Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

GSI Rulez...Chat...Jáccótér....:)


Recommended Posts

Elküldve
csak írigy vagy, hogy nem neked jutott hamarabb eszedbe :lol: :lol:

én már az első hozzászólása után akartam irni h Diny ad érte 200-at... csak nem akartam megsérteni mert mindig én vagyok a köcsög pedig nem is... :lol:

Elküldve

Igen Cossi,

nemtudom milyen termosztát van benne, van olyan ember aki tudja fejből a sajátját? :lol:

bontó szagú jah,

tegnap leálltam vele éjszaka hogy kihűljön, utána beinditottam és az alapjárata picit elmászott...

na de mindenesetre Csabi azt mondd meg hogy mikor vihetem és hova, majd most akkor megmutatjátok hogy mit tudtok :lol:

Lacee a tiéden CW HF van?
Elküldve
Nemtudom milyen termosztát van benne, van olyan ember aki tudja fejből a sajátját? :lol:

mikor mész vele mondjuk pályán, akkor 80 körül v 90 körül van a víz?

Elküldve
Ha mondjuk csak a vizakamránál van átszakadva a tömítés, akkor nem kerül olaj a vízbe és fordítva, de azért ezt csak észrevennék a "szerelői" hogy hengerfejes vagy csak simán HF tömítés baja van a kiegyenlítőtartályon meg a hangján meg a gyertyán meg a járásán , megy úgy egyáltalán..

Meg gondolom minimálisan fogyna a víz is nemdebár?? :lol:

Elküldve

Már került hozzám olyan hengerfej, amelyiken az egyik szívószelepnél szakadt át a gát és befolyt az egész víz a hengerbe.

Eddig olyant még nem is láttam.

Viszont víz-olaj gátasokat, ha szakszerűen javítanak, akkor azzal se lesz gond és akkor már nem sok előnye marad a Cossi fejnek. A 700-as fej keményebb, mint a Cossi. Kint nagyon sokan használnak javított KS700-as fejeket 400+LE-s Turbómotorkhoz minden probléma nélkül.

Jó dolog a Cossi fej, de szerintem nem ér annyival többet, mint amennyivel drágábban árulják a 700-asnál.

Nekem még nem volt negatív tapasztalatom KS700 fejjel, pedig eddig több mint 200e km-t mentem olyanokkal és ez a Corsa az első, amiben Cossi van.

Elküldve

ti már képzeletben el is bontottátok Lacee gépét, közben meg lehet nem is HF-es, lehet csak termo gondja van, lehet csak egy relé.

HF is többrétű lehet ugye, mert ha csak a tömítés ég át a víztér és a henger közt, akkor ugye a vízzel hajtott autóról beszélünk.

Síkolással és tömítéscserével orvosolható...

na, megyek ampertvadászni.

Elküldve

Dunakesziről hoztam haza este tegnap, 2/A -n, ott beállt ######án (100-as tempó környékén) 95 fok körülre.

Beértem a városba, levillogtam Albit aztán haza indultam, megálltam pár pirosnál míg eljutottam a bosnyákig, és már a pirosat karcolta a mutató.... megvártam míg kihül... majd beindítottam, haza mentem( 1 km! ) és már 100-on volt megint...

mikor mész vele mondjuk pályán, akkor 80 körül v 90 körül van a víz?
Elküldve
Most hogy van rajta bizi esetleg... :lol: :lol:

nekem kéne bizti mert csak magamba tudokd vele kárt okozni :lol: :lol:

amugy hányas lett a bizi?

Elküldve
Dunakesziről hoztam haza este tegnap, 2/A -n, ott beállt ######án (100-as tempó környékén) 95 fok körülre.

Beértem a városba, levillogtam Albit aztán haza indultam, megálltam pár pirosnál míg eljutottam a bosnyákig, és már a pirosat karcolta a mutató.... megvártam míg kihül... majd beindítottam, haza mentem( 1 km! ) és már 100-on volt megint...

Azt azért tudod, hogy 100 fok még nem sok? 110felett van asszem a piros, de zárt rendszer esetén 120 felett kezd csak el forrni a víz.

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.