Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

GSI Rulez...Chat...Jáccótér....:)


Recommended Posts

Elküldve
Már március óta rajta vannak elöl a 284-esek, hátul pedig a 260-as tárcsák.

Ezekszerint van lehetőség úgy is növelni a féktárcsa nagyságát hogy nem módosul az osztókör? Ez jó hír... úgyis féktárcsa csere előtt állok... :lol:

Elküldve
Már március óta rajta vannak elöl a 284-esek, hátul pedig a 260-as tárcsák.

Na várjál.

Akkó ez mit jelent :

"Nekem is megvan már a komplett 5x110-es szettem. Agyalok, hogy berakjam-e a Corsa alá, vagy hagyjam inkább..." ?

Átfúrtátok a 284es tárcsát ?

Elküldve
Na várjál.

Akkó ez mit jelent :

"Nekem is megvan már a komplett 5x110-es szettem. Agyalok, hogy berakjam-e a Corsa alá, vagy hagyjam inkább..." ?

Átfúrtátok a 284es tárcsát ?

Igen, kapott egy központosítót és meg lett fúrva 4x100-ra.

Elküldve
hmm ez így nem hangzik egyszerűnek... :lol:

Oké.

Akkor Calibra T / V6 agyak, nyergek, tárcsák, betétek

vagy

B Vectra agyak, nyergek, tárcsák, betétek.

És akkor elől 5 x 110, de hátul 4 x 100.

Így jobb ? :lol: :lol: :lol: :lol:

Elküldve
Oké.

Akkor Calibra T / V6 agyak, nyergek, tárcsák, betétek

vagy

B Vectra agyak, nyergek, tárcsák, betétek.

És akkor elől 5 x 110, de hátul 4 x 100.

Így jobb ? :lol: :lol: :lol: :lol:

Ismerek oylant, akinek eddig elöl 4x100, hátul pedig 5x110 volt. :lol:

Van bizonyítékképem is. :D

Elküldve
Oké.

Akkor Calibra T / V6 agyak, nyergek, tárcsák, betétek

vagy

B Vectra agyak, nyergek, tárcsák, betétek.

És akkor elől 5 x 110, de hátul 4 x 100.

Így jobb ? :lol: :lol: :lol: :lol:

legjobb... :D

De akkor ez azt jelenti hogyha ezt meg akarom lépni akkor 5x110es cuccokat kell vennem és azokat átalakíttatni 4x100asra... na ez inkább kihagyom... olcsóbban kijövök ha veszek egy eleve 4x100as kisebb tárcsát... azthittem hogy valamivel egyszerűbb megoldás létezik és nem ennyire zsebbenyúlós, csak minimálisan... :lol:

Elküldve
legjobb... :lol:

De akkor ez azt jelenti hogyha ezt meg akarom lépni akkor 5x110es cuccokat kell vennem és azokat átalakíttatni 4x100asra... na ez inkább kihagyom... olcsóbban kijövök ha veszek egy eleve 4x100as kisebb tárcsát... azthittem hogy valamivel egyszerűbb megoldás létezik és nem ennyire zsebbenyúlós, csak minimálisan... :lol:

Az átalakítás nem oylan nehéz, párezer forintért megoldja egy esztergályos.

Kell az 5x110-es V6, vagy turbó tárcsa, hozzá való nyergekkel és kész.

Elküldve
Az átalakítás nem oylan nehéz, párezer forintért megoldja egy esztergályos.

Kell az 5x110-es V6, vagy turbó tárcsa, hozzá való nyergekkel és kész.

aham... hát ez egyenlőre elég bonyolultnak hangzik, de ha itt lesz az ideje lehet hogy meglépem... jó lenne a jobb fék... bár a mostanival sincs baj végülis... :lol:

Elküldve
aham... hát ez egyenlőre elég bonyolultnak hangzik, de ha itt lesz az ideje lehet hogy meglépem... jó lenne a jobb fék... bár a mostanival sincs baj végülis... :lol:

Ahogy te közlekedsz csak pénzkidobás lenne a nagyobb fék.

Sőt, lehet el kellene gondolkodnod a 236/dobfék kombón :lol: :lol:

Elküldve
Ahogy te közlekedsz csak pénzkidobás lenne a nagyobb fék.

Sőt, lehet el kellene gondolkodnod a 236/dobfék kombón :lol: :lol:

nem mindenki sztrítrészer mint egyesek... tény hogy nem csikorgó kerekekkel fordulok be egy derékszögű kanyarban... :lol: :lol:

Elküldve
nem mindenki sztrítrészer mint egyesek... tény hogy nem csikorgó fékekkel fordulok be egy derékszögű kanyarban... :lol: :lol:

Teljesen érthető, nehogy elszédülj nekem 15 km/h felett egy kanyarban :lol:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.