,,, amióta nálam van az autó azóta kb 12000 -et annyicska hibám volt, hogy a vezérlés felőli főtengely szimering szivárogtatott. 2400 +1000 ft munkadíjból ment tovább! Szegény Hondámat 12000 km megtételével 2* borítottam szét szal minden ilyen műveletem 130-150 ezer ft volt... :huh: Alkatrész árakban is verhetetlen az Astra de mondhatom ugy is hogy a régebbi opelek. És teljesen mindegy hogy az autó mennyi idős ha az rendbe van tartva akkor ugyanolyan megbízható mint egy ujabb :D Murphy törvénye szerint meg ami elromolhat az el is fog :D sztem minél egyszerűbb egy autó annál megbízhatóbb! De mondhatnám azt is hogy a barétom H astrája ami ugyemár mindenféle szir-szarral fel van szerelve részecskeszűrős , meg minden bánat a mociba van visszavezetve környezetbarát tele elektronikával... 30000 Km EGR csere, és egy csomo olyan hiba ami nemigazán hiányozna 30000km után egy uj autónál :lol: De Coupe csak tudja mire van szügsége, én is sajnálnám ha eladná mert sztem rendben van az az autó , de mikor az ember kicsit félve ül bele (mondjuk oktalanul) akkor kitudja lehet én is eladnám. Mondjuk Csóri CRX-em pont ilyen volt hogy ki tudtta mikor áll meg, aztán előzésnél 180 nál egyercsak megszorult a főtengelyem (majdnem megdöglöttem) na akkor mondtam takarodik a háztól. Addígra belelocsoltam vagy 7-800 ezer ft-ot a moci felújításba és 4 szer szedtük szét és elegem lett :) Mondjuk Coupé Astrájáról tudom hogy ilyen egyszer sem volt :D

Link to comment
Megosztás:

Hu asszem idén ez volt az első értelmes , tartalmas hozzászólásom a fórumon , bár nem kiabálom el! :huh: :) :D

István neked meg annyit még hogy inkább ne is mond publikusan hogy eladod akkor senki nem sajnálja az autód, hameg használt autón meglátják a hírdetést, mond azt hogy optikai csalódás! :D

Link to comment
Megosztás:

amekkora ez a tarsásag 1hét mulva akar fürödni is lehet söt ott fogjak rendezni az uszo vb-t :D

csak el ne tűnjön a medencéből a víz éjszaka, mint a tavalyai öttusa vb-n :huh:

ott voltam aznap reggel, mikor az úszószámok lettek volna... a csomó "szakértő" állt a medence mellett, aztán vakarta az állát,

hogy "itt még tegnap este víz volt!"... olyan jót röhögtem... :) :D

Link to comment
Megosztás:

Én is mindennap kijártam Veresre a Géesivel sosenemvolt semmi baja, csak az olajat kérte, de a tiéd azt nem kéri.

fogadjunk ha veszel egy ötéves háromszázhetes trágyadombot, az előbb hagy ott mint a GSi, és nem csinálja meg a Patyi sem 5ezeré'

Összesen eddig 65ezret mentem a Géesivel, soha sehol nem hagyott ott, és szerintem még így motorcserével is jóval kevesebb a benzinnel együtti üzemeltetési költség mintha egy tdci 3 éves csodát vettem volna anno (és akkor még az árcsökkenésről nem beszéltem)

Amúgy megszámoltam mennyi pénzem van és nem tudom megvenni :huh:

Viszont a kecót mutimá :)

Link to comment
Megosztás:

nekem a c20let annyit evett mit egy XE de inkabb kevesebbet amikor 900km oda és 900km vissza tavot megtettük németekhez

mindig a dinyvel 1üt tankoltam és inkabb egy picit kevesebbet ....

7-7,8 liter közt volt a fogyi ugy hogy abban volt 260-270 es tempo is .... és nem BC szerint

nagymuter nyír1háza után lakik kb 300km oda vissza 25literből oda vissza megjártuk meg még 1x egerbe is belehetett csúszni :huh: viszont volt olyan is hogy füzesabony-zamárdi 460km es (oda vissza) távót úgy jártuk meg hogy haza fele hatvannál tankolni kellet :)

Link to comment
Megosztás:

tudod így papíron a 22...lelkileg az 50...testileg a 70...agyilag meg 16 fele már nem úgy mennek a dolgok :huh:

Szal papíron még áll a cerka, lelkileg már izgulás van, hogy állni fog e, testileg már csak "lötyög", agyilag meg úgy gondolod, hogy akkor is betuszkolod akármilyen puha... :) :D :D

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.