Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

GSI Rulez...Chat...Jáccótér....:)


hemi

Recommended Posts

Na gyerekek!

A rángatózással elmentem a villamossági haveromhoz rátoltuk laptopra.

Hiba semmi minden tökéletes, azt mondta, hogy esetleg amíg dájrektszűrő volt rajta lehet hogy olajat szívott a légmennyiség szenzor, vagy az állásban a befecsik kicsit megmacskásodtak a jó magyar benzintől. Benzin nyomás is tökéletes.

Még a múltkor írtam hogy vettem aegy motor hőfokjeladót de nem volt jó mert durrogott az autó. Na most jön a poén.

Lehúzom a csatit rárakjuk az új érzékelőt és a laptop azt mondja -39fok, na jó próba 3 féle ellenállással, akkor sem volt jó, ha visszadugtam a régi hőfokjeladóra ami ugrálva mutatta a hőfokot az nagyjából jó volt.

Akkor rámértünk a vezetékekre, és ekkor jön a besz@rás: a negatív szálon jött a pozitív a pozitívon pedig nem volt negív.

Adtunk külön teste és egyből jó lett az új szenzor. A régi valszeg azért működött, mert a belső szál hozzá ért a külső rézburkolathoz és a fagyállós víz letestelt. Ezért állt le nekem néha hidegen, most tökéletes. Amióta megvettem így jártam vele.

Esetleg kint anno direkt ilyen fekete csatis szenzort raktak bele, hogy jó legyen a motorhőmérséklet.

A dadogást nem sikerült elhárítani tegnap, de ma voltam Egerben és jól meghúzattam (még tegnap este is :D ), azóta tökéletes semmi visszarúgás, dadogás :lol: :lol: :lol:

A villamossági srác azt mondta, hogy 92 óta van szakmába főleg opelokkal és vw-el foglalkozik (van neki egy elektromos 3-s golfja, g*ci komoly semmi hangja) de ilyennel még soha nem találkozott és azt monda ha ezt mesélnék neki nem hinné el.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.