Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

GSI Rulez...Chat...Jáccótér....:)


hemi

Recommended Posts

na nézzük...

délután megigazitottuk az összes csatit megint...lehuztuk a légtömeg mérőt, úgy is probálgattuk a teszt körökön...

100 km-t mentünk az autóval hol lassan hol gyorsan...hagytam felmelegedni hagytam hidegedni...tényleg mindenhogyan...

de egyszerűen nem akarta produkálni a hibát... se benzin nyomást nem tudtunk mérni se szikra után nem tudtunk kutatni így...

hétvégén megy egy jóbarátom le Hajósba valami szülinapi bulira lehet vele tartok Petya és benézek hozzád...de rádcsörgök ha így lenne hogy ráérsz e egyántalán...

Azért azt remélem tudod, hogy egy ilyen vizsgálaton sokkal többet lehet ellenőrizni, mint hogy csak a hibakódokat kiolvasni. Minden egyes alkatrészt egyenként lehet tesztelni funkcióra. Nem igaz, hogy nem lehet megtalálni egy ilyen hibát, tuti nem lesz nagy valami. Ha nem lennél olyen messze, már szerintem megoldottam volna.

Egyszerűen röhejes, hogy szerelők nem találnak meg alapvető hibákat. És ezt most nem csak a Te esetedben mondom, hanem sajnos ezt mutatja a tapasztalat. nem egyszer jönnek hozzám 100 km-ről is akár, mert már senki nem tudott nekik a környéken segíteni és kidobtak egy rakás lóvét feleslegesen.

Aztán általában max párezer forintos tételekről van szó és utána minden rendben lesz.

Link to comment
Megosztás:

....hétvégén megy egy jóbarátom le Hajósba valami szülinapi bulira lehet vele tartok Petya és benézek hozzád...de rádcsörgök ha így lenne hogy ráérsz e egyántalán...

Gyere csak, majd megbeszéljük, hogy mikor tudsz jönni, és akkor étnézem az egészet.

Link to comment
Megosztás:

Ki az, aki ezeket a cuccokat eladja? :lol:

Kár, hogy nem csinálja meg a motort, mert gyanús, hogy itthon a legerősebb C20XE lett volna.

Mondjuk ez még korántsem az összes alkatrész, ami kellene, de így sokaknak legalább elképzelése lesz azzól, hogy mennyibe is kerül felépíteni egy komoly szívó motort. Ha ezek a cuccok egy motorba kerülnek, akkor az tuti elég lesz 220-250 lóra, ha talál valakit, aki az egészet beállítja neki.

Csak ugye ilyenkor elkezd az ember agyalni, hogy megéri-e egyáltalán ennyi pénzt költeni egy szívó motorra, ami úgyse lesz erősebb 250 lónál, vagy építsen ennyiből, vagy kicsit drágábban egy turbómotort akár ennek a teljesítménynek a duplájával.

http://www.duen.hu/hirdetes.php?o=hir_resz...9e4145&s=11

Link to comment
Megosztás:

Ki az, aki ezeket a cuccokat eladja? :lol:

Kár, hogy nem csinálja meg a motort, mert gyanús, hogy itthon a legerősebb C20XE lett volna.

Mondjuk ez még korántsem az összes alkatrész, ami kellene, de így sokaknak legalább elképzelése lesz azzól, hogy mennyibe is kerül felépíteni egy komoly szívó motort. Ha ezek a cuccok egy motorba kerülnek, akkor az tuti elég lesz 220-250 lóra, ha talál valakit, aki az egészet beállítja neki.

Csak ugye ilyenkor elkezd az ember agyalni, hogy megéri-e egyáltalán ennyi pénzt költeni egy szívó motorra, ami úgyse lesz erősebb 250 lónál, vagy építsen ennyiből, vagy kicsit drágábban egy turbómotort akár ennek a teljesítménynek a duplájával.

http://www.duen.hu/hirdetes.php?o=hir_resz...9e4145&s=11

292es tengely ?

Hinyeeeeee :lol::D:D:D

Link to comment
Megosztás:

292es tengely ?

Hinyeeeeee :lol::D:D:D

Azért vannak ugye a szeleprugók és a tányérok is a szettben. Akárki árulja ezt a szettet, komoly motort akart építeni.

Ez a tengely kicsit komolyabb, mint azok a 292-esek, amiket itthon köszörülnek. :lol:

azoknál még akkor se ütnek fel a szelepek a dugón, ha minden gyári marad. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Ki az, aki ezeket a cuccokat eladja? :lol:

Kár, hogy nem csinálja meg a motort, mert gyanús, hogy itthon a legerősebb C20XE lett volna.

Mondjuk ez még korántsem az összes alkatrész, ami kellene, de így sokaknak legalább elképzelése lesz azzól, hogy mennyibe is kerül felépíteni egy komoly szívó motort. Ha ezek a cuccok egy motorba kerülnek, akkor az tuti elég lesz 220-250 lóra, ha talál valakit, aki az egészet beállítja neki.

Csak ugye ilyenkor elkezd az ember agyalni, hogy megéri-e egyáltalán ennyi pénzt költeni egy szívó motorra, ami úgyse lesz erősebb 250 lónál, vagy építsen ennyiből, vagy kicsit drágábban egy turbómotort akár ennek a teljesítménynek a duplájával.

http://www.duen.hu/hirdetes.php?o=hir_resz...9e4145&s=11

Kellene még a főtengely, leömlő, pillangósor, motec... ez még kb 1 milla haverok között :lol:

Ilyen motyókkal, 298-as tengellyel a Gr.A. Astrák 230 pacisak voltak fénykorukban :lol:

Link to comment
Megosztás:

Kellene még a főtengely, leömlő, pillangósor, motec... ez még kb 1 milla haverok között :lol:

Ilyen motyókkal, 298-as tengellyel a Gr.A. Astrák 230 pacisak voltak fénykorukban :lol:

A Motec helyett jó lesz egy Megasqirt is, és máris százezrekkel kevesebb. :lol:

Hajtókarok, és kuplung se ártana.

Tényleg, miért nem építesz magadnak egy megasqirtet a versenygépbe?

Az interneten megtalálsz mindent ami kell hozzá. Nyáktervek, alkatrészlista, mindenféle szoftver...

Rengeteg tapasztalat van már ezzel a rendszerrel és rengetegen fejlesztik. Szerintem mindenképp jobb lenne, mint egy chipelt gyári ECU.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.