Lanti Elküldve November28, 2008 Elküldve November28, 2008 Sakk? :lol: nehogy rádüljek humorherold :lol: :)
Stefan Elküldve November28, 2008 Elküldve November28, 2008 nehogy rádüljek humorherold :lol: :) Há nehogy! :lol: :P :P
mackosajt Elküldve November28, 2008 Elküldve November28, 2008 mekkora a különbség Lanti? Mert néha vannak elvetemültek, akik szigetelő szalagoznak. Elvégre a központosítás a lényeg. Utána már a csavarok tartanak.
Atommanó Elküldve November28, 2008 Elküldve November28, 2008 nehogy rádüljek humorherold :lol: :lol: Hát elég hülyén néznél ki, ha egy pálcika állna ki a seggedből... :) :P :P
Stefan Elküldve November28, 2008 Elküldve November28, 2008 Hát elég hülyén néznél ki, ha egy pálcika állna ki a seggedből... :lol: :lol: :) :P :P
mackosajt Elküldve November28, 2008 Elküldve November28, 2008 nehogy rádüljek humorherold :lol: :lol: hu bakker. csúnya lenne. Hát elég hülyén néznél ki, ha egy pálcika állna ki a seggedből... :) :P :P valahogy hirtelen beugrott egy filmes jelenet :lol:
Lanti Elküldve November28, 2008 Elküldve November28, 2008 mekkora a különbség Lanti? Mert néha vannak elvetemültek, akik szigetelő szalagoznak. Elvégre a központosítás a lényeg. Utána már a csavarok tartanak. itt az a baj, hogya felni 5x112 57es belsö agy átmérővel ET45... nahmost akkor kellene kiesztergálni belőle opel 65-ös agyra.. kellene 20db mozgókupos csavar... és kellene egy 20mm pogi alá... nah ezt egybe egy rh 5x110-5x112es osztókörmódosítóval meg tudnám csinálni, csak annak ugy nincs esztergálva olyan baszás amin a felni ül...
mackosajt Elküldve November28, 2008 Elküldve November28, 2008 akkor ez Lanti picit cumis. Hogy sikerült ezt összehozni, ilyen kombinációt? Csak jó az az ATS. :lol:
Lanti Elküldve November28, 2008 Elküldve November28, 2008 akkor ez Lanti picit cumis. Hogy sikerült ezt összehozni, ilyen kombinációt? Csak jó az az ATS. :lol: etalon felni szal nincs már lehetőség... :lol: :)
Stefan Elküldve November28, 2008 Elküldve November28, 2008 etalon felni szal nincs már lehetőség... :lol: :) Meg már amúgy sem veszik vissza :lol:
Xray Elküldve November28, 2008 Elküldve November28, 2008 mekkora a különbség Lanti? Mert néha vannak elvetemültek, akik szigetelő szalagoznak. Elvégre a központosítás a lényeg. Utána már a csavarok tartanak. Hát nemcsak az a lényege, hanem az is hogy a tengelyre nehezedő súlyt , részben vagy teljesen az a kis központosító perem vegye fel ne a csavar , szerintema csavar az a rögzítésért felel nem a tehercipelésért! de lehet én tudom rosszul! :lol:
Stefan Elküldve November28, 2008 Elküldve November28, 2008 Hát nemcsak az a lényege, hanem az is hogy a tengelyre nehezedő súlyt , részben vagy teljesen az a kis központosító perem vegye fel ne a csavar , szerintema csavar az a rögzítésért felel nem a tehercipelésért! de lehet én tudom rosszul! :lol: Mindenképp kell mindakettő a tehercipeléshez az biztos.
redline Elküldve November28, 2008 Elküldve November28, 2008 szerintetek mennyire gáz úgy felrakni egy felnit, hogy nincs agyrész, vagy központosító amire felül a felni.... csak a csavarok tartják??? Mennyi időre? Én jártam 1 napig ugy hogy csak a csavarok tartották, mert az OZ-k valami japo verdán voltak előtte és annak más volt az agymérete és esztergáltatni kellett.
