Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

GSI Rulez...Chat...Jáccótér....:)


hemi

Recommended Posts

Sonique

A jelenségem az hogy hidegen van egy csattogó hangom de viszonylag erős, ahogy melegszik a motor elhalkul teljesen és nincs ilyen hangja 7000RPM-nél sem, de ha áll a kocsi mondjuk 20 percet akkor indításnál alapjáraton szintén előjön olyan 10-20 másodpercig, ez nem mostani dolog hanem mióta megvettem rá 1-2 étre vagyis 6 hónapja. Vettem vadonatúj hydrotőkéket gyárit azzal is ezt csinálta, az olajnyomás lámpám elalszik már a tekertetésnél, ha leveszem járó motornál az olajbeöntő sapkát szépen szórja az olajat. Van egy másik donor autóm aminek teljesen egyben volt a motorja, az több napi állás után se produkált semmiféle csattogó vagy kopogó hangot, ezért leszedtem a hengerfejet róla és egy az egyben átraktam tengelyekkel tőkékkel együtt, gondolva hogy az lesz a bibi, de nem, ugyan az a jelenség, na most akkor mi lehet a gond, kizárásos alapon ugye csak az alsórész maradt, hajtókarcsapágy, főtengelycsapágy és csapszeg, na most a kérdés az lenne, ha bemelegszik nincs semmi hangja voltam a 6 hónap alatt gyorsulni nem egyszer, és 7500rpm-ig huzatom, ha alul lenne valami akkor nem kellett volna már szétesni?

Azt mondják a timeslippen hogy dugószoknya verődik hidegen a hengerfalhoz, melegen me illeszkedik valamelyest a tágulás miatt, na meg az olaj amit felszór az tompít, szerinted?

Köszönöm előre is!

Link to comment
Megosztás:

Sonique

A jelenségem az hogy hidegen van egy csattogó hangom de viszonylag erős, ahogy melegszik a motor elhalkul teljesen és nincs ilyen hangja 7000RPM-nél sem, de ha áll a kocsi mondjuk 20 percet akkor indításnál alapjáraton szintén előjön olyan 10-20 másodpercig, ez nem mostani dolog hanem mióta megvettem rá 1-2 étre vagyis 6 hónapja. Vettem vadonatúj hydrotőkéket gyárit azzal is ezt csinálta, az olajnyomás lámpám elalszik már a tekertetésnél, ha leveszem járó motornál az olajbeöntő sapkát szépen szórja az olajat. Van egy másik donor autóm aminek teljesen egyben volt a motorja, az több napi állás után se produkált semmiféle csattogó vagy kopogó hangot, ezért leszedtem a hengerfejet róla és egy az egyben átraktam tengelyekkel tőkékkel együtt, gondolva hogy az lesz a bibi, de nem, ugyan az a jelenség, na most akkor mi lehet a gond, kizárásos alapon ugye csak az alsórész maradt, hajtókarcsapágy, főtengelycsapágy és csapszeg, na most a kérdés az lenne, ha bemelegszik nincs semmi hangja voltam a 6 hónap alatt gyorsulni nem egyszer, és 7500rpm-ig huzatom, ha alul lenne valami akkor nem kellett volna már szétesni?

Azt mondják a timeslippen hogy dugószoknya verődik hidegen a hengerfalhoz, melegen me illeszkedik valamelyest a tágulás miatt, na meg az olaj amit felszór az tompít, szerinted?

Köszönöm előre is!

hajtokar csapagy nem lehet mert az erösödik magas fordulatnal ....

a csapszeg pedig nem hallgat el melegen sem .. általában

de ha maga a dugo van összeesve és hidegen kicsit lötyög akkor az adhat ilyen hangot .. ahogy a felsö holtponton atbillenve a te altalad is emlitett szoknya nekicsapodik a hengerfalhoz ...

probald ki hatha a 15W olaj segit rajta ... de ez inkabb csak rosszabb lessz

Link to comment
Megosztás:

és miért nem raktad att a donor motort 1-1 ben .. nem is értem ...

Igen azt akarom, most már :lol: bíztam benne hogy csak a hengerfej vacakol, de mostmár ezer százalék hogy a dugó, a másik motor nagyon patent, leszedem a hengerfejet erről és át arra és be a moci.

Nagyon köszönöm a helpet!

Link to comment
Megosztás:

valaki esetleg nem tud egy valoban jo allapotu c20xe motort hengerfejjel ... generator, kabalköteg, légtömegmérö, ECU, lendkerék, stb nem kell csak maga a motor ....

06-húsz-9254008

hát én csak hengerfejet tudok ami az enyémen volt, vadonatúj tőkék vannak benne 4 hete vettem nagyon horror összegért persze feléért sem tudom eladni, de jók a tengelyek, a szelepek újak benne a kipufogósoré, annyi baja van hogy 3 csavar megvan szakadva benne a szelepdekli lefogató, de tenni kell bele menetet és goo, vagy még a mostani blokkom is ott van ha átrakom a másik motort, ennek sincs vála egyébként, ha csak dugó baja van ez is jó blokk szerintem. Bár ha neked komplett motor kell ami egyben van az teljesen más mert nem kell szerelni, na meg ha szét van szedve akkor nem árt egy gyűrű sor, csapágysor,tömítések stb...

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.