Zsoltee Elküldve Július22, 2008 Megoszt Elküldve Július22, 2008 Anti, múltkor mondtad hogy lehet hogy van elfekvőben egy GSi Clubos martinya a kupra csomijában... meglett az azóta? Kéne... :lol: :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Xray Elküldve Július22, 2008 Megoszt Elküldve Július22, 2008 Én benne vagyok, akkor megmutatom, hogy mimindent is tud egy ilyen szerkentyű. :lol: De csak is sör melett :lol: Majd Kriszta vezet hazafelé . :lol: :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Rattesid Dénes Elküldve Július22, 2008 Megoszt Elküldve Július22, 2008 ezé olvastad végig h belémkös??? :D :lol: Neki úgy kell mondani, hogy hányas kulcs megy rá.. ne vegyen az obi-ba feleslegesen egy 6-os kulcsot.. :D :lol: :lol: :lol: Nembaj,ha vesz egy 6os kulcsot majd használja a bilincsekhez. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lacee Elküldve Július22, 2008 Megoszt Elküldve Július22, 2008 na nézzük... délután megigazitottuk az összes csatit megint...lehuztuk a légtömeg mérőt, úgy is probálgattuk a teszt körökön... 100 km-t mentünk az autóval hol lassan hol gyorsan...hagytam felmelegedni hagytam hidegedni...tényleg mindenhogyan... de egyszerűen nem akarta produkálni a hibát... se benzin nyomást nem tudtunk mérni se szikra után nem tudtunk kutatni így... hétvégén megy egy jóbarátom le Hajósba valami szülinapi bulira lehet vele tartok Petya és benézek hozzád...de rádcsörgök ha így lenne hogy ráérsz e egyántalán... Azért azt remélem tudod, hogy egy ilyen vizsgálaton sokkal többet lehet ellenőrizni, mint hogy csak a hibakódokat kiolvasni. Minden egyes alkatrészt egyenként lehet tesztelni funkcióra. Nem igaz, hogy nem lehet megtalálni egy ilyen hibát, tuti nem lesz nagy valami. Ha nem lennél olyen messze, már szerintem megoldottam volna. Egyszerűen röhejes, hogy szerelők nem találnak meg alapvető hibákat. És ezt most nem csak a Te esetedben mondom, hanem sajnos ezt mutatja a tapasztalat. nem egyszer jönnek hozzám 100 km-ről is akár, mert már senki nem tudott nekik a környéken segíteni és kidobtak egy rakás lóvét feleslegesen. Aztán általában max párezer forintos tételekről van szó és utána minden rendben lesz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Demó Elküldve Július22, 2008 Megoszt Elküldve Július22, 2008 ....hétvégén megy egy jóbarátom le Hajósba valami szülinapi bulira lehet vele tartok Petya és benézek hozzád...de rádcsörgök ha így lenne hogy ráérsz e egyántalán... Gyere csak, majd megbeszéljük, hogy mikor tudsz jönni, és akkor étnézem az egészet. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Július22, 2008 Megoszt Elküldve Július22, 2008 én nekem olyan a házam mintha nyaralnék haver ......a hozzászolásod alatt azok a te időid? vagy a kadett v6 ot hasonlitod? vagy mi??? Ja...a zenyimeeeeek... :lol: :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Július22, 2008 Megoszt Elküldve Július22, 2008 Anti, múltkor mondtad hogy lehet hogy van elfekvőben egy GSi Clubos martinya a kupra csomijában... meglett az azóta? Kéne... :lol: :lol: Ott is van még... :lol: :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
kiskecso Elküldve Július22, 2008 Megoszt Elküldve Július22, 2008 Ja...a zenyimeeeeek... :D :lol: 13as idő :lol: 13as idő :D 13as idő :D :lol: :lol: :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Demó Elküldve Július22, 2008 Megoszt Elküldve Július22, 2008 Ki az, aki ezeket a cuccokat eladja? :lol: Kár, hogy nem csinálja meg a motort, mert gyanús, hogy itthon a legerősebb C20XE lett volna. Mondjuk ez még korántsem az összes alkatrész, ami kellene, de így sokaknak legalább elképzelése lesz azzól, hogy mennyibe is kerül felépíteni egy komoly szívó motort. Ha ezek a cuccok egy motorba kerülnek, akkor az tuti elég lesz 220-250 lóra, ha talál valakit, aki az egészet beállítja neki. Csak ugye ilyenkor elkezd az ember agyalni, hogy megéri-e egyáltalán ennyi pénzt költeni egy szívó motorra, ami úgyse lesz erősebb 250 lónál, vagy építsen ennyiből, vagy kicsit drágábban egy turbómotort akár ennek a teljesítménynek a duplájával. http://www.duen.hu/hirdetes.php?o=hir_resz...9e4145&s=11 Link to comment Megosztás: More sharing options...
mélykék76 Elküldve Július22, 2008 Megoszt Elküldve Július22, 2008 13as idő :lol: 13as idő :lol: 13as idő :D :lol: :lol: :lol: 13 mennyi ? Link to comment Megosztás: More sharing options...
mélykék76 Elküldve Július22, 2008 Megoszt Elküldve Július22, 2008 Ki az, aki ezeket a cuccokat eladja? :lol: Kár, hogy nem csinálja meg a motort, mert gyanús, hogy itthon a legerősebb C20XE lett volna. Mondjuk ez még korántsem az összes alkatrész, ami kellene, de így sokaknak legalább elképzelése lesz azzól, hogy mennyibe is kerül felépíteni egy komoly szívó motort. Ha ezek a cuccok egy motorba kerülnek, akkor az tuti elég lesz 220-250 lóra, ha talál valakit, aki az egészet beállítja neki. Csak ugye ilyenkor elkezd az ember agyalni, hogy megéri-e egyáltalán ennyi pénzt költeni egy szívó motorra, ami úgyse lesz erősebb 250 lónál, vagy építsen ennyiből, vagy kicsit drágábban egy turbómotort akár ennek a teljesítménynek a duplájával. http://www.duen.hu/hirdetes.php?o=hir_resz...9e4145&s=11 292es tengely ? Hinyeeeeee :lol::D:D:D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Demó Elküldve Július22, 2008 Megoszt Elküldve Július22, 2008 13as idő :lol: 13as idő :lol: 13as idő :D :lol: :lol: :lol: Így már gyorsabb vagy, mint egy régi, szakadt szívó A Corsa. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Demó Elküldve Július22, 2008 Megoszt Elküldve Július22, 2008 292es tengely ? Hinyeeeeee :lol::D:D:D Azért vannak ugye a szeleprugók és a tányérok is a szettben. Akárki árulja ezt a szettet, komoly motort akart építeni. Ez a tengely kicsit komolyabb, mint azok a 292-esek, amiket itthon köszörülnek. :lol: azoknál még akkor se ütnek fel a szelepek a dugón, ha minden gyári marad. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Július23, 2008 Megoszt Elküldve Július23, 2008 Ki az, aki ezeket a cuccokat eladja? :lol: Kár, hogy nem csinálja meg a motort, mert gyanús, hogy itthon a legerősebb C20XE lett volna. Mondjuk ez még korántsem az összes alkatrész, ami kellene, de így sokaknak legalább elképzelése lesz azzól, hogy mennyibe is kerül felépíteni egy komoly szívó motort. Ha ezek a cuccok egy motorba kerülnek, akkor az tuti elég lesz 220-250 lóra, ha talál valakit, aki az egészet beállítja neki. Csak ugye ilyenkor elkezd az ember agyalni, hogy megéri-e egyáltalán ennyi pénzt költeni egy szívó motorra, ami úgyse lesz erősebb 250 lónál, vagy építsen ennyiből, vagy kicsit drágábban egy turbómotort akár ennek a teljesítménynek a duplájával. http://www.duen.hu/hirdetes.php?o=hir_resz...9e4145&s=11 Kellene még a főtengely, leömlő, pillangósor, motec... ez még kb 1 milla haverok között :lol: Ilyen motyókkal, 298-as tengellyel a Gr.A. Astrák 230 pacisak voltak fénykorukban :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lanti Elküldve Július23, 2008 Megoszt Elküldve Július23, 2008 Albert a te kocsid áll a nővér utcába egy puccos családi háznál? :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lacee Elküldve Július23, 2008 Megoszt Elküldve Július23, 2008 Rendben, köszönöm! Csörgök ha tudok! Gyere csak, majd megbeszéljük, hogy mikor tudsz jönni, és akkor étnézem az egészet. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kiskecso Elküldve Július23, 2008 Megoszt Elküldve Július23, 2008 13 mennyi ? 97 :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :D :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Albert Elküldve Július23, 2008 Megoszt Elküldve Július23, 2008 Albert a te kocsid áll a nővér utcába egy puccos családi háznál? :lol: Persze, ez a munkahelyem. Perpill nem a teraszon pókerezünk mert hideg van kint. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Demó Elküldve Július23, 2008 Megoszt Elküldve Július23, 2008 Kellene még a főtengely, leömlő, pillangósor, motec... ez még kb 1 milla haverok között :lol: Ilyen motyókkal, 298-as tengellyel a Gr.A. Astrák 230 pacisak voltak fénykorukban :lol: A Motec helyett jó lesz egy Megasqirt is, és máris százezrekkel kevesebb. :lol: Hajtókarok, és kuplung se ártana. Tényleg, miért nem építesz magadnak egy megasqirtet a versenygépbe? Az interneten megtalálsz mindent ami kell hozzá. Nyáktervek, alkatrészlista, mindenféle szoftver... Rengeteg tapasztalat van már ezzel a rendszerrel és rengetegen fejlesztik. Szerintem mindenképp jobb lenne, mint egy chipelt gyári ECU. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lacee Elküldve Július23, 2008 Megoszt Elküldve Július23, 2008 :lol: :lol: igazat beszél a fiú :lol: néha az enyém is ott áll :lol: Persze, ez a munkahelyem. Perpill nem a teraszon pókerezünk mert hideg van kint. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lanti Elküldve Július23, 2008 Megoszt Elküldve Július23, 2008 Persze, ez a munkahelyem. Perpill nem a teraszon pókerezünk mert hideg van kint. akinek sikerült az élet :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
kiskecso Elküldve Július23, 2008 Megoszt Elküldve Július23, 2008 nocsak nocsak Link to comment Megosztás: More sharing options...
Demó Elküldve Július23, 2008 Megoszt Elküldve Július23, 2008 nocsak nocsak Ő ki? Link to comment Megosztás: More sharing options...
kiskecso Elküldve Július23, 2008 Megoszt Elküldve Július23, 2008 passz,de a műhely meg a mögöte levő matt kadet mintha ismerős lenne Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Július23, 2008 Megoszt Elküldve Július23, 2008 Kellene még a főtengely, leömlő, pillangósor, motec... ez még kb 1 milla haverok között :lol: Ilyen motyókkal, 298-as tengellyel a Gr.A. Astrák 230 pacisak voltak fénykorukban :lol: Épp akartam mondani, hogy a hírdetésban szereplő motyók kevés még bármihez is... :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts