Atommanó Elküldve November12, 2008 Megoszt Elküldve November12, 2008 ANTI!!! Ez azért fincsibb mint a te képed! :lol: :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Demó Elküldve November12, 2008 Megoszt Elküldve November12, 2008 A 93-as már DIS-es, tehát az újabbik (25-fogas) vízpumpa kell hozzá. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
coupe Elküldve November12, 2008 Megoszt Elküldve November12, 2008 nem nagy különbség van a két moci között.. Rengeteg különbség van :lol: -Nagyobb szivó és kipuffcsatornák a hengerfejben -Nagyobb keresztmetszetű kipuff leömlő -Nagyobb szivósor -241ccm-es injektorok 214 helyett , ezenfelül jobb porlasztási kép -Jobb , pontosabb gyújtásrendszer -Kb 2x annyi map térképet tartalmazó ecu program Ezt írta Subi a devilsen.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Demó Elküldve November12, 2008 Megoszt Elküldve November12, 2008 Rengeteg különbség van :lol: -Nagyobb szivó és kipuffcsatornák a hengerfejben -Nagyobb keresztmetszetű kipuff leömlő -Nagyobb szivósor -241ccm-es injektorok 214 helyett , ezenfelül jobb porlasztási kép -Jobb , pontosabb gyújtásrendszer -Kb 2x annyi map térképet tartalmazó ecu program Ezt írta Subi a devilsen.... Én ezek közül csak az utolsó kettőt írnám alá. A csatornáknál van különbség a Cossi és a KS fejek között is, illetve a hozzájuk való szívósorok is mások. Mindegy hogy M2.5, vagy M2.8. A leömlők mind ugyanolyanok (kicsik), amit én mértem, az eddig mind ugyanakkora volt. Az injektorok meg leginkább a szórásban különböznek, mert a vajszínű XE injektor 2,5 baron tud 214ccm-et, a kék pedig 3 baron 241-et. 3 baron a vajszínű is 240ccm körül tud. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sonique Elküldve November12, 2008 Megoszt Elküldve November12, 2008 Rengeteg különbség van :lol: -Nagyobb szivó és kipuffcsatornák a hengerfejben -Nagyobb keresztmetszetű kipuff leömlő -Nagyobb szivósor -241ccm-es injektorok 214 helyett , ezenfelül jobb porlasztási kép -Jobb , pontosabb gyújtásrendszer -Kb 2x annyi map térképet tartalmazó ecu program Ezt írta Subi a devilsen.... -HF ugyanaz -kipuff ugyanaz -szivosor végép "nekem most 2,8as motronicos szivosorom van UA" -241cc 3baron valoban jobban porlaszt ; ez meg 214cc 2,5 baron és csak széles nyil alakban porlaszt -mivel DIS gyujtasa van ezért az jobb ... -ettöl meg nem feltétlen fog jobban menni esetleg kevesebbet fogyaszt Link to comment Megosztás: More sharing options...
Demó Elküldve November12, 2008 Megoszt Elküldve November12, 2008 Nem értem miért hiszik azt sokan, hogy a DIS-es erősebb. Nekem már volt mindkettő és jobban tetszett a rotoros, valahogy direktebb volt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lanti Elküldve November12, 2008 Megoszt Elküldve November12, 2008 hát én a ránézésre gondoltam, egy nem teljesen hozzáértő nembiztos h rájön egyböl :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sonique Elküldve November12, 2008 Megoszt Elküldve November12, 2008 Én ezek közül csak az utolsó kettőt írnám alá. A csatornáknál van különbség a Cossi és a KS fejek között is, illetve a hozzájuk való szívósorok is mások. Mindegy hogy M2.5, vagy M2.8. de nem a szivo és kipu csatornanal ... és a szivosor miért is lenne mas ... ?? a LET és az XE más és a 2,5és 2,8 is más de a ks hez és a cossi hoz is ugyan az kell ha ugyanahoz a mocihoz nézzük és a astra Gsi is más mint az összes többi .. mert ott van ETC Link to comment Megosztás: More sharing options...
Demó Elküldve November12, 2008 Megoszt Elküldve November12, 2008 de nem a szivo és kipu csatornanal ... és a szivosor miért is lenne mas ... ?? a LET és az XE más és a 2,5és 2,8 is más de a ks hez és a cossi hoz is ugyan az kell ha ugyanahoz a mocihoz nézzük és a astra Gsi is más mint az összes többi .. mert ott van ETC Majd utánanézek, de elvileg a Cossi csatornái kicsit nagyobbak. Ha legközelebb leszedek egyet, akkor megmérem alaposan. Szívósorból is különbözőek voltak már Calikon is, ami ahogy észrevettem a hengerfejek fügvényében változik. Sőt, a pillangószelepek is mások. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sonique Elküldve November12, 2008 Megoszt Elküldve November12, 2008 Majd utánanézek, de elvileg a Cossi csatornái kicsit nagyobbak. Ha legközelebb leszedek egyet, akkor megmérem alaposan. Szívósorból is különbözőek voltak már Calikon is, ami ahogy észrevettem a hengerfejek fügvényében változik. Sőt, a pillangószelepek is mások. igen a vectra és a cali ugyan az ... de az astra szivosor mas mert ott van ETC .. a pillangobol van az amihez ETC kell van ami a sima 2,5 ös vectra cali ...van a 2,8 hoz és 2,7 hez valo és ezenbelül van olyan amiben sima maga a pillango és nincs rajta semmi mint a régieken Link to comment Megosztás: More sharing options...
