Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

GSI Rulez...Chat...Jáccótér....:)


hemi

Recommended Posts

végre végigolvastam a mai 16 oldal adagot kapjátokbe

JA amúgy én megkérdeztem a papirozást a bociba a Fővárosi Közlekedési Felügyelettől aminek a száma 430-2700 Budapestieknek.

Motorcsere esetén:

- új műszaki vizsga

- összes okmány csere

- átalakítási engedély az engedélyezési csoporttól () Mozaik utca 5 vagy XIVker Komocsay utca 17-19)

Komocsay utca 17-19 telszáma: 460-2200 és az 5ös melléket kell kérni oda pedig a következőket kell vinni:

- Motorszármazási papír

- zöldkártya

- forgalmi vagy ezek fénymásolata

- 11800Ft kezelési költség

Ha az autót gyártották ilyen motorral akkor át lehet építeni, és mivel 8 szelepről építeném én 16 szelepesre így ccm különbség nincs. A lényeg hogy a zöldkártyabesorolása az új mocinak nem lehet rosszab mint a régi. Az adatbázisukban ők meg tudják nézni hogy gyártották e azzal a motorral az autót tahát nem kell a jóégtől beszerezni papírt gyártották, ők megmondják hogy igen vagy nem. Tehát átalakítási engedély 11800+ okmánycserék 16000 + műszaki ennyi ha azonos ccm. A teljesítmény növekedés pedig a súlyadóban jön ki ami így drágább lesz de azt majd az önkormányzat küldi majd és 1 évben egyszer kell kifizetni.

és mi a helyzet akkor, ha a beépítendő motor teljesítménye másfélszerese a benn lévőnek?

akkor nem kell terveztetni?

Link to comment
Megosztás:

és mi a helyzet akkor, ha a beépítendő motor teljesítménye másfélszerese a benn lévőnek?

akkor nem kell terveztetni?

Ha tipusazonos akkor NEM! Hameg nem tipusazonos akkor nemtudod lepapírozni ! <_< tehát ha te az 1.4 helyett egy 2000CCM est akarsz betenni sztem semmi akadálya ugyan is caravant gyártottak 2.0 ban NE vel Meg Xe vel is ! Tehát simán nem kell terveztetni! (szerintem) :huh: :D

Link to comment
Megosztás:

Ha tipusazonos akkor NEM! Hameg nem tipusazonos akkor nemtudod lepapírozni ! <_< tehát ha te az 1.4 helyett egy 2000CCM est akarsz betenni sztem semmi akadálya ugyan is caravant gyártottak 2.0 ban NE vel Meg Xe vel is ! Tehát simán nem kell terveztetni! (szerintem) :huh: :D

Szerintem meg nem így van...Mivel az 1.4nél lényegesen kisebb a fék,gyengébbek a rugók és a lengéscsillapítók is......Ráadásul caravanba csak a 2.0 16V volt tárcsafékes,szóval ez is akadály lehet...de ezek csak elméleti fejtegetések.......

Link to comment
Megosztás:

Szerintem meg nem így van...Mivel az 1.4nél lényegesen kisebb a fék,gyengébbek a rugók és a lengéscsillapítók is......Ráadásul caravanba csak a 2.0 16V volt tárcsafékes,szóval ez is akadály lehet...de ezek csak elméleti fejtegetések.......

Ez nemkizárt amit mondasz lehet énmondtam hülyeséget , de ahogy Pehi Csabi leírta nekem ez jött le! Aztán lehet már tulfáradtt vagyok ehhez :huh: Ku..va éjszakás műszak! <_<

Link to comment
Megosztás:

hehejjj :D Apropó te nem akarsz jönni megint erőműbe! :D :lol:

Ha tipusazonos akkor NEM! Hameg nem tipusazonos akkor nemtudod lepapírozni ! <_< tehát ha te az 1.4 helyett egy 2000CCM est akarsz betenni sztem semmi akadálya ugyan is caravant gyártottak 2.0 ban NE vel Meg Xe vel is ! Tehát simán nem kell terveztetni! (szerintem) :D ;)

Áááá, sok a dógom, meg idén már megvolt a besugárzásadagom :P

Ez alapján papirozható lenne a LET is (TS200...).

Jah, majd odamegy, és közlik vele a 10%-os KW többlet szabályt is, amit a kedves információs kolega kifelejtett :huh:

Gyűrűk, összes tömítés, hidrotőkék, szelepek, olajpumpa, teljes vezérlés, HF síkolva, stb-stb-stb.... szóval új motorom van. :D

Ezt akkor mondd, ha a dugók is újak, és a blokk látott gépműhelyet :D

Nem volt nagyon vállas a hengerfal? Mert akkor lehetséges az új gyűrű törése, ill. elég nagy olajfogyi lesz.

Link to comment
Megosztás:

Ha tipusazonos akkor NEM! Hameg nem tipusazonos akkor nemtudod lepapírozni ! <_< tehát ha te az 1.4 helyett egy 2000CCM est akarsz betenni sztem semmi akadálya ugyan is caravant gyártottak 2.0 ban NE vel Meg Xe vel is ! Tehát simán nem kell terveztetni! (szerintem) :huh: :D

nézik ilyenkor a fékeket is, vagy ha pl azzal a mocival csak soklégzsákos volt, akkor ennek is annak kell lennie...stb...stb...

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.