B_Csaba Elküldve Szeptember24, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember24, 2008 Ok! :D De akkor igyunk, azzal kevesebb kárt csinálunk. <_< Az igaz! :huh: RE: ui: Morpheus kint él Los Angelesben, ha jól tudom... Honda fórumon a múltkorában váltottam vele néhány szót, de majd megkeresem akkor, mondta hogy kint él! Link to comment Megosztás: More sharing options...
yooccoo Elküldve Szeptember24, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember24, 2008 végre végigolvastam a mai 16 oldal adagot kapjátokbe JA amúgy én megkérdeztem a papirozást a bociba a Fővárosi Közlekedési Felügyelettől aminek a száma 430-2700 Budapestieknek. Motorcsere esetén: - új műszaki vizsga - összes okmány csere - átalakítási engedély az engedélyezési csoporttól () Mozaik utca 5 vagy XIVker Komocsay utca 17-19) Komocsay utca 17-19 telszáma: 460-2200 és az 5ös melléket kell kérni oda pedig a következőket kell vinni: - Motorszármazási papír - zöldkártya - forgalmi vagy ezek fénymásolata - 11800Ft kezelési költség Ha az autót gyártották ilyen motorral akkor át lehet építeni, és mivel 8 szelepről építeném én 16 szelepesre így ccm különbség nincs. A lényeg hogy a zöldkártyabesorolása az új mocinak nem lehet rosszab mint a régi. Az adatbázisukban ők meg tudják nézni hogy gyártották e azzal a motorral az autót tahát nem kell a jóégtől beszerezni papírt gyártották, ők megmondják hogy igen vagy nem. Tehát átalakítási engedély 11800+ okmánycserék 16000 + műszaki ennyi ha azonos ccm. A teljesítmény növekedés pedig a súlyadóban jön ki ami így drágább lesz de azt majd az önkormányzat küldi majd és 1 évben egyszer kell kifizetni. és mi a helyzet akkor, ha a beépítendő motor teljesítménye másfélszerese a benn lévőnek? akkor nem kell terveztetni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Xray Elküldve Szeptember24, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember24, 2008 és mi a helyzet akkor, ha a beépítendő motor teljesítménye másfélszerese a benn lévőnek? akkor nem kell terveztetni? Ha tipusazonos akkor NEM! Hameg nem tipusazonos akkor nemtudod lepapírozni ! <_< tehát ha te az 1.4 helyett egy 2000CCM est akarsz betenni sztem semmi akadálya ugyan is caravant gyártottak 2.0 ban NE vel Meg Xe vel is ! Tehát simán nem kell terveztetni! (szerintem) :huh: :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
mackosajt Elküldve Szeptember24, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember24, 2008 Te sugárzó ember! Amit írtam, olvastad? <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
coupe Elküldve Szeptember24, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember24, 2008 Ha tipusazonos akkor NEM! Hameg nem tipusazonos akkor nemtudod lepapírozni ! <_< tehát ha te az 1.4 helyett egy 2000CCM est akarsz betenni sztem semmi akadálya ugyan is caravant gyártottak 2.0 ban NE vel Meg Xe vel is ! Tehát simán nem kell terveztetni! (szerintem) :huh: :D Szerintem meg nem így van...Mivel az 1.4nél lényegesen kisebb a fék,gyengébbek a rugók és a lengéscsillapítók is......Ráadásul caravanba csak a 2.0 16V volt tárcsafékes,szóval ez is akadály lehet...de ezek csak elméleti fejtegetések....... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Xray Elküldve Szeptember24, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember24, 2008 Te sugárzó ember! Amit írtam, olvastad? <_< Hol hol és mit e?? :huh: :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Xray Elküldve Szeptember24, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember24, 2008 Szerintem meg nem így van...Mivel az 1.4nél lényegesen kisebb a fék,gyengébbek a rugók és a lengéscsillapítók is......Ráadásul caravanba csak a 2.0 16V volt tárcsafékes,szóval ez is akadály lehet...de ezek csak elméleti fejtegetések....... Ez nemkizárt amit mondasz lehet énmondtam hülyeséget , de ahogy Pehi Csabi leírta nekem ez jött le! Aztán lehet már tulfáradtt vagyok ehhez :huh: Ku..va éjszakás műszak! <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
Xray Elküldve Szeptember24, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember24, 2008 Ja és Caravanba tényleg nem volt 20NE ???? <_< Csak 16V ? Link to comment Megosztás: More sharing options...
mackosajt Elküldve Szeptember24, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember24, 2008 Hol hol és mit e?? <_< :huh: ezte itte Link to comment Megosztás: More sharing options...
Xray Elküldve Szeptember24, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember24, 2008 ezte itte Jaaaa na akkor csak csak GSI re kacsingatsz <_< Hát nemhiszem hogy mostanában megválnék tőle , nagyon a szivemheznőt :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Szeptember24, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember24, 2008 Látom itt vagy Anti, csak nem nem érzed jól magad, vagy miért nem írsz?? <_< Me kicsit megint összerúgtam a port a főnökömmel...aztán hüppögtem egy kicsit a sarokban... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Szeptember24, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember24, 2008 mert itt vok <_< haragszik rám :huh: Nem haraxok, már elmondtam...Te KUKKa... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Xray Elküldve Szeptember24, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember24, 2008 Me kicsit megint összerúgtam a port a főnökömmel...aztán hüppögtem egy kicsit a sarokban... Ménem baxtá le neki egy sallert! <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Szeptember24, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember24, 2008 Egyébként szerintem az egész klubban a coupe-jé megy a legjobban, ha feltenne 14-15 colos kerekeket és kiszedne valahogyan annyi súlyt hogy gsi súlyba legyen :huh: akkor lemenne 15 alá tuti! Na alakul a hsz száma :D <_< szerintem meg a Tomé...és lassan meg az Oszibááááááééééééé... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Szeptember24, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember24, 2008 1280 velem Ilyenkor elszörnyülködök, hogy nekem meg 1480 Kg...szal 200kg...bazi sok... <_< Majdnem elnyel +100 pacit... :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Szeptember24, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember24, 2008 Ez pont így van...de 3.vége az már nem 200m <_< :huh: :D .Ezt egy átlagos GSi tulaj pont nem veszi észre.....Tény hogy jobb,de nem érezhető.... Én a GSI-vel 3. végén mentem be 400m-en a célba...176-os célsebességgel... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Szeptember24, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember24, 2008 f18+ :D :lol: ami spereeeeeeeeeeees... <_< :huh: :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Szeptember24, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember24, 2008 Milyen jót menne az Anti gépe is mondjuk 13 colos kerekekkel :huh: bár gondolom a 15 col sem menne már fel! 16 colosból sem mindegyik megy fel... <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Szeptember24, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember24, 2008 Szeva Attila (Bobber) miért nem szólsz? Mit vettél az Audi után? Várjáááááá...még csak a második oldalon tart... <_< :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
mélykék76 Elküldve Szeptember24, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember24, 2008 16 colosból sem mindegyik megy fel... <_< Le kell venni a féket, majd szépen kigurolod magad a végén :huh: :D :D :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Szeptember24, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember24, 2008 Igazából??? <_< nemtudom mitakarok! Jólenne egy fiatalabb akár pici hitelre is de srácok mondták G OPC nagycsalódás akkor inkább turbós Cali szal,... :huh: Csak bámulok! egyenlőre! Nem azt mondtad, hogy kocsira hitelt soha??? bár azt is mondtad hogy gyári... :D :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Szeptember24, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember24, 2008 Ez alapján papirozható lenne a LET is (TS200...). A TS200 nem kapott európai specifikációt...ergó nem fogják elfogadni Európában... <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Szeptember24, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember24, 2008 hehejjj :D Apropó te nem akarsz jönni megint erőműbe! :D :lol: Ha tipusazonos akkor NEM! Hameg nem tipusazonos akkor nemtudod lepapírozni ! <_< tehát ha te az 1.4 helyett egy 2000CCM est akarsz betenni sztem semmi akadálya ugyan is caravant gyártottak 2.0 ban NE vel Meg Xe vel is ! Tehát simán nem kell terveztetni! (szerintem) :D ;) Áááá, sok a dógom, meg idén már megvolt a besugárzásadagom :P Ez alapján papirozható lenne a LET is (TS200...). Jah, majd odamegy, és közlik vele a 10%-os KW többlet szabályt is, amit a kedves információs kolega kifelejtett :huh: Gyűrűk, összes tömítés, hidrotőkék, szelepek, olajpumpa, teljes vezérlés, HF síkolva, stb-stb-stb.... szóval új motorom van. :D Ezt akkor mondd, ha a dugók is újak, és a blokk látott gépműhelyet :D Nem volt nagyon vállas a hengerfal? Mert akkor lehetséges az új gyűrű törése, ill. elég nagy olajfogyi lesz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Szeptember24, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember24, 2008 Ha tipusazonos akkor NEM! Hameg nem tipusazonos akkor nemtudod lepapírozni ! <_< tehát ha te az 1.4 helyett egy 2000CCM est akarsz betenni sztem semmi akadálya ugyan is caravant gyártottak 2.0 ban NE vel Meg Xe vel is ! Tehát simán nem kell terveztetni! (szerintem) :huh: :D nézik ilyenkor a fékeket is, vagy ha pl azzal a mocival csak soklégzsákos volt, akkor ennek is annak kell lennie...stb...stb... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Szeptember24, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember24, 2008 Ménem baxtá le neki egy sallert! <_< Inkább elmentem sörözni egyet... :huh: :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts