iqbéla Elküldve Február23, 2005 Elküldve Február23, 2005 Benzin! Gyere el, nézd meg az én kocsimat. Szerintem egész jó. Motor húz, hidrotőke hidegen ugyan szól, de olyan nagyon az sem szar (az öt legramatyabbat kicseréltük újra, a többi egész korrekt), a vezető ülésem is (gsi-khez képest) jó, oldaltartása is van és áll is a helyén, a támla mozog-nyisszog kicsit. Kasztni nincs szétrohadva, váltáshoz is csak tolatáskor kell okoskodni, hirtelen is tud korrektül váltani. Öööö... mit is kell tudni még? Hogy hozza-e a 150 lovat? Teljesítménymérésen nem voltam, a gyorsuláson viszont ahány gsivel indultam alapjárati gurulásra padlógáz szúrásával, mindig fej-fej mellett vagy előrrébb haladtam. Igaz, én nem akarom eladni, de a véleményed nagyon érdekel, csak hogy tudjam, mégis hová tegyem az autómat a többi közt. Te pedig látsz még egy ilyen kocsit, és kérdezhetsz élőben valakit, akinek másfél éve ilyene van, és nem érdekelt téged átb@szni, mert nem árulja a kocsit. Tecc az ötlet? Ha gondolod hívj: 30/3843626 Ja, most szólok: az enyém ültetve van. :) Másfél év alatt nem volt még bajom belőle (kopkopkop), de igencsak vigyázok is rá.
mélykék76 Elküldve Február24, 2005 Elküldve Február24, 2005 én még nem nyomtam másik gsivel.... :shock: Felhasználó light :wink: :)
Corsa C GSi Elküldve Február24, 2005 Elküldve Február24, 2005 Csak hogy kicsit lohasszam a lelkesedést GSi ügyben! Kezdek kiábrándulni az autókból, lehet áttérek bicajra... Sajnos az sem garancia semmire, ha a mókus új autót vesz :) Azt már írtam, hogy összeomlott a váltóm, de hogy ne ússzam meg ennyivel csíkos az összes hajtókar csapágyam! :) Mindez 30000-nél, úgy, hogy normális olajjal 7-10000-ként olajcsere, +hidegen soha nincs forgatva... +varrat mellet eltört a lexmaul leömlőm, kb 7000 km után :evil: Kezdek megtelni, erősen gondolkodom, hogy visszaalakítsam gyári állapotra.... Szal Benzin koma vegyél gördeszkát! :wink: Bocs a panaszkodásért, üdv tfg
Atommanó Elküldve Február24, 2005 Elküldve Február24, 2005 Hát azt a Lexmaul dolgot azért erősen csodálom... :shock: :? Üdv.: Atommanó
Corsa C GSi Elküldve Február24, 2005 Elküldve Február24, 2005 Katalizátor alatt, a varrat mentén elindult 1 repedés, kb 5-6 cm hosszú! Mi meg kerestük, hogy hol fúj ki! :shock:
Atommanó Elküldve Február24, 2005 Elküldve Február24, 2005 Gari??? Van ilyesmire? Én azért felhívnám, őket és elküldeném az annyukba... :wink: Üdv.: Atommanó
Corsa C GSi Elküldve Február24, 2005 Elküldve Február24, 2005 Az Incontrolos srác hozta be, mert akkoriban nem voltam kint, vele meg mihez kezdjek? Biztos van gari, ha már 250K, de hogy érvényesítem? odaadom-legközelebb kiviszi-talán kicserélik-egyszercsak megkapom 1szerűbb, ha +csináljuk, de mégis bosszant! Majd csinálok fényképet róla! üdv tfg
Atommanó Elküldve Február24, 2005 Elküldve Február24, 2005 mennyi????? :shock: :shock: :shock: :shock: Akkor még meg is ölném! :wink: Üdv.: Atommanó
Corsa C GSi Elküldve Február24, 2005 Elküldve Február24, 2005 mennyi????? :shock: :shock: :shock: :shock: Akkor még meg is ölném! :wink: Üdv.: Atommanó Hát ja! Sajna a fém katalizátor miatt 1000 euro az ára! De más + nem gyárt Z18XE-re! Ez is az új autó átka...Minden örök áron...
Corsa C GSi Elküldve Február24, 2005 Elküldve Február24, 2005 2004 áprilisi Lassan veterán :) üdv tfg
Kess Elküldve Február24, 2005 Elküldve Február24, 2005 és ennyi baj van vele banyek??? soha nem veszek új autót :roll:
Atommanó Elküldve Február24, 2005 Elküldve Február24, 2005 De a váltón kívűl nem is a gyári cumókkal van a baj... :wink: Vagyis hát bele lett nyúlva... :wink: Üdv.: Atommanó
BeNZiN Elküldve Február24, 2005 Elküldve Február24, 2005 Találtam 1.5ért egy 2000-es évjáratú Punto HGT-t, asszem megveszem. mo-i szervizkönyves, egy fogorvosé, garázsból stb. 5 kilóval adja olcsóbban mint a többi 2000-es évjáratú, mert van rajta pár karcolás, meg parkolásból eredő horpadás. Na ilyeneket kell kivárni..
Atommanó Elküldve Február24, 2005 Elküldve Február24, 2005 Nekem van egy Punto Sportingom is, de amióta megvan az Astra bele sem nagyon ülök... :roll: Nem nyújt semmit... :wink: Üdv.: Atommanó
mélykék76 Elküldve Február24, 2005 Elküldve Február24, 2005 Találtam 1.5ért egy 2000-es évjáratú Punto HGT-t, asszem megveszem. mo-i szervizkönyves, egy fogorvosé, garázsból stb. 5 kilóval adja olcsóbban mint a többi 2000-es évjáratú, mert van rajta pár karcolás, meg parkolásból eredő horpadás. Na ilyeneket kell kivárni.. Na tessék. Türelem HGT-t terem :) Jóóóóó FIAT nyüstölést kívánok :wink: ui: jobb ez így, meggyőzödésem, hogy te nem lettél volna boldog GSI gazdiként :)
PetiGSI Elküldve Február24, 2005 Elküldve Február24, 2005 HGT?! Én is nézegettem szép a hangja meg megyeget is de 5 henger és olasz. Maradok a GSI-nél. Furcsa,hogy "fiatal" gépek és ahhoz képest "olcsóak" :wink:
BeNZiN Elküldve Február24, 2005 Elküldve Február24, 2005 Eladásra venném, nyárig. max jövő tavaszig. Egyébként eszem ágában nem lenne fiatot venni. Peugeot GTI után ember nem vesz mást csak japán vagy német autót.
Atommanó Elküldve Február24, 2005 Elküldve Február24, 2005 ...olcsóak... Nem véletlenül... :wink: A putókban elég sűrűn előfordul, hogy 40.000-nél megadja magát a váltó... :shock: nem ritka ráadásul... Üdv.: Atommanó
PetiGSI Elküldve Február24, 2005 Elküldve Február24, 2005 Kérdés. Ha arra kerül a sor,hogy hengerfejet el kell vinni síkoltatni akkor érdemes 1mm-t leszedni? Mennyivel lesz nagyobb a kompresszió?
BeNZiN Elküldve Február24, 2005 Elküldve Február24, 2005 Bennetek egyébként az a jópofa, hogy lebeszéltek a GSI-kről, de aztán ugyanúgy minden más autótipusról is :)
Atommanó Elküldve Február24, 2005 Elküldve Február24, 2005 Marad a gördeszka... :) :) Egyébként senki nem beszélt le se erről se arról, csak ezek a szomorú tények... :wink: Üdv.: Atommanó
Recommended Posts