Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

GSI Rulez...Chat...Jáccótér....:)


hemi

Recommended Posts

mekkora a különbség Lanti? Mert néha vannak elvetemültek, akik szigetelő szalagoznak.

Elvégre a központosítás a lényeg. Utána már a csavarok tartanak.

itt az a baj, hogya felni 5x112 57es belsö agy átmérővel ET45...

nahmost akkor kellene kiesztergálni belőle opel 65-ös agyra.. kellene 20db mozgókupos csavar... és kellene egy 20mm pogi alá...

nah ezt egybe egy rh 5x110-5x112es osztókörmódosítóval meg tudnám csinálni, csak annak ugy nincs esztergálva olyan baszás amin a felni ül...

Link to comment
Megosztás:

mekkora a különbség Lanti? Mert néha vannak elvetemültek, akik szigetelő szalagoznak.

Elvégre a központosítás a lényeg. Utána már a csavarok tartanak.

Hát nemcsak az a lényege, hanem az is hogy a tengelyre nehezedő súlyt , részben vagy teljesen az a kis központosító perem vegye fel ne a csavar , szerintema csavar az a rögzítésért felel nem a tehercipelésért! de lehet én tudom rosszul! :lol:

Link to comment
Megosztás:

Hát nemcsak az a lényege, hanem az is hogy a tengelyre nehezedő súlyt , részben vagy teljesen az a kis központosító perem vegye fel ne a csavar , szerintema csavar az a rögzítésért felel nem a tehercipelésért! de lehet én tudom rosszul! :lol:

Mindenképp kell mindakettő a tehercipeléshez az biztos.

Link to comment
Megosztás:

szerintetek mennyire gáz úgy felrakni egy felnit, hogy nincs agyrész, vagy központosító amire felül a felni.... csak a csavarok tartják???

Mennyi időre? Én jártam 1 napig ugy hogy csak a csavarok tartották, mert az OZ-k valami japo verdán voltak előtte és annak más volt az agymérete és esztergáltatni kellett.

Link to comment
Megosztás:

Hát nemcsak az a lényege, hanem az is hogy a tengelyre nehezedő súlyt , részben vagy teljesen az a kis központosító perem vegye fel ne a csavar , szerintema csavar az a rögzítésért felel nem a tehercipelésért! de lehet én tudom rosszul! :lol:

A központosító gyűrűnek a teherviselésben semmilyen szerepe nincs.

Az csak addig jut szerephez, amíg a csavarokkal rá van húzatva az agyra a felni.

Utána a felni és az agy közötti tapadási erőnek kell a helyén tartani a felnit, az viseli

a terhet. A csavarok pedig ezt a tapadási erőt biztosítják. :lol:

Link to comment
Megosztás:

A központosító gyűrűnek a teherviselésben semmilyen szerepe nincs.

Az csak addig jut szerephez, amíg a csavarokkal rá van húzatva az agyra a felni.

Utána a felni és az agy közötti tapadási erőnek kell a helyén tartani a felnit, az viseli

a terhet. A csavarok pedig ezt a tapadási erőt biztosítják. :P

Akkor elég ha kölcsönkér egyet, felrakja velük a felnit, és utána kipiszkálja... :lol: :lol: :)

Link to comment
Megosztás:

Akkor elég ha kölcsönkér egyet, felrakja velük a felnit, és utána kipiszkálja... :lol: :lol: :)

Fáradt vagyok, ezért eszembe jutott egy ötlet:

1. festéket kell kenni a felni agyrészére

2. feltenni a kölcsön központosítóval a kereket

3. levenni

4. központosító visszaad

5. kerék a festésre hajszálpontosan illesztve központos lesz :P :P :lol:

Na? Köszönjük Emese? :o :P

Link to comment
Megosztás:

Fáradt vagyok, ezért eszembe jutott egy ötlet:

1. festéket kell kenni a felni agyrészére

2. feltenni a kölcsön központosítóval a kereket

3. levenni

4. központosító visszaad

5. kerék a festésre hajszálpontosan illesztve központos lesz :lol: :lol: :)

Na? Köszönjük Emese? :P :P

Látom metált bírod... :lol:

Link to comment
Megosztás:

A központosító gyűrűnek a teherviselésben semmilyen szerepe nincs.

Az csak addig jut szerephez, amíg a csavarokkal rá van húzatva az agyra a felni.

Utána a felni és az agy közötti tapadási erőnek kell a helyén tartani a felnit, az viseli

a terhet. A csavarok pedig ezt a tapadási erőt biztosítják. :lol:

Szerintem is így van, a téli kerekekkel is így járok és nem volt még vele gond.

Sőt apám transzporterén a gyári hátsó kereket is maceráns felrakni, mert a felni agyfurata nagyobb. Gondolom, ha tehermenteswítést szolgálnak akkor teherautóra nem oldják meg így. A tehermentesítést teljesen a négy vagy öt csavar kúpja veszi át. Azért szoktak központosítót műanyagból is gyártani, hogy könyebben fel lehessen szerelni.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.