Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

GSI Rulez...Chat...Jáccótér....:)


hemi

Recommended Posts

az egy külsö wastegate.. ha kell azthasznalod ha nem akkor a tubojét és akkor ide egy lezáro kerül

Gondoltam arra is, csak picinek tűnt...de most olvasom, hogy 38-as...

A turbó elviekben belső wastgate-es...szal ez engem nem érint...

amúgy világoljá mán fel, hogy miért jobb a külső wg mint a belső...vagy semmi kül?

Link to comment
Megosztás:

360$ az atp

ha ugy nezem ez sem olyan drága

de ugyan ugy nez ki mint amit fentebb beszurtam 120 $ ért

ha van t25 ös talpal akkor az ugy igen olcso lessz

"ATP cast iron manifold designed for T25 or T3, T3/T4 turbo applications. Will work on any 20v 1.8T motor. Applications include VW Golf/Jetta IV, VW New Beetle, Audi TT, Seat Leon, Audi A3, Audi A4, Passat, and Audi S3. Hi-temp cast iron 1/4" walls prevent cracking under severe heat. Precisely drilled for head studs and threaded (8mm x 1.25" for T25/GT28R/RS or 10mm x 1.5 for T3/GT30R/GT35R) for either T25 or T3 inlet bolt patterns. *Cast with external wastegate flange, but can be blocked off with blockoff flange for integral wastegate setups. Specify T3 Flange or T25/T28/GT28R/GT28RS Flange"

vvw001-01.jpg

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.