Laci4 Elküldve Február15, 2005 Megoszt Elküldve Február15, 2005 Ezekszerint nem gyógyúlt meg :) Figyeld meg a gyógymódot :wink: Link to comment Megosztás: More sharing options...
PetiGSI Elküldve Február15, 2005 Megoszt Elküldve Február15, 2005 Laci : Deeehogy gyógyult.....ez nem olyan :wink: Ma reggel nem volt alapjáratom....ugy kellett zsonglőrködnöm,hogy ne álljon le a gép. Majd kb. 9:30 körül megjött az alapjárat.....csőstűl :lol: 3000es fordulat alá nem adta. Piros lámpánál gyerek átnézett rám azt hitte versenyezni akarok :) Még ingadozott is az alapjárat volt mikor 3500-ig felment................ Akkor úgy döntöttem......szerviz. (hidrótőke csere ismét csúszik) :lol: Ma kiviszem D.K.-re de hogy jövök haza?!...........ejjjj Egyébként nekem a potméter gyanús ami a kis pillangószelep tengelyén van. Az alapjárati motor nem koszos(már amennyire láttam) és ha gyújtást adok rá és megpróbálom megmozdítani a motort egész szépen,akadásmentesen ellen dolgozik a kezemnek :D Szóval poti lesz a gond..............szerintem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Kess Elküldve Február15, 2005 Megoszt Elküldve Február15, 2005 asszem asse ócsó mulatság... Link to comment Megosztás: More sharing options...
PetiGSI Elküldve Február15, 2005 Megoszt Elküldve Február15, 2005 Gondolom :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Kess Elküldve Február16, 2005 Megoszt Elküldve Február16, 2005 PetiGSI ne mizujs a géppel? Link to comment Megosztás: More sharing options...
PetiGSI Elküldve Február16, 2005 Megoszt Elküldve Február16, 2005 Szeles Gábor úrhoz elvittem tegnap este remélhetőleg ma elkészül. :wink: Kitisztítja az alapjárati motort meg kicseréli a gázbovdent. Autó nélkül nagyon nagyon rossz :D Tegnap este Laci4-el kimentünk a felvonulásira jó lett volna pörögni 1 picit de maradtam néző :lol: 1szer kb. 21:00 felé láttunk és hallottunk egy sötét GSI-t elsuhanni lehet Atom kollega volt?! :) Ma felszálltam a BKV-ra........ejjjjjjjj..........egyre csövesebb :lol: (32-es busz) Link to comment Megosztás: More sharing options...
aztec Elküldve Február16, 2005 Megoszt Elküldve Február16, 2005 Atom kollega ha jól 'tom otthon lábadozott, legalábbis éjn olyan 6-7 között beszéztem vele, akkor még otthon volt :idea: Peti megkérdezted nekem a cuccokat? Link to comment Megosztás: More sharing options...
aztec Elküldve Február16, 2005 Megoszt Elküldve Február16, 2005 Hát azért EZ 1 cseppet mintha vicces lenne :arrow: kb 150LE :) aham. Ha vki ismeri mondja már el nekem plz, hogyan sikerült ez :roll: Link to comment Megosztás: More sharing options...
gsi.tamás Elküldve Február16, 2005 Megoszt Elküldve Február16, 2005 Ez egynyóctizenhatvé! Link to comment Megosztás: More sharing options...
aztec Elküldve Február16, 2005 Megoszt Elküldve Február16, 2005 Ez egynyóctizenhatvé! és hogyan lesz belőle 150 áruld má' L kollega. Ahhoz min kellene tengely és csipcsirip, nem 1 kipuff :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
gsi.tamás Elküldve Február16, 2005 Megoszt Elküldve Február16, 2005 Há valahó el kő adni a szamarat. Egyébként meg sem lepödöm ezeken a plussz regényeken amiket az autókhoz írnak. Link to comment Megosztás: More sharing options...
aztec Elküldve Február16, 2005 Megoszt Elküldve Február16, 2005 hallod Tomi nem 1 gyerekkel találkoztam má' (pl cs) akik egy képletben összaadják a gyertyától kezdve a kipuff mindent és a végén olyan szám jön ki, amitől jól érzi magát az ember de az autó a gyári teljesítményét nem tudja leadni :) :D :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Agressor Elküldve Február16, 2005 Megoszt Elküldve Február16, 2005 és hogyan lesz belőle 150 áruld má' L kollega. A GSI optika alapból + 20 (m)LE! m=mentális :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
PetiGSI Elküldve Február16, 2005 Megoszt Elküldve Február16, 2005 Aztec - http://www.dsop.net/tuning/tuning.php?mkb=C20XE szerintem valahogy hasonló képpen lehetne egy C18XE -motort tuningolni. :D Elötte egy símaszk és pisztoly.........többi megy mint a karikacsapás :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Corsa C GSi Elküldve Február16, 2005 Megoszt Elküldve Február16, 2005 Há valahó el kő adni a szamarat. Egyébként meg sem lepödöm ezeken a plussz regényeken amiket az autókhoz írnak. egy jó leömlő, meg fém kat, +jó rendszer kb 10-15 lovat dobhat rajta... befog még elé 10-15 pacit és megvan a 150 ló :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
aztec Elküldve Február16, 2005 Megoszt Elküldve Február16, 2005 Corsa c cartárs nem kötözködni akarok de az jó, ha van 5LE és jó esetben +ban :wink: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Corsa C GSi Elküldve Február16, 2005 Megoszt Elküldve Február16, 2005 Corsa c cartárs nem kötözködni akarok de az jó, ha van 5LE és jó esetben +ban :wink: Én sem. De szerinted mennyit fog le a gyári kat? Abban viszont igazad van, hogy chip+hengerfej faragás nélkül a leömlő nem sokat jelent... Link to comment Megosztás: More sharing options...
aztec Elküldve Február16, 2005 Megoszt Elküldve Február16, 2005 kat max 3-4 Le 1 százötven les autónál. sztem. amúgy meg amióta nagy dívat a tuning mindent kikapnak, csak éppen az eredményét nem nézik :) :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Corsa C GSi Elküldve Február16, 2005 Megoszt Elküldve Február16, 2005 kat max 3-4 Le 1 százötven les autónál. sztem. amúgy meg amióta nagy dívat a tuning mindent kikapnak, csak éppen az eredményét nem nézik :) :D ezen nem veszünk össze :wink: A lényeg, hogy messze van a 150 lótól Link to comment Megosztás: More sharing options...
PetiGSI Elküldve Február16, 2005 Megoszt Elküldve Február16, 2005 negyed 1kor érdeklődöm mi van a vassal :wink: Remélem még egyben van. (GPS koordináták szerint kb. 30métert mozdult a jármű tegnap óta) :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
gsi.tamás Elküldve Február16, 2005 Megoszt Elküldve Február16, 2005 Jaj tegnap este 11-kor kimentem kéziféket cibálni Kalászra a Corahoz és a nagy körforgalomban (kettő van abból a kisebbikben) egy A8-as nyomta körbe körbe! Ilyen nagy autóval még nem láttam gányolni embert, jól csinálta. Keresztben végig ahogy kell ha jól tudom volt ebből 4x4-es ez nagyon annak tűnt ha csak rear wheel drive akkor is kiri volt. Viszont én nem tudtam nagyon gyors lenni mert olvadt is és így egy kicsit jobban csúszott és nagy volt a várható futómű kár ezért inkább öregurasan de szépen nyújtottam a bowdent. Nem hiába kell vennem egyszer egy erős 4x4-es autót! Link to comment Megosztás: More sharing options...
aztec Elküldve Február16, 2005 Megoszt Elküldve Február16, 2005 Tomi éjn nemrég amortizáltam le kisgépem a mátyásföldin... nem bírtam magammal nomeg haverokkal ment a versenyi viszont Lmond6om,h shimán tudtam a vasat 70-80nál irányítani nyári falken 512esekkel :) :D Petya THX az infókat meg seggícséget :!: :wink: Link to comment Megosztás: More sharing options...
PetiGSI Elküldve Február16, 2005 Megoszt Elküldve Február16, 2005 nincs mit...máskor is :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Február16, 2005 Megoszt Elküldve Február16, 2005 Szóval meggyógyúltam, úgyhogy este megyek egy kicsit kolbászolni a városba... Lurdy esetleg este valaki...(Az csörögjön rám...) Üdv.: Atommanó Link to comment Megosztás: More sharing options...
gsi.tamás Elküldve Február16, 2005 Megoszt Elküldve Február16, 2005 Nem azt mondtam, hogy 20km/h-val nyomtam. Hanem amit megszokotam a rally vb-n tempót amit mindig megyünk bár most a svédeknél kevés hó volt amin tudtunk volna jót menni, na az a tempó most nem vót mög! :wink: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts