B_Csaba Elküldve Szeptember24, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember24, 2008 Szerintem teljesen mindegy.......a Lexmaul RAM miatt Én jobban szeretném ha az enyém nem DIS-es lenne....... <_< Egyáltalán nem mindegy, nem véletlenül találták ki ezt a gyújtást, itt nincs veszteség, nincs forgóalkatrész, nem kell cserélni x km-ként, és plusz egy hibalehgetőség azoknak aki szeretnek szerelni, én tuti állítgatnám az előgyújtást, azt hiszem 15° a mienk előgyújtása én biztos variálnék vele mint a bátyám állandóan tekergeti :huh: nekem ez nem lenne jó, elég a többi dolgon agyalni :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
coupe Elküldve Szeptember24, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember24, 2008 Egyáltalán nem mindegy, nem véletlenül találták ki ezt a gyújtást, itt nincs veszteség, nincs forgóalkatrész, nem kell cserélni x km-ként, és plusz egy hibalehgetőség azoknak aki szeretnek szerelni, én tuti állítgatnám az előgyújtást, azt hiszem 15° a mienk előgyújtása én biztos variálnék vele mint a bátyám állandóan tekergeti <_< nekem ez nem lenne jó, elég a többi dolgon agyalni :huh: Pénteken látszott hogy mindegy :lol: Semmivel se jobb vagy rosszabb.....(ami érezhető is)Az tény hogy magasabb fordulaton pontosabb szikrát add,de ez is el tud romlani,és akkor az egészet meg kell venni.Ami ha jól emlékszem 30e körül van....Szóval szerintem tényleg mindegy. :D :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Xray Elküldve Szeptember24, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember24, 2008 Egyáltalán nem mindegy, nem véletlenül találták ki ezt a gyújtást, itt nincs veszteség, nincs forgóalkatrész, nem kell cserélni x km-ként, és plusz egy hibalehgetőség azoknak aki szeretnek szerelni, én tuti állítgatnám az előgyújtást, azt hiszem 15° a mienk előgyújtása én biztos variálnék vele mint a bátyám állandóan tekergeti :D nekem ez nem lenne jó, elég a többi dolgon agyalni :lol: Cserébe ha anagyfeszrész tönkremegy annyiba kerül majdnem mint az egész autó! <_< :huh: :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lanti Elküldve Szeptember24, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember24, 2008 Pénteken látszott hogy mindegy :D Semmivel se jobb vagy rosszabb.....(ami érezhető is)Az tény hogy magasabb fordulaton pontosabb szikrát add,de ez is el tud romlani,és akkor az egészet meg kell venni.Ami ha jól emlékszem 30e körül van....Szóval szerintem tényleg mindegy. :D :huh: 4esbe azért elment.. <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
B_Csaba Elküldve Szeptember24, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember24, 2008 Pénteken látszott hogy mindegy :D Semmivel se jobb vagy rosszabb.....(ami érezhető is)Az tény hogy magasabb fordulaton pontosabb szikrát add,de ez is el tud romlani,és akkor az egészet meg kell venni.Ami ha jól emlékszem 30e körül van....Szóval szerintem tényleg mindegy. :huh: <_< Sokkal intenzívebb hidd el, 200 méteren soha nem fog kijönni a különbség, sőt bármiféle gyorsulásin sem jön ki egetverően, 402 méteren azért kijön ez az, de egyébként padon jön ki jobban, milyen hosszan tatja a görbét. Én régebben találtam egy rajzot a rotoros és a dis gyújtás közti különbségről nem gsi-nél egy általános tesztről, ott látszott hogy ugyanazon a fordulaton a rotoros gyújtásnál csak felugrott a teljesítmény a dis-nél meg tartotta ott legalább plusz 500 RPM-ig. Link to comment Megosztás: More sharing options...
B_Csaba Elküldve Szeptember24, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember24, 2008 4esbe azért elment.. <_< Kikell menni kkházára 11.-én.az lesz az utolsó az éven, ott pontos az időmérés, lehet menni többször, van minden adat ami kell. A legjobb időd 15.6 ugye? És azóta kerültfel a powercup és még mi? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lanti Elküldve Szeptember24, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember24, 2008 Kikell menni kkházára 11.-én.az lesz az utolsó az éven, ott pontos az időmérés, lehet menni többször, van minden adat ami kell. hideg lesz.. nincs értelme... <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
B_Csaba Elküldve Szeptember24, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember24, 2008 hideg lesz.. nincs értelme... <_< De nekem is hideg lesz :huh: Jó lenne összemérni a vasakat, tiéd is nagyon jól megy, az tény hogy 200 méteren nem tudlak elverni. De hát ha azt nézem hogy a kék gsi-m 200 méteren ugyanannyit ment mint a piros és a végén még is lett 4 tized ami legalább 20 méter. 15.62-től nembírtam 12x nekifutásra sem többet kihozni a kékből! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lanti Elküldve Szeptember24, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember24, 2008 De nekem is hideg lesz <_< Jó lenne összemérni a vasakat, tiéd is nagyon jól megy, az tény hogy 200 méteren nem tudlak elverni. De hát ha azt nézem hogy a kék gsi-m 200 méteren ugyanannyit ment mint a piros és a végén még is lett 4 tized ami legalább 20 méter. 15.62-től nembírtam 12x nekifutásra sem többet kihozni a kékből! a hideget arra mondtam h nem lehet menni "record" időt... amugy az én esetembe kurvára számít, hogy 100kg val nehezbb a kocsim... az jobban kijön fent mint a DIS szerintem... Link to comment Megosztás: More sharing options...
