Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

GSI Rulez...Chat...Jáccótér....:)


Recommended Posts

Elküldve
Ti hogy szoktátok kivenni a motort? Nézegettem ma, és ha leszedem a nyulványokat, futóművet megbontom, és alulra kiengedem egy az egybe váltóval együtt! és ugyanígy vissza a másikat, mert fölfelé elképzelhetetlennek tűnik, lehúzni a váltóról nincs annyi hely..

én biza régimodian felfele szoktam ... :lol:

és még az F28 melett is kifér ...

le kell venni a szijtárcsát ... az olajhütö adaptert ... hosszborbadszijnal a feszitögörgötartoval 1üt szervopumpát .... azt jön is kifele csak a valtot meg kell emelni ennyi

Elküldve
én biza régimodian felfele szoktam ... :lol:

és még az F28 melett is kifér ...

le kell venni a szijtárcsát ... az olajhütö adaptert ... hosszborbadszijnal a feszitögörgötartoval 1üt szervopumpát .... azt jön is kifele csak a valtot meg kell emelni ennyi

azt ugye tudod hogy te egy DIS es mocit raksz be .... és neked régi van most ugye ??

Elküldve
én biza régimodian felfele szoktam ... :lol:

és még az F28 melett is kifér ...

le kell venni a szijtárcsát ... az olajhütö adaptert ... hosszborbadszijnal a feszitögörgötartoval 1üt szervopumpát .... azt jön is kifele csak a valtot meg kell emelni ennyi

Aha, hát elgondolkodtató, akkor elég megtámasztani a váltót alulról, na majd meglátom

Elküldve
Aha, hát elgondolkodtató, akkor elég megtámasztani a váltót alulról, na majd meglátom

nem támasztani brutálisan megemelni amit a bak enged :lol: és kicsit féloldalasan kell felfogatni az emelöre a vezérlés része legyen a mocinak kicsit feljebb

Elküldve
nem támasztani brutálisan megemelni amit a bak enged :lol: és kicsit féloldalasan kell felfogatni az emelöre a vezérlés része legyen a mocinak kicsit feljebb

Aha mondjuk a kiszedés az talán megoldódik, de a betétele gondolom szopósabb, rátolni a nyelestengelyre stb.. vagy nem vészes?

Elküldve
Aha mondjuk a kiszedés az talán megoldódik, de a betétele gondolom szopósabb, rátolni a nyelestengelyre stb.. vagy nem vészes?

nyelestengelyre no az a legkissebb problem ha ott tartassz akkor már séta galopp

Elküldve

Köszi Lanti ha kihozod, egyszerűbb mint egyesével letölteni.

Mivel a héten van időm pénteken elvinném az Astrát futómű átvizsgálásra, mondják má meg miket kéne cserélni. A kérdés csak az hogy hova? Olyan szerelő kéne aki normálisan átnézi és nem kezdi azzal hogy jaj de le van ültetve ez így nem jó és minek nekem ilyen stb. Persze ha jó árat mondana a felújításra akkor ott is hagynám had csinálja meg. Tud valaki ilyen helyet Bp.-n?

Elküldve
Köszi Lanti ha kihozod, egyszerűbb mint egyesével letölteni.

Mivel a héten van időm pénteken elvinném az Astrát futómű átvizsgálásra, mondják má meg miket kéne cserélni. A kérdés csak az hogy hova? Olyan szerelő kéne aki normálisan átnézi és nem kezdi azzal hogy jaj de le van ültetve ez így nem jó és minek nekem ilyen stb. Persze ha jó árat mondana a felújításra akkor ott is hagynám had csinálja meg. Tud valaki ilyen helyet Bp.-n?

mösziő! Zádor u. 6. ?

Elküldve
Ti hogy szoktátok kivenni a motort? Nézegettem ma, és ha leszedem a nyulványokat, futóművet megbontom, és alulra kiengedem egy az egybe váltóval együtt! és ugyanígy vissza a másikat, mert fölfelé elképzelhetetlennek tűnik, lehúzni a váltóról nincs annyi hely..

Mi már meguntuk az állandó szívást és Astrában, Calibrában, Vectrában, Kadettban mindig csak váltóstól vesszük ki és tesszük be a motort. Sokkal kisebb szívás, mint szórakozni a váltóval.

még az MV6-ot is váltóstól lógattuk be a helyére.

Elküldve
Mi már meguntuk az állandó szívást és Astrában, Calibrában, Vectrában, Kadettban mindig csak váltóstól vesszük ki és tesszük be a motort. Sokkal kisebb szívás, mint szórakozni a váltóval.

még az MV6-ot is váltóstól lógattuk be a helyére.

ahham és felülröl c20let +f28 ?

nézegetném egy ideig még bepaszirozzátok :lol: :lol:

Elküldve
ahham és felülröl c20let +f28 ?

nézegetném egy ideig még bepaszirozzátok :lol: :lol:

Olyant még nem csináltunk. :D :lol:

De F16, F18, F20-al szerintem egyszerűbb egyben.

Sőt, Caliból simán kijött a C25XE F25-el, klímával, mindennel, pedig az a váltó sem sokkal kisebb, mint az F28.

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.