Gelko Elküldve December10, 2008 Elküldve December10, 2008 1. a pedál alól ha kihuzod a sörösüveget ami fékezénél alámegy gázadásnál hátragurul akkor eza problem megszűnik :rolleyes: 2. vegyél egy vileda szivacsot amivel letörlöd az ablakot akkor se venti sem ablakfűtés! :) Na a másodiknál , nemtom lehet a fesz szabájzó rosszalkodik..... szakmát kéne váltanod :)
Xray Elküldve December10, 2008 Elküldve December10, 2008 szakmát kéne váltanod :D :rolleyes: :) Csak lajikusan kell :D Érteni nemértek hozzá :) :)
redline Elküldve December10, 2008 Elküldve December10, 2008 1. a pedál alól ha kihuzod a sörösüveget ami fékezénél alámegy gázadásnál hátragurul akkor eza problem megszűnik :) 2. vegyél egy vileda szivacsot amivel letörlöd az ablakot akkor se venti sem ablakfűtés! :) Tehát egyik kézzel a gázpedál alatt kutatok a másikkal meg törlöm a hátsó ablakot. Értem :rolleyes:
Stefan Elküldve December10, 2008 Elküldve December10, 2008 ... - Reggeli indításkor (nyáron is volt, de most kicsit gyakoribb) nem engedi lenyomni a gázpedált max 1500-2000ig...igy kb alapjáraton tudok gurulni...azután rendbejön és nem is produkálja újra. Csak indításkor van. - Időnkét előfordul, ha megy a zene, világítás, fűtés (1-es állásban) halványan dereng a töltést jelző lámpa...néha picit felerősödik a fénye....ha kihuzom, hogy fűtse a hátsó ablakot is akkor egészen erősen kezd világítani. Generátor? Tul sokat vagy tul keveset tölt? Úgy tudom, hogy újabb XE-nél van egy ilyen motorvédelem beépítve, hogy hidegen nem engedi 2000 fölé. Viszont a töltésjelzőt nem magyarázza, de lehet, hogy semmi köze a kettőnek egymáshoz. Lehet, hogy az ékszíj kezd elnyúlni.
Xray Elküldve December10, 2008 Elküldve December10, 2008 Tehát egyik kézzel a gázpedál alatt kutatok a másikkal meg törlöm a hátsó ablakot. Értem :rolleyes: Ha nagyon sietsz csak akkor, lehet egymás után is :)
Lacee Elküldve December10, 2008 Elküldve December10, 2008 majd megláSSuk de valahogy így van ahogy mondod... He ez így lessz akkor te leszel az év mannagere "egy viszonyleg szar autó" jóáron! :) Nem sértegetni akartam az autód neértsd félre csak ahogy olvasom közel egy éve a hsz eket sok örömöd nemvolt vele sajnos! :rolleyes:
redline Elküldve December10, 2008 Elküldve December10, 2008 Úgy tudom, hogy újabb XE-nél van egy ilyen motorvédelem beépítve, hogy hidegen nem engedi 2000 fölé. Ha lenne ilyen akkor sz@rul működne :rolleyes: Mert nem mindig nem engedi hanem időnként nem megy. Ja, és csinálta nyáron is néha :) De csak indulásnál van ez a jelenség.
Stefan Elküldve December10, 2008 Elküldve December10, 2008 Ha lenne ilyen akkor sz@rul működne :rolleyes: Mert nem mindig nem engedi hanem időnként nem megy. Ja, és csinálta nyáron is néha :) De csak indulásnál van ez a jelenség. Lehet, hogy a hőfokot is nézi és néha melegebb van. Én is csak itt olvastam, hogy van ilyen tiltás benne.
Tom Elküldve December10, 2008 Elküldve December10, 2008 Lehet, hogy a hőfokot is nézi és néha melegebb van. Én is csak itt olvastam, hogy van ilyen tiltás benne. Hát oda egészen pontosan az van írva, hogy az újabb (~2003<), magas kompressziójú motorral szerelt autókban ELŐFORDULHAT ilyen elektronika... C20XE-ben biztosan nincs ilyen. A legújabbakban sem.
mélykék76 Elküldve December10, 2008 Elküldve December10, 2008 ....- Időnkét előfordul, ha megy a zene, világítás, fűtés (1-es állásban) halványan dereng a töltést jelző lámpa...néha picit felerősödik a fénye....ha kihuzom, hogy fűtse a hátsó ablakot is akkor egészen erősen kezd világítani. Generátor? Tul sokat vagy tul keveset tölt?.... Rá kéne mérni tán a töltésre, mielőtt itt fogsz szentségelni, hogy nem indult be az autó, mert lemerült az aksi :rolleyes:
Stefan Elküldve December10, 2008 Elküldve December10, 2008 Hát oda egészen pontosan az van írva, hogy az újabb (~2003<), magas kompressziójú motorral szerelt autókban ELŐFORDULHAT ilyen elektronika... C20XE-ben biztosan nincs ilyen. A legújabbakban sem. Nagyon lapul, ki tudja mi figyel Redinek a gépháztető alatt :) :rolleyes:
opel16v Elküldve December10, 2008 Elküldve December10, 2008 Valami futópad elektronika miatt... Nem keresett :rolleyes:
redline Elküldve December10, 2008 Elküldve December10, 2008 Rá kéne mérni tán a töltésre, mielőtt itt fogsz szentségelni, hogy nem indult be az autó, mert lemerült az aksi :) Nem újszerű a jelenség, csak ma nem felejtettem el beírni :rolleyes: :)
Zsoltee Elküldve December10, 2008 Elküldve December10, 2008 - Időnkét előfordul, ha megy a zene, világítás, fűtés (1-es állásban) halványan dereng a töltést jelző lámpa...néha picit felerősödik a fénye....ha kihuzom, hogy fűtse a hátsó ablakot is akkor egészen erősen kezd világítani. Generátor? Tul sokat vagy tul keveset tölt? Ugyan nekem az XEvel még nem volt ilyen problémám, de a régi autómmal igen (C16NZ), ahogy egyre több fogyasztót kapcsoltam be a kocsin, úgy kezdett el egyre erősebben világítani a töltést visszajelző lámpa. A megoldás nekem az volt, hogy csapágyat cseréltünk a generátorban és megoldódott, szóval szerintem mindenképpen a generátor körül kell kutakodnod. :rolleyes:
Lanti Elküldve December10, 2008 Elküldve December10, 2008 Ugyan nekem az XEvel még nem volt ilyen problémám, de a régi autómmal igen (C16NZ), ahogy egyre több fogyasztót kapcsoltam be a kocsin, úgy kezdett el egyre erősebben világítani a töltést visszajelző lámpa. A megoldás nekem az volt, hogy csapágyat cseréltünk a generátorban és megoldódott, szóval szerintem mindenképpen a generátor körül kell kutakodnod. :rolleyes: nekem is van ilyen problémám pedig uj a generátorom....
Zsoltee Elküldve December10, 2008 Elküldve December10, 2008 nekem is van ilyen problémám pedig uj a generátorom.... Akkor passzolok, lehet hogy tényleg az ékszíj csúszik kicsit, vagy az elektronikával van gond, de nekem az NZ-n csapágycserével megszűnt a jelenség. :rolleyes:
Lanti Elküldve December10, 2008 Elküldve December10, 2008 Akkor passzolok, lehet hogy tényleg az ékszíj csúszik kicsit, vagy az elektronikával van gond, de nekem az NZ-n csapágycserével megszűnt a jelenség. :rolleyes: én is a szíj csúszására gondolok...
opel16v Elküldve December10, 2008 Elküldve December10, 2008 vannak utángyári fesszabok, amik már gyárilag szarok... neked milyen került bele?
redline Elküldve December10, 2008 Elküldve December10, 2008 én is a szíj csúszására gondolok... vizes/havas úton ha jol kipörög a kerék akkor felerősödik a fénye....ez lehet a csúszástol?
Lanti Elküldve December10, 2008 Elküldve December10, 2008 vizes/havas úton ha jol kipörög a kerék akkor felerősödik a fénye....ez lehet a csúszástol? nálad a kerekeket is az hajtja??? :) :rolleyes: :) :)
Lanti Elküldve December10, 2008 Elküldve December10, 2008 http://auto.indavideo.hu/video/Land_Cruiser_vasalas
Lanti Elküldve December10, 2008 Elküldve December10, 2008 komolyan nem értem a végén hogy jön újra egyenesbe az autó :rolleyes: http://auto.indavideo.hu/video/Illegalis_utcai_drift
Stefan Elküldve December10, 2008 Elküldve December10, 2008 komolyan nem értem a végén hogy jön újra egyenesbe az autó :rolleyes: http://auto.indavideo.hu/video/Illegalis_utcai_drift Hol?
Xray Elküldve December10, 2008 Elküldve December10, 2008 én is a szíj csúszására gondolok... Annak akkor van valamilyen hangja is sztem....én fesz szabályzóra gyanakszom!
Recommended Posts