B_Csaba Elküldve Szeptember24, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember24, 2008 a hideget arra mondtam h nem lehet menni "record" időt... amugy az én esetembe kurvára számít, hogy 100kg val nehezbb a kocsim... az jobban kijön fent mint a DIS szerintem... Igen ebben teljesen igazad van! Nagyon sok az a 100kg, és nem lehet majd menni rekord időt, ha lecserélem ezt a ketté tört powercupot letudom vinni 15 alá, legalábbis reménykedem. Mondjuk majd elmehetnénk ha megbeszéljük Voszival egy mérésre együtt, mit szólsz? Link to comment Megosztás: More sharing options...
B_Csaba Elküldve Szeptember24, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember24, 2008 Te mérted már egyébként a kocsid? 1130Kg volt az enyém pótkerék nélkül és negyed tankkal, ahol van a műhelyünk ott van mérleg ha gondolod leérhetjük akár bármelyik péntek éjjel is, mert van ott őr! Link to comment Megosztás: More sharing options...
B_Csaba Elküldve Szeptember24, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember24, 2008 Egyébként szerintem az egész klubban a coupe-jé megy a legjobban, ha feltenne 14-15 colos kerekeket és kiszedne valahogyan annyi súlyt hogy gsi súlyba legyen :huh: akkor lemenne 15 alá tuti! Na alakul a hsz száma :D <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
Xray Elküldve Szeptember24, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember24, 2008 Egyébként szerintem az egész klubban a coupe-jé megy a legjobban, ha feltenne 14-15 colos kerekeket és kiszedne valahogyan annyi súlyt hogy gsi súlyba legyen :D akkor lemenne 15 alá tuti! Na alakul a hsz száma :lol: <_< Az állandó verseny:D :huh: :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
B_Csaba Elküldve Szeptember24, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember24, 2008 Az állandó verseny:D <_< :huh: Sportautóról van itt szó vagy miről, trabant klubba biztos nem erről megy a téma :lol: :D :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
loree_gsi16v Elküldve Szeptember24, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember24, 2008 Az állandó verseny:D <_< :huh: Utána meg a sírás :D :D :lol: :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Xray Elküldve Szeptember24, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember24, 2008 Sportautóról van itt szó vagy miről, trabant klubba biztos nem erről megy a téma :D <_< :huh: Na ha az xe-m rendben lessz majd lemérjük azt is 1-2 rcsingot beválalok :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lanti Elküldve Szeptember24, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember24, 2008 Te mérted már egyébként a kocsid? 1130Kg volt az enyém pótkerék nélkül és negyed tankkal, ahol van a műhelyünk ott van mérleg ha gondolod leérhetjük akár bármelyik péntek éjjel is, mert van ott őr! 1280 velem Link to comment Megosztás: More sharing options...
mélykék76 Elküldve Szeptember24, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember24, 2008 ....Sportautó.... sportos inkább <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
coupe Elküldve Szeptember24, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember24, 2008 Sokkal intenzívebb hidd el, 200 méteren soha nem fog kijönni a különbség, sőt bármiféle gyorsulásin sem jön ki egetverően, 402 méteren azért kijön ez az, de egyébként padon jön ki jobban, milyen hosszan tatja a görbét. Én régebben találtam egy rajzot a rotoros és a dis gyújtás közti különbségről nem gsi-nél egy általános tesztről, ott látszott hogy ugyanazon a fordulaton a rotoros gyújtásnál csak felugrott a teljesítmény a dis-nél meg tartotta ott legalább plusz 500 RPM-ig. Ez pont így van...de 3.vége az már nem 200m <_< :huh: :D .Ezt egy átlagos GSi tulaj pont nem veszi észre.....Tény hogy jobb,de nem érezhető.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
B_Csaba Elküldve Szeptember24, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember24, 2008 1280 velem Én 93Kg vagyok akkor olyan 1120 környékén, tehát mindenképp plusz 60Kg-al több vagy, az plusz egy ember. igen az nem kevés felül mindenképp! Link to comment Megosztás: More sharing options...
coupe Elküldve Szeptember24, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember24, 2008 Egyébként szerintem az egész klubban a coupe-jé megy a legjobban, ha feltenne 14-15 colos kerekeket és kiszedne valahogyan annyi súlyt hogy gsi súlyba legyen :D akkor lemenne 15 alá tuti! Na alakul a hsz száma :D :huh: Egyre jobban kezd ellustulni...és most a zene projecttel sem könnyitek rajta :lol: ...Viszont a következő gyorsulási versenyre felrakok ez 15ös gumit kiváncsiságból...Azzal még sose mentem mért időt :D <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
coupe Elküldve Szeptember24, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember24, 2008 Én 93Kg vagyok akkor olyan 1120 környékén, tehát mindenképp plusz 60Kg-al több vagy, az plusz egy ember. igen az nem kevés felül mindenképp! Akkor Én mit szóljak az 1340re <_< :huh: :D :D :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lanti Elküldve Szeptember24, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember24, 2008 Akkor Én mit szóljak az 1340re <_< :huh: :D :D :lol: f18+ :D :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
mackosajt Elküldve Szeptember24, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember24, 2008 Nem akarok nagyon belekotyogni, de gyorsulni 15 fokban jobb, mint 35-ben. Ha már a hideg időt emlegetitek. :huh: <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
B_Csaba Elküldve Szeptember24, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember24, 2008 Ez pont így van...de 3.vége az már nem 200m <_< :huh: :D .Ezt egy átlagos GSi tulaj pont nem veszi észre.....Tény hogy jobb,de nem érezhető.... Az iveco előtti szakaszt lemértük én a bátyám meg kaszkadőr 350 méter a kanyarig, tehát olyan 250 métert szoktak gyorsulni ott Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts