Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

GSI Rulez...Chat...Jáccótér....:)


hemi

Recommended Posts

Hát amikor aHondát csináltattam én még a hajtókarokat is megnézettem hogy faxásan illaszkedik e és nem oválra huzza e össze a csapágyat! (a 2. felújítás után) . De kapott az is mindet hfsikol főtengelyt köszörülni kellett tehát komplettán meglett <_< Uj gyűrük dugók jókvotak az nem lett cserélve!

Link to comment
Megosztás:

Ezt akkor mondd, ha a dugók is újak, és a blokk látott gépműhelyet :D

Nem volt nagyon vállas a hengerfal? Mert akkor lehetséges az új gyűrű törése, ill. elég nagy olajfogyi lesz.

A dugókat és gépműlyet szerintem kár volt kihagyni. <_<

Jó reggelt!

Nem volt vállas a hengerfal... Meglepően szépnek tűnt... A dugók sem tűntek gáznak... Bontsam vissza, amíg nincs bent a kocsiban? :huh:

Link to comment
Megosztás:

Hát amikor aHondát csináltattam én még a hajtókarokat is megnézettem hogy faxásan illaszkedik e és nem oválra huzza e össze a csapágyat! (a 2. felújítás után) . De kapott az is mindet hfsikol főtengelyt köszörülni kellett tehát komplettán meglett :huh: Uj gyűrük dugók jókvotak az nem lett cserélve!

Na igen, ez is egy lényeges dolog, mert sokan elfelejtik, aztán gyorsan lesz csapágyas a paripa.

Van szponzorom!!! :D

Kösz Laci, hogy gondolsz rám! :D

Én mindig gondolok rád, ha sörről van szó! :lol:

Nem volt vállas a hengerfal... Meglepően szépnek tűnt... A dugók sem tűntek gáznak... Bontsam vissza, amíg nincs bent a kocsiban? <_<

Ha van rá "kedved" és biztosra akarsz menni, akkor lehet jobb lenne, csak akkor már a most belerakott gyűrűk nem lesznek jók(a dugókkal együtt). A főtengelyt is illik fúráskor köszörültetni, szal akkor a csapágyak sem lesznek jók.

És miért? Mert bármennyire is jónak tűnik a főtengely és új csapágy kombó, mivel a tengely már futott pár km-t, így nem pont azon a méreten van, mint a csapágy, vagyis lazább az illesztés. A frissen fúrt moci meg erős, és intenzívebben dolgozik.

Link to comment
Megosztás:

Ha nem volt válla a hengernek sem alul sem felül, nem kellett hónolni, akkor én nem fúrnám meg, most gyűrűzte ás csapágyazta meg a bátyám a primerat is, tökéletes lett 11 bár volt a kompressziója most meg 14, egy szikra olajat nem eszik, szóval jó lett, fúrni akkor kell ha már hordósra kopott vagy ha már lehet látni a gyűrűt a dugó mellett annyira szétvan kopva. Sőt 2 gépműhelyben le is beszélték róla, hogy ennek simán elég egy gyűrűzés! Na meg én sok jót nem hallottam fúrt blokkokról, eddig akármennyi Mantát fúrtak meg nem bírt 1-2 évtől többet és szarrá kopott, az egyik gépműhelyben mondta a srác hogy ha lefúrják azt a kemény réteget a blokkról utána már nagyon hamar kopik, bár nem tudom a c20xe hogy viselkedik vagy az menyire bírja a fúrás után, ebben is Szonik tudna okosat mondai <_<

Link to comment
Megosztás:

tudtommal nincsen kemény réteg opeleknél.

Az lehet, nem tudom, azért is írtam hogy Szonik biztosan szedett már szét fúrt motort. Bár Attila ha nem sürgős a kocsiösszerakás, na meg mondtad hogy tavaszra lesz ész akkor lehet érdemeseb lenne már megfúrni és csapágyazni, és ha jól végezte a dolgát a műhely akkor sok sok éve elfog menni az biztos!

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.