Lanti Elküldve November28, 2008 Elküldve November28, 2008 szerintetek lehet xar? milyen mentemelkedésű kell nekünk? van ezek között különbség? http://www.vatera.hu/alufelnicsavar_excent..._107395780.html
Atommanó Elküldve November28, 2008 Elküldve November28, 2008 szerintetek lehet xar? milyen mentemelkedésű kell nekünk? van ezek között különbség? http://www.vatera.hu/alufelnicsavar_excent..._107395780.html Fel kell heggeszteni a g.cibeeee...a pillanatragaszót, és a gyorskötözőt most nem merném ajánlani... :lol:
Lanti Elküldve November28, 2008 Elküldve November28, 2008 Fel kell heggeszteni a g.cibeeee...a pillanatragaszót, és a gyorskötözőt most nem merném ajánlani... :) mondjuk egy jó kadettnál az utóbbiak is "játszanának"... :lol: :lol:
opel16v Elküldve November28, 2008 Elküldve November28, 2008 Hát nemcsak az a lényege, hanem az is hogy a tengelyre nehezedő súlyt , részben vagy teljesen az a kis központosító perem vegye fel ne a csavar , szerintema csavar az a rögzítésért felel nem a tehercipelésért! de lehet én tudom rosszul! :lol: A központosító gyűrűnek a teherviselésben semmilyen szerepe nincs. Az csak addig jut szerephez, amíg a csavarokkal rá van húzatva az agyra a felni. Utána a felni és az agy közötti tapadási erőnek kell a helyén tartani a felnit, az viseli a terhet. A csavarok pedig ezt a tapadási erőt biztosítják. :lol:
Atommanó Elküldve November28, 2008 Elküldve November28, 2008 A központosító gyűrűnek a teherviselésben semmilyen szerepe nincs. Az csak addig jut szerephez, amíg a csavarokkal rá van húzatva az agyra a felni. Utána a felni és az agy közötti tapadási erőnek kell a helyén tartani a felnit, az viseli a terhet. A csavarok pedig ezt a tapadási erőt biztosítják. :P Akkor elég ha kölcsönkér egyet, felrakja velük a felnit, és utána kipiszkálja... :lol: :lol: :)
opel16v Elküldve November28, 2008 Elküldve November28, 2008 Akkor elég ha kölcsönkér egyet, felrakja velük a felnit, és utána kipiszkálja... :lol: :lol: :) Fáradt vagyok, ezért eszembe jutott egy ötlet: 1. festéket kell kenni a felni agyrészére 2. feltenni a kölcsön központosítóval a kereket 3. levenni 4. központosító visszaad 5. kerék a festésre hajszálpontosan illesztve központos lesz :P :P :lol: Na? Köszönjük Emese? :o :P
redline Elküldve November28, 2008 Elküldve November28, 2008 Akkor elég ha kölcsönkér egyet, felrakja velük a felnit, és utána kipiszkálja... :lol: :lol: :) ne adj neki ötleteket :P :P
Stefan Elküldve November28, 2008 Elküldve November28, 2008 Fáradt vagyok, ezért eszembe jutott egy ötlet: 1. festéket kell kenni a felni agyrészére 2. feltenni a kölcsön központosítóval a kereket 3. levenni 4. központosító visszaad 5. kerék a festésre hajszálpontosan illesztve központos lesz :lol: :lol: :) Na? Köszönjük Emese? :P :P Látom metált bírod... :lol:
loree_gsi16v Elküldve November28, 2008 Elküldve November28, 2008 A központosító gyűrűnek a teherviselésben semmilyen szerepe nincs. Az csak addig jut szerephez, amíg a csavarokkal rá van húzatva az agyra a felni. Utána a felni és az agy közötti tapadási erőnek kell a helyén tartani a felnit, az viseli a terhet. A csavarok pedig ezt a tapadási erőt biztosítják. :lol: Szerintem is így van, a téli kerekekkel is így járok és nem volt még vele gond. Sőt apám transzporterén a gyári hátsó kereket is maceráns felrakni, mert a felni agyfurata nagyobb. Gondolom, ha tehermenteswítést szolgálnak akkor teherautóra nem oldják meg így. A tehermentesítést teljesen a négy vagy öt csavar kúpja veszi át. Azért szoktak központosítót műanyagból is gyártani, hogy könyebben fel lehessen szerelni.
Recommended Posts