Rattesid Dénes Elküldve November12, 2008 Megoszt Elküldve November12, 2008 Majd utánanézek, de elvileg a Cossi csatornái kicsit nagyobbak. Ha legközelebb leszedek egyet, akkor megmérem alaposan. Szívósorból is különbözőek voltak már Calikon is, ami ahogy észrevettem a hengerfejek fügvényében változik. Sőt, a pillangószelepek is mások. Az biztos hogy a cossi csatornáji nagyobbak,ezt már én is összehasonlítottam és tényleg így van.Szabad szemmel is jól látható volt a különbség. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Xray Elküldve November12, 2008 Megoszt Elküldve November12, 2008 Rengeteg különbség van :) -Nagyobb szivó és kipuffcsatornák a hengerfejben -Nagyobb keresztmetszetű kipuff leömlő -Nagyobb szivósor -241ccm-es injektorok 214 helyett , ezenfelül jobb porlasztási kép -Jobb , pontosabb gyújtásrendszer -Kb 2x annyi map térképet tartalmazó ecu program Ezt írta Subi a devilsen.... Ennek ellenére mégsem megy jobban :lol: :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Demó Elküldve November12, 2008 Megoszt Elküldve November12, 2008 igen a vectra és a cali ugyan az ... de az astra szivosor mas mert ott van ETC .. a pillangobol van az amihez ETC kell van ami a sima 2,5 ös vectra cali ...van a 2,8 hoz és 2,7 hez valo és ezenbelül van olyan amiben sima maga a pillango és nincs rajta semmi mint a régieken Cali és Vectra XE-ken M2.5-el láttam a különböző pillangószelepeket és szívósorokat. Azt tudom, hogy az ETC-seké más, de ezeken egyiken sem volt és mind Vectra, illetve Cali motor volt. Mind a két pillangószelepen van ék, de más a gyártó és maga a ház nagyobb kicsit. Ugyanez a szívósoroknál, azoknál is más a gyártó és ezek mindig összefüggöttek azzal, hogy KS, vagy Cossi fejjel volt szerelve gyárilag. Tehát eddig a Cossi fejeseken nálunk mindig Pierburg pillangó volt és a szívósoron nem volt KS felirat. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Demó Elküldve November12, 2008 Megoszt Elküldve November12, 2008 Az biztos hogy a cossi csatornáji nagyobbak,ezt már én is összehasonlítottam és tényleg így van.Szabad szemmel is jól látható volt a különbség. Akkor csak nem vagyok hülye! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Demó Elküldve November12, 2008 Megoszt Elküldve November12, 2008 Ennek ellenére mégsem megy jobban :lol: :lol: Mert nem is erősebbek! :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lacee Elküldve November12, 2008 Megoszt Elküldve November12, 2008 Gondolom nincs DIS-es fecsiszeleped Dini, ?! Holnap kigurulok a cumókkal este aztán valamit igazán tönkretehetnénk az autóban már :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
mélykék76 Elküldve November12, 2008 Megoszt Elküldve November12, 2008 Gondolom nincs DIS-es fecsiszeleped Dini, ?! Holnap kigurulok a cumókkal este aztán valamit igazán tönkretehetnénk az autóban már :lol: Ember, Kell neked valami Janitól ? Link to comment Megosztás: More sharing options...
coupe Elküldve November12, 2008 Megoszt Elküldve November12, 2008 Ember, Kell neked valami Janitól ? Nekem kellene a CD-m,meg az erősítője kölcsön :lol: :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Demó Elküldve November12, 2008 Megoszt Elküldve November12, 2008 Gondolom nincs DIS-es fecsiszeleped Dini, ?! Holnap kigurulok a cumókkal este aztán valamit igazán tönkretehetnénk az autóban már :lol: Próbára teljesen jó lesz 4 jó injektor a régiből is. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
mélykék76 Elküldve November12, 2008 Megoszt Elküldve November12, 2008 Nekem kellene a CD-m,meg az erősítője kölcsön :lol: :) Milyen cd-d van nála ? :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
coupe Elküldve November12, 2008 Megoszt Elküldve November12, 2008 Milyen cd-d van nála ? :lol: WH :lol: :) :P :P :lol: :o Link to comment Megosztás: More sharing options...
mélykék76 Elküldve November12, 2008 Megoszt Elküldve November12, 2008 WH :lol: :) :P :P :lol: :o Hogy felejthettem el :lol: Kondit meg tood csinálni ? Link to comment Megosztás: More sharing options...
coupe Elküldve November12, 2008 Megoszt Elküldve November12, 2008 Hogy felejthettem el :o Kondit meg tood csinálni ? :lol: :) :P :P :lol: Hic azt mondta megcsinálja :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lacee Elküldve November12, 2008 Megoszt Elküldve November12, 2008 Dini tudja de szerintem az már el lett passzolva... beszéltük is annó hogy milyen l jön majd később...de a pénz akkor jobban jött. Píísta! Jani tudni fogja h nekem mi kellhet :lol: De ha nem akkor sincs baj mert amíg a stekkeren nem jutok át addig tökmindegy minden. De köszönöm!!! Próbára teljesen jó lesz 4 jó injektor a régiből is. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
mélykék76 Elküldve November12, 2008 Megoszt Elküldve November12, 2008 ....Jani tudni fogja h nekem mi kellhet :lol: De ha nem akkor sincs baj mert amíg a stekkeren nem jutok át addig tökmindegy minden.... Aham. Ma este hétkor még azt mondta : lehet eladod az autót, meg különben sem szóltál pontosan mi kell :lol: :) :P :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts