Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

GSI Rulez...Chat...Jáccótér....:)


hemi

Recommended Posts

Kéne egy kis segítség megint ha, nem gond. :D

Tegnap este mentem éjszakára és a kocsi csak 6.-7. hosszú köszörülésre indult, az akksi jól bírta és jól forgatott.

Indítózások között pihentettem és kegyetlen benzinszag volt. Arra gyanokszok, hogy elejti a benzint pár nap állás után, mert orral felfelé állok egy jó kis dombon, de eddig ilyen probléma nem volt. Munka előtt elmentem szoliba ott indult és mikor reggel indultam haza akkor is szépen indult. Ma délután is szépen indult. Esetleg nemrég emlegetett hőmérséket jeladó genyázik?

Elvileg az elléállás értékei jók. Egy hónapja csinálta ezt kétszer, de ott a szitu az volt, hogy beindult, majd kiálltam és járattam kb.10 percig, majd leállítottam és utána megint nehezen indult. Gondoltam olyanra is, hogy bepárásohat valamelyik csati, mert motor mosáskor is ezt csinálja, majd egy idő után indul. Ha már beindul semmi gond nincs vele nem dadog nem rángat és nem fullad egyáltalán. Esetleg a befecskendező pisilhet be? Sok indítózás után lekapcsoltam az AC-t és úgy indítóztam, aztán visszakapcs és utána indult.

Gondolom gyújtás nem nagyon lehet, mert ha egyszer beindul akkor már utána jó, melegen hidegen.

Járatva a mocit, megnyomtam a benzinhíd tűszelepét és ott rendesen spriccelt a benya. Leállítás után megkéne neki tartani a benzin nyomást? A visszacsapó szelep a szivattyúba van?

A segítségeteket előre is köszönöm. ;)

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.