Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

GSI Rulez...Chat...Jáccótér....:)


Recommended Posts

Elküldve
1. a pedál alól ha kihuzod a sörösüveget ami fékezénél alámegy gázadásnál hátragurul akkor eza problem megszűnik :rolleyes:

2. vegyél egy vileda szivacsot amivel letörlöd az ablakot akkor se venti sem ablakfűtés! :)

Na a másodiknál , nemtom lehet a fesz szabájzó rosszalkodik.....

szakmát kéne váltanod :)

Elküldve
1. a pedál alól ha kihuzod a sörösüveget ami fékezénél alámegy gázadásnál hátragurul akkor eza problem megszűnik :)

2. vegyél egy vileda szivacsot amivel letörlöd az ablakot akkor se venti sem ablakfűtés! :)

Tehát egyik kézzel a gázpedál alatt kutatok a másikkal meg törlöm a hátsó ablakot. Értem :rolleyes:

Elküldve
...

- Reggeli indításkor (nyáron is volt, de most kicsit gyakoribb) nem engedi lenyomni a gázpedált max 1500-2000ig...igy kb alapjáraton tudok gurulni...azután rendbejön és nem is produkálja újra. Csak indításkor van.

- Időnkét előfordul, ha megy a zene, világítás, fűtés (1-es állásban) halványan dereng a töltést jelző lámpa...néha picit felerősödik a fénye....ha kihuzom, hogy fűtse a hátsó ablakot is akkor egészen erősen kezd világítani. Generátor? Tul sokat vagy tul keveset tölt?

Úgy tudom, hogy újabb XE-nél van egy ilyen motorvédelem beépítve, hogy hidegen nem engedi 2000 fölé.

Viszont a töltésjelzőt nem magyarázza, de lehet, hogy semmi köze a kettőnek egymáshoz.

Lehet, hogy az ékszíj kezd elnyúlni.

Elküldve
Tehát egyik kézzel a gázpedál alatt kutatok a másikkal meg törlöm a hátsó ablakot. Értem :rolleyes:

Ha nagyon sietsz csak akkor, lehet egymás után is :)

Elküldve

majd megláSSuk de valahogy így van ahogy mondod...

He ez így lessz akkor te leszel az év mannagere "egy viszonyleg szar autó" jóáron! :) Nem sértegetni akartam az autód neértsd félre csak ahogy olvasom közel egy éve a hsz eket sok örömöd nemvolt vele sajnos! :rolleyes:
Elküldve
Úgy tudom, hogy újabb XE-nél van egy ilyen motorvédelem beépítve, hogy hidegen nem engedi 2000 fölé.

Ha lenne ilyen akkor sz@rul működne :rolleyes: Mert nem mindig nem engedi hanem időnként nem megy. Ja, és csinálta nyáron is néha :) De csak indulásnál van ez a jelenség.

Elküldve
Ha lenne ilyen akkor sz@rul működne :rolleyes: Mert nem mindig nem engedi hanem időnként nem megy. Ja, és csinálta nyáron is néha :) De csak indulásnál van ez a jelenség.

Lehet, hogy a hőfokot is nézi és néha melegebb van. Én is csak itt olvastam, hogy van ilyen tiltás benne.

Elküldve
Lehet, hogy a hőfokot is nézi és néha melegebb van. Én is csak itt olvastam, hogy van ilyen tiltás benne.

Hát oda egészen pontosan az van írva, hogy az újabb (~2003<), magas kompressziójú motorral szerelt autókban ELŐFORDULHAT ilyen elektronika...

C20XE-ben biztosan nincs ilyen. A legújabbakban sem.

Elküldve
....- Időnkét előfordul, ha megy a zene, világítás, fűtés (1-es állásban) halványan dereng a töltést jelző lámpa...néha picit felerősödik a fénye....ha kihuzom, hogy fűtse a hátsó ablakot is akkor egészen erősen kezd világítani. Generátor? Tul sokat vagy tul keveset tölt?....

Rá kéne mérni tán a töltésre, mielőtt itt fogsz szentségelni, hogy nem indult be az autó, mert lemerült az aksi :rolleyes:

Elküldve
Hát oda egészen pontosan az van írva, hogy az újabb (~2003<), magas kompressziójú motorral szerelt autókban ELŐFORDULHAT ilyen elektronika...

C20XE-ben biztosan nincs ilyen. A legújabbakban sem.

Nagyon lapul, ki tudja mi figyel Redinek a gépháztető alatt :) :rolleyes:

Elküldve
Rá kéne mérni tán a töltésre, mielőtt itt fogsz szentségelni, hogy nem indult be az autó, mert lemerült az aksi :)

Nem újszerű a jelenség, csak ma nem felejtettem el beírni :rolleyes: :)

Elküldve
- Időnkét előfordul, ha megy a zene, világítás, fűtés (1-es állásban) halványan dereng a töltést jelző lámpa...néha picit felerősödik a fénye....ha kihuzom, hogy fűtse a hátsó ablakot is akkor egészen erősen kezd világítani. Generátor? Tul sokat vagy tul keveset tölt?

Ugyan nekem az XEvel még nem volt ilyen problémám, de a régi autómmal igen (C16NZ), ahogy egyre több fogyasztót kapcsoltam be a kocsin, úgy kezdett el egyre erősebben világítani a töltést visszajelző lámpa.

A megoldás nekem az volt, hogy csapágyat cseréltünk a generátorban és megoldódott, szóval szerintem mindenképpen a generátor körül kell kutakodnod. :rolleyes:

Elküldve
Ugyan nekem az XEvel még nem volt ilyen problémám, de a régi autómmal igen (C16NZ), ahogy egyre több fogyasztót kapcsoltam be a kocsin, úgy kezdett el egyre erősebben világítani a töltést visszajelző lámpa.

A megoldás nekem az volt, hogy csapágyat cseréltünk a generátorban és megoldódott, szóval szerintem mindenképpen a generátor körül kell kutakodnod. :rolleyes:

nekem is van ilyen problémám pedig uj a generátorom....

Elküldve
nekem is van ilyen problémám pedig uj a generátorom....

Akkor passzolok, lehet hogy tényleg az ékszíj csúszik kicsit, vagy az elektronikával van gond, de nekem az NZ-n csapágycserével megszűnt a jelenség. :rolleyes:

Elküldve
Akkor passzolok, lehet hogy tényleg az ékszíj csúszik kicsit, vagy az elektronikával van gond, de nekem az NZ-n csapágycserével megszűnt a jelenség. :rolleyes:

én is a szíj csúszására gondolok...

Elküldve
vizes/havas úton ha jol kipörög a kerék akkor felerősödik a fénye....ez lehet a csúszástol?

nálad a kerekeket is az hajtja??? :) :rolleyes: :) :)

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.