Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

GSI Rulez...Chat...Jáccótér....:)


Recommended Posts

Elküldve
én nem is mondtam, hogy 2.0-át akarok berakni :huh:

c14nz helyett x14xe, 44kw vs 66kw

Pedíg sztem ne iylen kis körömreszelőt tegyé bele akkor mn egy NE-t <_<

Elküldve
Pedíg sztem ne iylen kis körömreszelőt tegyé bele akkor mn egy NE-t :huh:

Egyetértek. Én az X14XE-t dobtam ki belőle. Papír nincs, de szépen megy a C20XE. (bennen az 1.4 motorszámával <_< ) Na remélem semmi hatóság nem olvas itt. :D

Elküldve
Egyetértek. Én az X14XE-t dobtam ki belőle. Papír nincs, de szépen megy a C20XE. (bennen az 1.4 motorszámával <_< ) Na remélem semmi hatóság nem olvas itt. :lol:

Nekik külön lapon nyilik meg ez mindent legálisra fordít egy PHP program szal amire te aztírod : átütve >>> eredeti less belőle! :huh: :D :D

Elküldve

de egyébként az X14XE árban drágább szerintem mint egy C20NE egy jó NE kompletten 30-35 ezer ft ból megvan váltóval féltengelyekkel kábelkorbáccsal ECU-val együtt! És azé az egy C20NE!!!! Bár kitudja jocó mit akar , X14XE füvetnyírni jó! <_< :huh: :D

Elküldve
de egyébként az X14XE árban drágább szerintem mint egy C20NE egy jó NE kompletten 30-35 ezer ft ból megvan váltóval féltengelyekkel kábelkorbáccsal ECU-val együtt! És azé az egy C20NE!!!! Bár kitudja jocó mit akar , X14XE füvetnyírni jó! <_< :huh: :D

Igaz, ráadásul szerintem egy X14XE sokkal több törődést igényel, mint egy C20NE.

Az NE-t ütheted, vághatod, kirakhatod a Tajgetoszon, akkor is menni fog :lol: :D

Elküldve
Igaz, ráadásul szerintem egy X14XE sokkal több törődést igényel, mint egy C20NE.

Az NE-t ütheted, vághatod, kirakhatod a Tajgetoszon, akkor is menni fog :huh: <_<

Nagy igazság! :D

Elküldve
Igaz, ráadásul szerintem egy X14XE sokkal több törődést igényel, mint egy C20NE.

Az NE-t ütheted, vághatod, kirakhatod a Tajgetoszon, akkor is menni fog :D <_<

Hát bizony az X14 tényleg nyűgös. Annyi bajom volt vele rövid pályafutása alatt... A kedvencem az utolsó hibajelenség volt, ami úgy nézett ki, hogy ~90km/h-nál leháromhengeresedett, erő eltűnt, majd kb 110-nél jött vissza a negyedik henger. Viszont 3 hengerrel ezt a 20km/h-s különbséget nagyjából 10 perc alatt lehetett leküzdeni. Aztán ha lassítottam, akkor ismét 3 henger... :D Na akkor lett elegem belőle...

Először NE-t akartam belerakni, már meg is volt a donor, aztán beesett egy jó ajánlat az XE-re (70 volt cakk-pakk) így végül ez került bele. :huh:

Elküldve
Hát ha ta arra használod :huh: :D :D :lol:

:D Pííísta látok én elég drótot a melóhelyen! :D :D :P Egyébként ez a hivatalos neve nem a kábelköteg! ;) <_<

Elküldve
Bőrülés, kábelkorbács... ennyi perverzet... :lol:

Bőrülés hujujjj erről eszembejut mikor beültem egy ülésfűtéses kocsiba,,,,, csak a kolégám nemszólt hogy bekapcsolta,,,, és csak melegedett!!! énmeg magamba studíroztam hogy most mivan befostam vagy nemtom! <_< :huh: :D :D

Elküldve
Bőrülés hujujjj erről eszembejut mikor beültem egy ülésfűtéses kocsiba,,,,, csak a kolégám nemszólt hogy bekapcsolta,,,, és csak melegedett!!! énmeg magamba studíroztam hogy most mivan befostam vagy nemtom! <_< :huh: :D :D

Te meg nem szóltál neki, hogy befostál mi? :lol:

Elküldve
Te meg nem szóltál neki, hogy befostál mi? :D

Hát nemtudttam mivan!!! de mondom Fecó nemtom mivan meleg az ülés lehet bajvan <_< :huh: :D Elkezd röhögni , mondja te hülye megy az ülésfűtés! :D :lol:

Elküldve
:P Pííísta látok én elég drótot a melóhelyen! :huh: :D :D Egyébként ez a hivatalos neve nem a kábelköteg! :D <_<

Értem én.

Lady Brutalica is így hívja az s&m bótban mi ? :lol: :D :D

Elküldve
Mutasd meg szépen a rózsaszín kábelkorbácsról a képet a többieknek is, azt mondta ő ajánlotta <_< :huh:

wehehe sajnos nem megy Krisztánál van! :D :D :lol:

Elküldve
Hát nemtudttam mivan!!! de mondom Fecó nemtom mivan meleg az ülés lehet bajvan :huh: :D :D Elkezd röhögni , mondja te hülye megy az ülésfűtés! :lol: :D

Amúgy tényleg jó dolog. Nekem is van a Corsában, igaz csak vezető oldali <_<

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.