Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

GSI Rulez...Chat...Jáccótér....:)


hemi

Recommended Posts

Még nem raktam fel pedig meg van minden hozzá.

Csak érdeklődtem.

Akkó neked nemkell igazából?

Mi ez a pénzszórás? Elment a laptop vagy bejött valami a tőzsdén? :D

Amióta elvesztettem az összes pénzemet először előző héten néztem rá a tőzsdére kb. Vettem kedden 15db molt csütörtökön meg eladtam, kerestem 4500Ft-ot hurá :lol:

Laptop megvan még nemkell senkinek :lol:

voltam Egerben és jól meghúzattam (még tegnap este is :lol: ), azóta tökéletes semmi visszarúgás, dadogás :D ;) ;)

Ennyi, ez volt a baja :lol:

Link to comment
Megosztás:

Akkó neked nemkell igazából?

Amióta elvesztettem az összes pénzemet először előző héten néztem rá a tőzsdére kb. Vettem kedden 15db molt csütörtökön meg eladtam, kerestem 4500Ft-ot hurá :lol:

Laptop megvan még nemkell senkinek :D

Ennyi, ez volt a baja :lol:

Ha jó áron van elviszem :lol:

Amúgy most a fogyim vegyesen 60, Gyöngyös, Eger a 30-ason 7,2 :D ;) ;)

Link to comment
Megosztás:

Na gyerekek!

A rángatózással elmentem a villamossági haveromhoz rátoltuk laptopra.

Hiba semmi minden tökéletes, azt mondta, hogy esetleg amíg dájrektszűrő volt rajta lehet hogy olajat szívott a légmennyiség szenzor, vagy az állásban a befecsik kicsit megmacskásodtak a jó magyar benzintől. Benzin nyomás is tökéletes.

Még a múltkor írtam hogy vettem aegy motor hőfokjeladót de nem volt jó mert durrogott az autó. Na most jön a poén.

Lehúzom a csatit rárakjuk az új érzékelőt és a laptop azt mondja -39fok, na jó próba 3 féle ellenállással, akkor sem volt jó, ha visszadugtam a régi hőfokjeladóra ami ugrálva mutatta a hőfokot az nagyjából jó volt.

Akkor rámértünk a vezetékekre, és ekkor jön a besz@rás: a negatív szálon jött a pozitív a pozitívon pedig nem volt negív.

Adtunk külön teste és egyből jó lett az új szenzor. A régi valszeg azért működött, mert a belső szál hozzá ért a külső rézburkolathoz és a fagyállós víz letestelt. Ezért állt le nekem néha hidegen, most tökéletes. Amióta megvettem így jártam vele.

Esetleg kint anno direkt ilyen fekete csatis szenzort raktak bele, hogy jó legyen a motorhőmérséklet.

A dadogást nem sikerült elhárítani tegnap, de ma voltam Egerben és jól meghúzattam (még tegnap este is :lol: ), azóta tökéletes semmi visszarúgás, dadogás :D ;) ;)

A villamossági srác azt mondta, hogy 92 óta van szakmába főleg opelokkal és vw-el foglalkozik (van neki egy elektromos 3-s golfja, g*ci komoly semmi hangja) de ilyennel még soha nem találkozott és azt monda ha ezt mesélnék neki nem hinné el.

b+ pont valamelyik nap olvastam az egyik jaguáros népitéletben amit a ######i írt a szerelőjéről.....hibajelzéssekkel nemfoglalkozni, mindent végigmérni kézzel mint a ladán meg a zőccségesmercin, sz@rni arra amit a komputer ír :D :lol: :lol:

Link to comment
Megosztás:

b+ pont valamelyik nap olvastam az egyik jaguáros népitéletben amit a ######i írt a szerelőjéről.....hibajelzéssekkel nemfoglalkozni, mindent végigmérni kézzel mint a ladán meg a zőccségesmercin, sz@rni arra amit a komputer ír :D :lol: :lol:

De a srác azon keresztül látta hány fokot mutat a szenzor. Amúgy mondtam neki én is, hogy nem azért nagy szerelő valki mert mert computera van meg programja, hanem azért mert megtalálja arejtett hibákat.

Régi 2 comportos laptopja van és anno 950 ezerét vette a programot. Az újak nem nagyon viszi a jó kis dos-s progiját. Ez annyit tud majdnem mit a tech1, egyedül ETC-t nem tud kiolvasni. Újabb verdákhoz új laptop.

Link to comment
Megosztás:

Ma kaptam csomagot! :lol:

IMG_2674_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

IMG_2681_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Nem csalódtam a minőségben, mind a 3-nak olyan görbe a felfekvő felülete, hogy egy busz átférne alatta. :D

Még jó, hogy olyan puha anyag, hogy simán helyre húzza a csavar.

Holnap elviszem őket egy köszörűsnek, hogy tud-e kezdeni velük valamit.

Mondjuk elvileg ha rendesen le vannak húzva, akkor így is működniük kellene, mert azért csak elég sokat eladnak ezekből.

Link to comment
Megosztás:

....de most leginkább azt, hogy mi az a cucc? :D

Ez egy nagyobb keresztmetszetű szívócső C20LET-hez, a pillangószelep elé.

A második képen látszik a különbség a gyári is az EDS-Motorsport kupak között.

Ha az első szelvényt levágom róla, akkor majdnem 60mm lesz a belső átmérője, ami a gyári 47mm helyett egész jónak számít.

Link to comment
Megosztás:

Ez egy nagyobb keresztmetszetű szívócső C20LET-hez, a pillangószelep elé.

A második képen látszik a különbség a gyári is az EDS-Motorsport kupak között.

Ha az első szelvényt levágom róla, akkor majdnem 60mm lesz a belső átmérője, ami a gyári 47mm helyett egész jónak számít.

az enyém teljesen sik nem volt szarul megcsinalva ..

biztos mert az még az elsö darabokbol valo

igen 60mm lessz ha levagod , az enyem le van vágva ... de a peremet rajta kell hagyni

mert a sok luzer azt hasznalja sablonak és siman le csuszik a csö mert nem fog mire felfeküdni

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.