Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

GSI Rulez...Chat...Jáccótér....:)


hemi

Recommended Posts

Na szépen sorban:

"De a váltón kívűl nem is a gyári cumókkal van a baj... :wink:

Vagyis hát bele lett nyúlva... :wink: "

-valóban bele lett nyúlva, nem is írtam sehol, hogy az Opel szar vagy ismi... Csak egész 1szerűen bosszant, hogy nem spóroltam sehol, és mégis szétmegy...

"akkó ilyenkó bukta a gari??"

-hát sajna igen. Tavaly novemberig nem volt gondom, csak sajna az Opel kereskedő már nem Opel kereskedő, és így nem tudnak semmit intézni. Opel Arany rlz!

"Corsa C EZT láttad már?"

-Még nem, köszi az infót, holnap rácsörgök...1ébként mi a vélemyényetek? Azt hallottam, hogy jó erősek a Porsche felnik...

"Bennetek egyébként az a jópofa, hogy lebeszéltek a GSI-kről, de aztán ugyanúgy minden más autótipusról is "

-Nem lebeszélünk, csak sajnos muszáj kompromisszumot kötni, főleg sportos autók esetében...Sok sikert a Fiathoz.

"Ha nem olyan sűrgős akkoe velük beszélj:

www.rissemotorsport.de

Korrektek, szállítanak is ide... "

-Tényleg korrektek, tőlök van a kupplungom, meg az új csapágyak is...Szállítás 5-10K, 4-5 nap...

üdv

tfg

Link to comment
Megosztás:

Szégyen :)

Jaj ne is mondd, úgy elszégyelmet magam :)

C20NE motoros Astra Caravan-unk van.

Függetlenül a nyilvánvaló külübségségektől ugyanazon problémákkal szembesülök, mint a GSI gazdik.

Jó mondjuk itt nem méregdrága GSI speckó alkatrészekre gondoltam, hanem az idővel ugyanúgy elfáradó alkatrészek, ilyen olyan elemek rozsdásodása, stb.

Néhány GSI gazdit személyesen ismerek, pontosan látom, hogy mi foglakoztatja őket, mivel szembesülnek a kocsijuk kapcsán :wink:

Link to comment
Megosztás:

Indítottam a saját astrámat hosszú egyenes töküres autópályán, közben mértem.

0-140 kmh-t, gyári stopperrel, gyári kmórával.

Első lett 12.4 sec, ez egy kábé normális rajt volt, jó aszfalton, pici hangja volt a keréknek, a kuplungolást kicsit elb.tam.

A második poros aszfaltról indult, elkezdett volna elpörögni a kerék, elég szar rajtolás, ráadásul mivel felhajtósávról indultam, sávot is kellett váltani. 14.0 sec lett.

Ez milyennek számít?

Hozzátartozik a történethez, hogy nálam komolyabb embernek való egy 150 lovas autó. Laboratóriumi körülmények közt (sehol senki száz kilométeren belül az autópályafeljáró közelében) gyakoroltam a gyorsan kanyarodást, csakhát egyszercsak megcsúszott, gyönyörűt pördült velem 70-80 körül a kocsi. Nem pörgött le előttem az életem, de eszembe jutott egyik kedvenc könyvem egyik mondata "bizonyos statisztikák szerint az erőszakos halált halt emberek haláluk pillanatában "ó a dolgozó lány életbe" gondolattal fejezik be pályafutásukat". Nem rajtam múlt, hogy elvétettem a korlátot ... Miután ütközés nélkül megálltam, kábé öt másodperc eszmélkedés. Majd indulás, próbálgattam a kocsit is, semmi baja, minden oké.

Asszem kaptam újabb figyelmeztetést az őrangyaltól...

Ha már előjött a gsi-fan téma, én lehet, hogy eddig voltam az. Lehet, hogy mégiscsak el kéne adni a kocsit... Legközelebb lomha disznót veszek, az nem csábít ilyesmire.

Link to comment
Megosztás:

Srácok!

Az opelbontósoknak fontos minden ügyfél és az ídőhatárok betartása, nézzétek a 15.ei levelemre milyen választ kaptam és milyen árral

>From:"Finfera Gergő" <gsi16v@opelklub.hu>

>To: opelbonto@hotmail.com

>Subject: motor

>Date: Tue, 15 Feb 2005 12:47:22 +0100 (CET)

>

>

>Üdv!

>

>Érdeklődnék, hogy a calibra turbó motor megvan-e esetleg még?

>Ha igen, akkor kb hány km lehet benne és milyen állapotú a turbó?

>Érdeklődnék továbba, hogy számítanak be kisebb motort ugyanis ez egy

>c20xe helyére kerülne be!

>

>Segítségüket előre is köszönöm,

>

>Gergő

vectraC 2000turbo motor + VÁLTÓ 600.000FT :)

széééééééééép mond6om :evil:

te melyik bonto ez ???

Link to comment
Megosztás:

szomb - vas

nem melozok majd csörögj rám és rá nézek

és ma sem??? :)

egyébként OFF

a motoron van 6 vezeték (ebből 2 egy csatlakozóponton van)

2 barna (ez egy pont), 1 piros, 1 kék, 1 fekete, 1feketefehércsíkos

a kapcsolón meg van 3 vezeték, amiből egy közös (barna) és 1kék meg 1 feketefehér csíkos

szóval úgy gondoltam, hogy a kapcsoló 3vezetéke megy a motor 3 színazonos vezetékéhez és akkor maradt 1 piros, 1 barna (ezek egyébként vastagabb vezetékek) és 1 fekete (ez nemtom mi)

tegnap rátoltam a pirosat a +12V-ra (a belső világítás izzónál) és a barnára adtam neki 1 testet, de semmi

bár lehet hogy szar a motor....de lehet hogy kell még vmit csinálni a feketével??!!!

bár én azt gondolnám, hogy a +12vel és testtel el kellene indulni a mocinak.....

ON

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.